حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سال گذشته شرکت سامسونگ لپ‌تاپ ویندوزی گلکسی بوک ۲ را معرفی کرد، حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا با عرضه لپ‌تاپ جدید گلکسی بوک S، خانواده جدید لپ‌تاپ‌های خود را گسترش دهد. ساعاتی پیش افشاگر معروف ایوان بلاس رندرهای مطبوعاتی لپ‌تاپ جدید سامسونگ یعنی Galaxy Book S را منتشر کرده و طراحی کلی آن را به نمایش گذاشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) را ببینید.

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک اس

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک اس

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک اس

در رندرهای منتشر شده از Galaxy Book S، طراحی کلی این محصول قابل مشاهده است. بر خلاف گلکسی بوک 2 که یک تبلت لپ‌تاپ دو کاره به شمار می‌رفت، گلکسی بوک S یک لپ‌تاپ کاملا نرمال است و کیبورد کاملا به دستگاه چسبیده است و قابلیت جدا سازی ندارد. یکی از نکات جذاب لپ‌تاپ جدید سامسونگ، کاهش چشم‌گیر حاشیه صفحه نمایش آن است؛ همچنین یک دوربین با کیفیت برای برقراری تماس‌های تصویری در حاشیه بالایی صفحه نمایش قرار داده شده است.

در سمت چپ دستگاه شاهد ورودی شارژر و یک درگاه USB-C هستیم و به احتمال بسیار زیر سایر درگاه‌ها و خروجی جک 3.5 میلی‌متری در سمت راست دستگاه قرار دارند، اما تصویری از این بخش دستگاه منتشر نشده است؛ از طرفی این امکان وجود دارد که با توجه به سیاست‌های جدید سامسونگ، جک 3.5 میلی‌متری از این دستگاه حذف شده باشد و کاربرها برای استفاده از آن مجبور به استفاده از دانگل تبدیل درگاه USB-C به جک 3.5 میلی‌متری بشوند.

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک اس

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک اس

البته حذف جک 3.5 میلی‌متری از لپ‌تاپ‌ها کار منطقی به نظر نمی‌رسد و دلیل منطقی برای انجام این کار وجود ندارد، زیرا در بدنه لپ‌تاپ‌ها در هر حالتی فضای کافی برای قرار دادن این درگاه وجود دارد و از طرفی اکثر دستگاه‌های صوتی خانگی فقط به این درگاه مجهز هستند و از قابلیت ارتباط بی‌سیم بهره نمی‌برند.

همچنین به تازگی لپ‌تاپ Galaxy Book S سامسونگ به همراه سیستم عامل ویندوز 10، تراشه اسنپ دراگون 855 و حافظه رم 8 گیگابایت در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. تا این لحظه شرکت سامسونگ در خصوص تاریخ عرضه لپ‌تاپ Galaxy Book S اطلاعاتی منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که این محصول له همراه پرچمداران گلکسی نوت 10 معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی بوک اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

جونز

Dr.Nazer

جون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)