حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فرمان اجرایی ترامپ درباره شبکه‌های اجتماعی به زودی اعلام می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

با نزدیک شدن به انتخابات سال ۲۰۲۰ امریکا مشخصا سیاست‌مداران صاحب قدرت تلاش می کنند تا راه‌های تاثیرگذاری کمتری برای رقبا باقی بماند، به خصوص راه‌هایی که شاید آن ها در آن خیلی محبوب نباشند. با مسئله ای که چند روز پیش پیرامون توییت ترامپ درباره رای‌گیری پستی، توسط توییتر ایجاد شده بود؛ امروز کاخ سفید اعلام کرد فرمان اجرایی ترامپ درباره شبکه‌های اجتماعی به زودی اعلام می شود. به نظر می رسد که شرایط برای شبکه های اجتماعی سخت خواهد شد و این آزمون می تواند عملکرد خیلی از دولت‌های دیگر در مقابل شبکه های اجتماعی در شرایط حساس سیاسی را مشخص کند.

فرمان اجرایی ترامپ درباره شبکه‌های اجتماعی

ماجرا از این جا شروع شد که توئیتر برای اولین بار به ترامپ به‌دلیل نشر ادعاهای نادرست درخصوص تقلب در انتخابات پیش‌رو در این کشور اخطار داد و لینک مرتبطی را در توئیت‌های ترامپ قرار داد تا مخاطبان بتوانند درباره این ادعا کسب‌ اطلاع کنند. می توانید این موضوع را در تصویر زیر ببینید:

پس از یک درگیری لفظی بین ترامپ و توییر، مقام‌های کاخ سفید به خبرنگاران گفته‌اند رئیس‌جمهوری آمریکا به‌زودی یک فرمان اجرایی در مورد شرکت‌های اداره‌کننده شبکه‌های اجتماعی صادر خواهد کرد. این اظهارات پس از آن است که دونالد ترامپ شبکه‌های اجتماعی را متهم به خاموش‌کردن صدای محافظه‌کاران کرد و تهدید کرد که آن‌ها را تعطیل خواهد کرد.

ساعاتی بعد توییر نوشته بود

«توئیتر نشان داده است که تمام آن‌چه ما در موردشان (و دیگر هم‌قطارانش) می‌گوییم، درست است. یک اقدام بزرگ در راه است!». realDonaldTrump

خبرگزاری رویترز می‌گوید، مقام‌های کاخ سفید گفته‌اند این فرمان اجرایی روز پنج‌شنبه به‌وقت آمریکا صادر خواهد شد، با این حال جزئیات بیشتری در مورد محتوای آن ارائه نشده‌است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ترامپ برای شبکه های اجتماعی چه خوابی دیده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

@نیما عرفانی

دوست عزیز جوابت داده شد…

https://toranji.ir/?p=1074801

Milad7

اینم قشنگ رد داده 😡

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)