حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی Vivo Z5x با اسنپدراگون ۷۱۲ به قیمت ۱۹۷ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ویوو

تقریبا یک سال پیش بود که ویوو گوشی Vivo Z5x را با اسنپدراگون ۷۱۰ رسما معرفی کرد. امروز نسخه جدیدی از آن با تراشه ارتقا یافته اما با همان نام (!) معرفی شده است. گوشی اقتصادی Vivo Z5x با اسنپدراگون ۷۱۲ به قیمت ۱۹۷ دلار رسما معرفی شد که می تواند گزینه خوبی با تراشه جدید باشد.

گوشی اقتصادی Vivo Z5x

ویوو Z5x اولین گوشی هوشمند این شرکت است که دارای سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی است. صفحه نمایش IPS LCD در اندازه 6.53 اینچی با وضوح FHD + به ابعاد 1080 در 2340 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 عرضه می شود.

تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۱۲ با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی Vivo Z5x را حافظه رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.1 همراهی می کند. این دستگاه در سه گزینه مانند ۶+۱۲۸ و ۸+۱۲۸ در دسترس خواهد بود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری Vivo Z5x از شارژ سریع 18W پشتیبانی می کند.

گوشی اقتصادی Vivo Z5x

گوشی اقتصادی Vivo Z5x

در کمال نارحتی ویوو Z5x با اندروید ۹ عرضه می شود که به همراه رابط کاربری FunTouch OS 9 به دست شما می رسد. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در قسمت عقب است. مجموعه دوربین سه گانه Vivo Z5x دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی هایی این دستگاه می توان به شکاف کارت حافظه microSD ، وای فای دوگانه 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، GPS ، MicroUSB ، جک صوتی 3.5 میلی متری و باز کردن قفل صورت اشاره کرد. ابعاد آن 162.39×77.33×8.85mm و وزن آن 204.1 گرم است.

گوشی اقتصادی Vivo Z5x

گوشی اقتصادی Vivo Z5x

قیمت گوشی اقتصادی Vivo Z5x

نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی Vivo Z5x با برچسب های مربوط به قیمت ۱۹۷ و ۲۲۶ دلار وارد چین شده اند. رنگ های مشکی ساده، مشکی گرادیانتی و سبز-آبی گرادیانتی گزینه های رنگ بندی آن هستند.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی Vivo Z5x چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Isina_nej

این گوشی ها تو ایران نمیان
اگر بیان یا خیلی کم وارد میشه یا خیلی گرونتر از اونیه که باید فکرشو کنی
من الان منتظر رلمی ۶پرو هستم
هرروز سایتا رو چک میکنم
یا نیست یا اگر هست قیمتش ۲برابر معموله و ارزش خرید نداره
متأسفانه گوشی اقتصادی تو ایران معنی نداره

afsoon

نمیتونه با ردمی نوت۹ پرو یا اس رقابت کنه .نسبت به بقیه خوبه ولی رقبای وطنی قدرتمند ترن دوربین بهتری دارند فست شارژ بهتری باطری بهتری

Mahdi

قیمتش بد نیست

Milad7

قیمتش نسبتا خوبه 🙂

alone wolf

خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)