حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند ریلمی (Realme Watch) با قیمت ۵۲ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ریلمی، ساعت هوشمند

هفته گذشته بود که رندرهای ساعت هوشمند Realme Watch را دیدیم. امروز و در مراسم بزرگ ریلمی این ساعت هوشمند ارایه شده است. ساعت هوشمند ریلمی (Realme Watch) با قیمت ۵۲ دلار رسما معرفی شده که قیمت بسیار خوبی هم دارد.

ساعت هوشمند ریلمی

ریلمی با حمایت برند مادر یعنی OPPO در تلاش برای تبدیل شدن به یک برند فناوری شیوه زندگی از یک شرکت هوشمند، امروز اولین ساعت هوشمند خود با نام خیلی خلاصه و مفهوم Realme Watch را به بازار عرضه کرد. این شرکت قبلا برخی ویژگی های دستگاه را تیزر زده بود و امروز همه چیز در مورد این گجت پوشیدنی جدید از Realme فاش شده است.

از نظر طراحی، همانطور که قبلا گفتیم به نظر می رسد که این ساعت بسیار شبیه به OPPO Watch است که اخیرا ارایه شده است. از نگاه اول مشخص است که Apple Watch الهام بخش طراحی دستگاه است.

ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش لمسی ۱.۴ اینچی با محافظ 2.5D خمیده گوریل گلس ۳ در بالا، وضوح صفحه نمایش 320 در 320 پیکسل، تراکم پیکسلی 323ppi و روشنایی ۳۸۰ نیت است.

در ابتدا، این محصول با ۱۲ چهره ساعت از پیش نصب شده است، اما این شرکت می افزاید که بعدا با بروزرسانی بیش از حد هوا (OTA) بیش از ۱۰۰ چهره تماشایی دیگر را اضافه می کند. با این حال ، هیچ جدول زمانی برای این امر وجود ندارد.

این مجهز به دستیار بهداشت 24/7 است، که شامل مانیتور ضربان قلب در زمان واقعی، مانیتور میزان اکسیژن خون (SpO2) و 14 حالت ورزشی است. حالت های ورزشی شامل فوتبال ، بسکتبال ، تنیس روی میز ، دوچرخه ، ریسندگی ، بیضوی ، یوگا ، کریکت ، دویدن ، پیاده روی ، تردمیل ، بدمینتون ، ظرفیت هوازی و تناسب اندام است.

همچنین Step Tracker ، Idle Alert ، Meditation ، یادآوری نوشیدن آب و مانیتور خواب وجود دارد. این دستگاه را می توان با استفاده از برنامه Realme Link به تلفن های هوشمند متصل کرد که تماس ها و اعلان های پیام و همچنین اعلان های هوشمند از چندین برنامه شخص ثالث دیگر را فعال می کند.

ساعت هوشمند همچنین می تواند برای کنترل موسیقی ، باز کردن قفل تلفن هوشمند و همچنین برای کنترل عملکرد دوربین گوشی هوشمند استفاده شود. این دستگاه دارای IP68 است و آن را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می کند.

ساعت Realme در چهار رنگ بند، مشکی ، قرمز ، آبی و سبز قرار دارد. قیمت آن با حدود ۵۲ دلار ارایه می شود و از طریق Realme.com و Flipkart برای خرید خریداری می شود.

نظر شما درباره ساعت هوشمند ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

قیمت خیلی خوبه
حدود 1 تومن و امکانات عالی👍

pooria

ای جان عاشقتم رلمی

Finch

زیبا بود خدانگهدار

Milad7

قیمت رقابتی در کنار امکانات عالی 🙂

MohammadFarhaadi

بخدا اگر طمع حضرات نبود با این قیمتا میشد لذت زندگی رو رو در کنار یه سری از برندا برد حیف که همینا رو هم برا مردم جهنم کردن …ها!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)