حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه ناشناس وان پلاس فردا در چین معرفی خواهد شد: وان پلاس Z ؟

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | وان‌پلاس

سه شنبه این هفته بود که وان پلاس از دو دستگاه جدید رونمایی کرد. وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ محصولاتی بودند که این شرکت رونمایی کرد. اگر شما هم اخبار را دنبال کرده باشید حتما مثل ما می دانید که ما منتظر سه دستگاه بودیم. دستگاه سوم ابتدا با نام وان پلاس ۸ لایت شناخته میشد و در آخرین شایعات نام وان پلاس زد برای آن عنوان شد. خب اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده که دستگاه سوم کجاست باید بگویم که دستگاه ناشناس وان پلاس فردا در چین معرفی خواهد شد و شاید وان پلاس Z باشد.

دستگاه ناشناس وان پلاس

دستگاه ناشناس وان پلاس

دستگاه ناشناس وان پلاس

وان پلاس پرچمداران خود را دو روز معرفی کرد اما این رویداد چین برای فردا یعنی ۱۷ آوریل برنامه ریزی شده است. اگرچه همه فکر می کردند این رویداد چینی همان دستگاه های جهانی را به نمایش می گذارد اما این شرکت از ورود یک محصول رمزآلود جدید خبر داد.

فکر اولیه ما پس از خواندن این موضوع همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد OnePlus Z یا OnePlus 8 Lite بود. اما معرفی آن در چین و نگفتن چیزی در مورد آن در رویداد جهانی می تواند به معنای دو چیز باشد.

این یا به دلیل کمبود تامین است و این شرکت تصمیم گرفته است ابتدا تلفن را در چین منتشر کند یا قصد دارد منحصر به کشور باشد. و با توجه به تصاویر تیزر منتشر شده در Weibo ، ما کاملا مطمئن هستیم که این محصول ناشناس حتما یک “موبایل هوشمند” است که در اینجا از آن صحبت می کنیم.

شایعه شده که دارای یک چیپست مدیاتک Dimensity 1000 و صفحه نمایش 6.4 اینچی ۹۰ هرتز است. برخی بر این باورند که این جانشین OnePlus X خواهد بود ولی به هر حال ما فردا مطمئنا می دانیم که یک تلفن مرموز، نور روز را می بیند و ما آن را خواهیم دید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وان پلاس، یعنی برندی که در بازار امریکا نفوذ خوبی دارد و با توجه به عرضه آیفون SE 2020 در قیمت ۴۰۰ دلار، نمی خواهد دستگاه ارزنده اقتصادی خود که شاید حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار قیمت داشته باشد را در این بازار ارایه کند؟ به نظر ما که اگر وان پلاس زد در بازار امریکا ارایه شود می تواند یک رقابت جالب با آیفون اس ای ۲۰۲۰ را رقم بزند. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

امروز معرفی داشت که! مدیر عاملش خداییش جنتلمن ترین مدیر بین برند های چینی هست از لحاظ چهره… 😂👌
پول اضافی دارن که تو دو روز دو تا معرفی جداگانه گذاشتن؟🤔

m.b

به قول اونور آبی ها good job oleplus, really cool…
جداً نسخه قرمز آتیشیش دلمو آتیش زد… نسخه آبی آسمانیش هم مثل mi 10 و شاید حتی زیباتره… نمیدونم… اما در هر صورت از طراحی این دو ساله وانپلاس خیلی راضیم… کاملاً طراحی هاش بالانس و بدون نکته منفی خاصی هست…

http://uupload.ir/files/3a1e_evlblb4u8aefac5.jpeg

http://uupload.ir/files/m4h3_evlbjlau0aaqo-g.jpeg

Mahdi

سبزش خوبه ولی درکل بنظرم چون دوربیناش وسطه می۱۰ خوشگلتره مخصوصا سفید می۱۰پرو

david2arc

شدیدن موافقم👌

m.b

خب من از دوربین های وسط زیاد بدم نمیاد هرچند موقع کار ممکنه دست بره روش…

Shiral

قیمتش مشخص نشد؟

Milad7

عجب 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)