حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس زد 5G نام نهایی وان پلاس ۸ لایت خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

مدتی است که درباره عضو میان رده خانواده وان پلاس ۸ شایعاتی می شنویم. وان پلاس ۸ لایت نامی بود که تا کنون برای آن عنوان میشد. حالا اما مشخص می شود که وان پلاس اصلا نمی خواهد سایه میان رده بودن در نام دستگاه وجود داشته باشد و گفته می شود که وان پلاس زد 5G نام نهایی وان پلاس ۸ لایت خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس زد 5G

وان پلاس زد 5G

وان پلاس زد 5G

گوشی‌های وان‌پلاس در ابتدا به عنوان پرچم‌دار‌کش شناخته می‌شدند. قیمت پایین این گوشی‌ها و سخت‌افزار مشابه پرچم‌داران باعث محبوبیت محصولات این شرکت میان کاربران شد. با این‌حال وان‌پلاس هر سال قیمت گوشی‌های خود را افزایش داد و حالا فاصله بین پرچم‌داران این شرکت و سایر رقبا کمتر شده است.

به همین دلیل این شرکت قصد دارد امسال یک نسخه ارزان‌تر از پرچم‌دارش را با نام وان پلاس ۸ لایت روانه بازار کند. با این‌حال گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند نام این گوشی در واقع وان پلاس زد خواهد بود.

اگر به خاطر داشته باشید وان‌پلاس سال ۹۴ پس از پرچم‌دار اصلی خود وان پلاس 2 از گوشی ارزان‌تری با نام وان پلاس ایکس نیز رونمایی کرد. حالا گفته می‌شود وان پلاس زد OnePlus Z سرانجام جانشینی برای این مدل خواهد بود.

پیش از این تصاویری هم از وان پلاس زد به بیرون درز کرده بود. این گوشی از طراحی نسبتاً متفاوتی از وان‌پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو استفاده می‌کند و به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با نرخ ۹۰ هرتز مجهز خواهد بود. نکته جالب اما استفاده از چیپست مدیاتک Dimensity 1000 است که پیش از این در گوشی دیگری شاهد آن نبوده‌ایم.

چیپست 5G مدیاتک Dimensity 1000 رسما معرفی شد

این تراشه با کسب امتیاز ۵۱۱۳۶۳ در بنچمارک AnTuTu v8 تراشه‌هایی مثل A13 اپل و اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس را پشت سر گذاشته است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت عملکرد این گوشی کاملاً با نسخه پرو با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ قابل رقابت باشد.

این گوشی همچنین از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های دوم و سوم ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی (احتمالاً اولتراواید و تله‌فوتو) استفاده می‌کند. قیمت حدودی وان پلاس زد هم چیزی حدود ۴۰۰ یورو یا ۵۱۵ دلار تخمین زده می‌شود. همچنین وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو نیز با افزایش قیمتی حدود ۷۰ تا ۱۰۰ دلار نسبت به نسل گذشته عرضه شوند که کماکان از رقبایی مانند گلکسی اس ۲۰ و آیفون ۱۱ پرو پایین‌تر است.

به این ترتیب اگر یک گوشی وان پلاس می‌خواستید اما توان خرید آن را نداشتید وان پلاس ۸ لایت یا همان وان پلاس زد می‌تواند شانس خوبی برایتان باشد. انتظار داریم وان پلاس این گوشی را در کنار نسخه‌های گران‌تر در همین ماه رونمایی کرده و ماه آینده روانه بازار کند. هرچند که با توجه به فراگیری کرونا عرضه جهانی این محصول شاید به تأخیر افتاده و یا محدود باشد.

منتظر وان پلاس زد 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

امیدوارم شیائومی هم از دایمنسیتی استفاده کنه

😁

کاش یکم شرکت های رقیب یاد بگیرن و خجالت بکشن من دیگه رد دادم!

smartiz

یعنی منظورتون پردازنده بهتره یا ویژگی خاص دیگه داره وان پلاس ۸ لایت ؟

m.b

ایشون ته ته منظورش همون ترول معاب بودنشه…
پست دیگه گفته وانپلاس زیر برند اوپو هست… 🤦‍♂️
همچین شخصی منظور داشته باشه هم قطعاً خیر نیست…

m.b

مآب… 😑

Finch

نگفتم زیر برند
گفتم از دل اوپو ، وان پلاس میاد بیرون
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D9%88%D8%A7%D9%86_%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3
لقب جدیدت : سلطان سوتی

Finch

در کل بعد از مقایسه قدرت گیم جی۹۰تی و اسنپ ۷۳۰جی به اسنپ اعتماد ندارم

AAAA_.reza._AAAA

ببین فینچ ، وای به حالت اگه یه بار دیگه کامنت نامربوط به پست بدی

وقتی خودتم به حرفی که میگه عمل نمیکنی انتظار نداشته باش بقیه به اراجیفت توجهی کنن ، زیر پست سامسونگ به مصطفی گیر دادی میگی کامنت نامربوط به پست نده بعد زیر پست گوگل خودت حرفتو نقض میکنی

ای خ.دا ببین گیر چه کسایی افتادیم ، با چه … هایی شدیم ۸۰ میلیون نفر

AAAA_.reza._AAAA

زیر پست هواوی*

Finch

حالا یه جوری میگی م…ی م….ی انگار هیچ کس نمیدونه اکانت فیکش اینه😑

AAAA_.reza._AAAA

باشه من فیکم تو خوبی
ما همه فیکیم فقط تو فیک نیستی

دقیقا یاد حرفای علی افتادم ، اونم یه زمانی کم که می آورد میگفت همتون فیکید . تو خودت اونو مسخره میکردی حالا خودت کپیه اون شدی

افرین همین راه رو مستقیم برو ببین چند وقت دیگه بچه های سایت به چه اسمی صدات میکنن

سپیده دم

عالیه ارزش خرید بالایی داره ولی وانپلاس 8 پرو چه شود با اون پنل بی نظیر فقط یک اسپیکر می ده شیا هم روش بود کولاک بود این وسط یا شیا باید پنل وانپلاستی بزاره یا وانپلاس اسپیکر شیا تا فقط باهاش فیلم و عکس دید دوربین هم امیدوارممم 48 معمولی نزار 48 فایند ایکسی بزاره بازم عالیه

Armin.Technology

از A13 آنتوتو بیشتر شده؟ 😂😐

m.b

نگران نباش حتماً ناظر یواشکی باز اومده سایت… 😂

Armin.Technology

⁦😅👍

Aryak1

وان پلاس زیباوخاص

xXx

وان پلاس همیشه نسبت به قیمت امکاناتی که میزاره عالیه حتی بیشتر از قیمتش می ارزه واقن چقد جای چرتی زندگی میکنیم …

Milad7

با قیمت 500 دلاریش گوشی خوبه به نظر میرسه ولی گوشیی های وان پلاس داخل ایران خیلی گرون قیمت هستن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)