حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی آفلاین مرورگر Edge به نام Surf ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | مرورگر

گوگل کروم با بازی آفلاین دایناسوری‌اش به ما کمک می کند که دقایق نوسان اینترنت و قطع شدنش را به سرگرمی بگذرانیم. مایکروسافت با اج می خواهد سهم کروم را کم کند پس باید چنین قابلیت مشابهی داشته باشد. امروز بازی آفلاین مرورگر Edge به نام Surf ارایه شده است. یک بازی که نسبت به دایناسور تنهای بیابان‌زده کروم، جذاب تر است.

بازی آفلاین مرورگر Edge به نام Surf

 

مایکروسافت با مرورگر مبتنی بر Chromium یعنی نسخه حدید Edge تلاش می کند تا جایی که می تواند به گوگل کروم نزدیک شود و این تلاش یکی از مهمترین مناطق را شامل می شود: یک بازی کوچک زیبا که در حالت آفلاین می توانید بازی کنید.

بعد از چند ماه پیش نمایش، مایکروسافت Edge با یک بازی جدید به نام Surf به روز کرده است که به بازی قدیمی SkiFree قدیمی Windows شباهت دارد. این مسئله کاملا پیچیده تر از پریدن یک دایناسور بر روی گیاهان کاکتوس در Chrome است، می توانید برای یک بازی که قرار است شما را برای چند دقیقه از قطعی اینترنت دور کند، حتی خیلی جدی شوید!

چطور بازی مرورگر اج را بازی کنیم؟

خیلی ساده است، هر زمانی که تایپ کنید Edge://Surf در نوار آدرس قابل بازی کردن است!

بازی آفلاین مرورگر Edge به نام Surf

بازی آفلاین مرورگر Edge به نام Surf

در قلب این بازی، “یک حالت بی پایان” است که در آن از موانع عبور می کنید و یک قدم جلوتر از یک kraken (هیولای افسانه اى درياهاى شمالی) حرکت می کنید! البته، حالت آزمایشی بر اساس زمان و حالت زیگ زاگ نیز وجود دارد. همچنین می توانید از ابزارهای کنترلی متنوعی استفاده کنید که شامل ماوس، صفحه کلید، صحفه لمسی یا حتی یک گیم پد با است. وضوح بالا و حالت های حرکت آهسته به ساده‌تر شدن بازی کمک می کند و وعده “چند راز” نیز داده شده است.

شما مطمئنا Edge را فقط برای Surf نصب نخواهید کرد، اما بازی نشان می دهد که مایکروسافت در جدیدترین مرورگر خود توجه زیادی به جزئیات کوچک دارد.

نظر شما چیست؟ مرورگر اج دارید؟ این بازی جدید را بازی کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

با این چیزا نمیتونه جای فایرفاکس و کروم را بگیره 😐

Finch

بازی دایناسوری گوگل کروم رو بیشتر دوست دارم🤓🤓🤓

MohammadFarhaadi

اگر از همون اول به همچین جزییاتی تو وینفون توجه میکرد و برای کاربر احترام قایل بود و توجه بیشتری به خدمات میکرد نسبت به سخت افزار کار به اینجا نمیکشید.

eftekharifar

من دو سه ماهه که کلا کروم رو پاک کردم و از اج استفاده میکنم. عالیه. خیلی راضی هستم ازش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)