حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا وان فیوژن پلاس با اسنپدراگون ۷۳۰ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | موتورولا

حدود دو هفته پیش بود که موتورولا One Fusion+ با اسنپدراگون ۷۳۰ لو رفت و حالا نوبت به کنار رفتن پرده ها معرفی میان رده جدید برند تحت تملک لنوو است. موتورولا وان فیوژن پلاس با اسنپدراگون ۷۳۰ رسما معرفی شده و در بخش دوربین و باتری هم حرف های خوبی برای گفتن اما چه چیزی درباره One Fusion Plus برای من جذاب‌تر است؟ طراحی نسبتا متفاوتش به خصوص در رنگ سفید!

موتورولا وان فیوژن پلاس

موتورولا وان فیوژن پلاس

موتورولا وان فیوژن پلاس

از طراحی و رنگ سفید که صحبت می کردیم، درباره این نما صحبت می کردیم. بدنه یکپارچه پلاستیکی پشت و لبه ها در کنار حاشیه جلوی نمایشگر به رنگ سفید (که به صورت کلی طرفدار آن نیستم اما اینجا من را به یاد اکسپریا زد ۵ سفید انداخت و برایم جذاب است) مواردی است سبب می شود وقتی به آن نگاه می کنید یک موبایل خاص ببینید.

موتورولا پس از خریدن لنوو، فعالیت های هوشمندانه تری را آغاز کرد و گرچه بازارهای هدف آن ایالات متحده، هند و برخی از کشورهای اروپایی است، اما ما هنوز به این برند علاقه مند هستیم.

منظور ما این است که موتورولا هنوز هم قادر به رقابت با برندهای برتر از جمله سامسونگ، اپل ، هواوی و سایر برندهای هوشمند چینی است. بنابراین، هنگامی که ما در مورد دستگاه های آینده موتو صحبت می کنیم می توانند موارد قابل توجهی باشند.

امروز دو مدل در خانواده موتورولا وان فیوژن معرفی شده است که این مطلب به بررسی مدل پلاس می پردازد و مطلب بعدی مدل پایه را به شما نشان خواهد داد.

موتورولا وان فیوژن پلاس

موتورولا وان فیوژن پلاس

این دو مدل قرار است به عنوان تلفن های هوشمند متوسط ​​و رده پایین دسته بندی شوند. بنابراین ساده است که منتظر ویژگی‌های میان رده از آنها باشید. اما نسخه بالاتر کاملا جذاب به نظر می رسد. و این گفته فقط مربوط به ظاهر نیست بلکه درباره مشخصات نیز صادق است.

به گفته این منبع، موتورولا وان فیوژن پلاس از یک صفحه IPS در اندازه ۶.۵۳ اینچی با وضوح نمایش 2340در1080 پیکسل استفاده می کند. برای بالاتر بردن نسبت صفحه نمایش به دبنه، از یک طراحی دوربین جلوی پاپ آپ استفاده می کند.

جالب اینجاست که هنوز یک جک هدفون 3.5 میلی متری را حفظ کرده است. از نظر پیکربندی، این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 730 است که به دو نسخه 4+64 و 6+128 گیگابایتی تقسیم می شود.

به علاوه، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری نیز وجود دارد. خوشبختانه این دستگاه با شارژر سریع توربو شارژ ۱۵ واتی موتورولا همراه است و از طریق USB C دستگاه شما را شارژ می کند.

موتورولا وان فیوژن پلاس

موتورولا وان فیوژن پلاس

از نظر دوربین، موتورولا وان فیوژن پلاس از یک ماژول دوربین چهارگانه اصلی با حسگر دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می کند. این حسگر تصویر سامسونگ GW1 است.

دوربین دوم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و رزلوشن ۸ مگاپیکسلی است که دارای زاویه دید ۱۱۸ درجه ای است که باید به شما اجازه دهد سوژه ها را به سادگی در قاب قرار بدهید. سرانجام، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی وجود دارد که موتورولا آن را دو برابر دقیق تر از سایر دوربین های ماکرو می داند. وقتی صحبت از سلفی می شود، می توانید از دوربین پاپ آپ موتوری ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید.

از نظر ویژگی های دوربین باید گفت که موتورولا وان فیوژن پلاس از Night Vision، بهینه سازی Shot Optimization ، خودکار HDR ، زوم High-res، ضبط تصویر RAW، برش،سینماگراف و سایر موارد بهره می برد.

علاوه بر این ها، دستگاه سیستم عامل Android 10 بهره می برد که رابط کاربری ناشناخته MyUI برای آن ذکر است. از نظر قیمت گذاری، Moto One Fusion Plus در اروپا 299 یورو قیمت دارد که معادل 338 دلار است. کاملا قیمت رقابتی که به شما امکان می دهد موتورولا با آن رقیب دستگاههای مقرون به صرفه هواوی و شیائومی، که تسلط بر بازار میان رده در اروپا است، باشد.

نظر شما چیست؟ وان فیوژن پلاس را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

الان این قیمت رقابتیه؟

Mohammadreza

مشخصات خیلی خوبی داره اما کاش از اسنپ 765 استفاده می کرد

Milad7

ظاهرا در پایین حاشیه زیادی داره

eftekharifar

“موتورولا پس از خریدن لنوو، فعالیت های هوشمندانه تری را آغاز کرد”

البته لنوو موتورلا رو خریده. برعکس نوشتید!

kiaregra

رقیب انر ۱۰ ایکسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)