حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فرمان اجرایی ترامپ درباره شبکه های اجتماعی امضا شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

دیروز در ترنجی خواندیم که فرمان اجرایی ترامپ درباره شبکه‌های اجتماعی به زودی اعلام می شود. حالا فرمان اجرایی ترامپ درباره شبکه های اجتماعی امضا شد و به شدت از شبکه اجتماعی توئیتر انتقاد نموده است.

فرمان اجرایی ترامپ درباره شبکه های اجتماعی

فرمان اجرایی ترامپ برای شبکه های اجتماعی

فرمان اجرایی ترامپ برای شبکه های اجتماعی

ترامپ همچنین به وزیر دادگستری آمریکا دستور داد تا قانون بازخواست رسانه‌های اجتماعی را به اجرا درآورد.

وی به شدت از شبکه اجتماعی توئیتر انتقاد کرد و گفت که این شبکه به یک فعال سیاسی تبدیل شده که این مناسب نیست و در صورت وجود رسانه‌های عادلانه، حساب توئیتری خود را لغو می‌کرد.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که ترامپ تا ساعاتی دیگر دستور اجرایی در خصوص شرکت‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی را امضا می‌کند.

«کیلی مک‌انینی» (Kayleigh McEnany) دبیر مطبوعاتی کاخ سفید امروز پنجشنبه اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا قرار است تا ساعاتی دیگر دستور اجرایی در خصوص شرکت‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی را امضا کند.

ترامپ مدعی است رسانه‌های اجتماعی از قبیل توئیتر و فیس‌بوک صدای جمهوریخواهان را (در موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور) خفه می‌کنند!

ماجرا از آنجا آغاز شد که در روزهای گذشته توئیتر برای نخستین بار ۲ پیام رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی توئیتر را راستی آزمایی کرد؛ ترامپ نیز در واکنشی این شبکه اجتماعی را تهدید به تعطیلی کرد.

همچنین رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی نوشت: فعالیت خود را اصلاح کنید، همین حالا! شرکت‌های بزرگ فناوری با تمام توان سعی دارند قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ همه چیز را سانسور کنند. اگر این اتفاق بیفتد دیگر آزادی نخواهید داشت.

مقامات کاخ سفید تاکنون در خصوص جزئیات این دستور موضوعی را اعلام نکرده اند و مشخص نیست ترامپ چگونه تهدید خود درباره تعطیلی شبکه‌های اجتماعی (از جمله توئیتر) را عملی می‌کند؛ زیرا این شرکت‌ها خصوصی هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ترامپ چقدر بتواند برای شبکه های اجتماعی محدودیت قائل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

موهاش انگار پشم بزه :)))))

Milad7

ترامپ قاطی کرده کلا….

Milad7

ولی با همین روانی بودنش امریکا را حسابی جمع و جور کرد!

david2arc

رتبه اول در مدیریت بحران🤣😜

alone wolf

ترامپ دوباره 🙊🙊 اخه مریضی؟

MohammadFarhaadi

ممکنه اینطوری ایران در حمایت از شرکت مظلوم و ستمدیده توییتر حداقل فیلترش رو برداره!!!در اونصورت کاشکی ترامپ با یوتیوب و فیسبوک و تلگرام و … هم چپ بیوفته!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)