حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اینتل Galaxy Book S اولین دستگاه با تراشه Lakefield اینتل است و امروز رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اولترابوک، سامسونگ

حدودا ۹ ماه پیش بود که لپتاپ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) با ۲۳ ساعت عمر باتری رسما معرفی شد. آن دستگاه مجهز به چیپست Snapdragon 8cx بود. حالا سرانجام نسخه اینتل Galaxy Book S اولین دستگاه با تراشه Lakefield اینتل است و امروز رسما معرفی شد. این دستگاه ۱۳.۳ اینچی فقط ۹۵۰ گرم وزن دارد و با باتری ۴۲ وات ساعت می تواند عمر باتری خوبی هم ارایه کند. مهم‌تر از همه اما تراشه Lakefield اینتل است که برای اولین مرتبه روی این اولترابوک سامسونگ استفاده شده است.

نسخه اینتل Galaxy Book S

هفته گذشته، این شرکت پس از تایید تصادفی Galaxy Galaxy S حالا این دستگاه را با تراشه Intel به جهانیان معرفی کرد. در بیشتر موارد، دارای سخت افزاری مشابه نسخه اصلی است که با چیپست اسنپدراگون 8cx ارایه شده است. این دستگاه به جای پردازنده کوالکام از پردازنده Intel Core با فناوری Hybrid Intel استفاده می کند.

معرفی رسمی اخیر سامسونگ چیز دیگری در مورد تراشه Intel در نسخه جدید Galaxy Book S نمی گوید. با این حال، این محصول قبلا در سامسونگ کانادا دیده شده است. هنوز در ایالات متحده یا کشورهای اروپایی دیده نشده اما صفحه “از کجا بخریم” در پرتال کانادایی یک پردازنده Intel Core i5-L16G7 را با حافظه کش ۴ مگابایتی ، فرکانس حداکثر ۳ گیگاهرتز و گرافیک های یکپارچه Intel UHD نشان می دهد.

گلکسی بوک اس اکنون اولین نوت بوک رسمی است که از پردازنده Intel از نسل Lakefield استفاده کرده است. این پردازنده با 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه eUFS ارایه شده است. همچنین دارای اسلات کارت حافظه microSD است که می تواند حداکثر ۱ ترابایت حافظه را بخواند.

نوت بوک اینتلی سامسونگ دارای LCD در اندازه 13.3 اینچی با پنل TFT و رزلوشن FHD به همراه قابلیت لمسی، دوربین ۱ مگاپیکسلی ، ۲ پورت USB-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، حسگر اثر انگشت ، بلندگوهای چهار استریو توسط AKG با پشتیبانی Dolby Atmos ، Wi- Fi 6 802.11 ax 2 × 2 ، LTE ، اتصال بلوتوث 5.0 و یک باتری 42Wh ارایه می شود. این نوت بوک با ویندوز ۱۰ عرضه می شود و به وزن فقط 950 گرم در دست شما قرار خواهد گرفت.

سامسونگ هیچ اطلاعی در مورد اینکه دقیقا چه زمانی Galaxy Book S اینتل برای خرید در بازار در دسترس خواهد بود، اعلام نکرده است اما این شرکت ادعا می کند که در دو رنگ (Mercury Grey و Earthy Gold) موجود است، به این معنی که باید هر لحظه در فروشگاه های الکترونیکی سامسونگ ظاهر شود.

مشخصات نسخه اینتلی گلکسی بوک اس

مشخصات نسخه اینتلی گلکسی بوک اس

مشخصات نسخه اینتلی گلکسی بوک اس

نظر شما چیست؟ این اولترا بوک ویندوز سامسونگ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aydin274

گرافیکش معلوم نیست چیه تازه فن نداره یعنی سرعت CPU از اولترابوکای بازارم ضعیفتره بعدم قیمت بالای 1000 دلار…

Dr.Nazer

سقف اومد پایین

Milad7

خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)