حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Z حدودا یک ماه دیگر معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس Z دستگاه مورد انتظار ماست که متاسفانه هنوز معرفی نشده و این میان رده خوش قیمت “چینیِ امریکایی پسند” را هنوز ندیده ایم. طبق شایعات احتمالا وان پلاس Z حدودا یک ماه دیگر معرفی می شود. همچنین بخشی از مشخصات قابل انتظار آن نیز منتشر شده است.

وان پلاس Z

همانطور که قبلا گزارش داده بودیم ، تلفن هوشمند OnePlus Z که دارای تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی است، برای معرفی در ماه آینده آماده می شود. اکنون منابع اینترنتی اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه را منتشر کرده اند.

گفته می شود که ارائه رسمی برای دومین هفته ماه ژوئیه، حتی حدود یک ماه دیگر برنامه ریزی شده است. این داده ها غیررسمی هستند، بنابراین می توان تاریخ واقعی معرفی را تغییر داد.

گوشی میان رده OnePlus Z با مشخصات دوربین میان رده تر شده وارد می شود. در یک سوراخ کوچک در مرکز و قسمت فوقانی نمایشگر یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین عقب سه گانه ظاهرا دارای سنسورهای 48، 12 و 13 مگاپیکسل و همچنین سیستم فوکوس خودکار لیزری است.

اندازه صفحه AMOLED حدودا ۶.۵ اینچ اینچ خواهد بود که رفرش ریت آن ۹۰ هرتز است. این تلفن هوشمند در نسخه هایی با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی با ظرفیت 128 و 256 گیگابایت عرضه می شود. این گوشی دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سریع ۳۰ واتی از طریق درگاه USB Type-C است.

وان پلاس زد

وان پلاس زد

این دستگاه با رابط کاربری OxygenOS 10 مبتنی بر Android 10 وارد بازار می شود. خریداران قادر به انتخاب بین رنگ های مشکی، سفید، آبی و برخی رنگ های خاص خواهند بود.

گفتنی است حدود ۲ ماه پیش OnePlus از دستگاه‌های پرچمدار خود یعنی سری OnePlus 8 در سطح بازار جهانی رونمایی کرده بود. مانند بیشتر برندهای هوشمند، OnePlus نیز به دلیل شیوع COVID-19 در کشور با محدودیت های بی شماری روبرو شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی میان رده وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

واقعا خیلی علاقه دارم یه روز از گوشی های وان پلاس استفاده کنم برند فوق العاده دوست داشتنی ای هست اما داخل ایران ارزش خرید پایینی نسبت به قیمت دارند

alone wolf

خوب پیشرفت کرد👍

Alireza3000

گوشی جذابیه

Milad7

قابلیت های شخصی سازی وان پلاس عالی هستن 🙂

Milad7

الان عمده نقطه ضعف گوشی های وان پلاس دورینشون هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)