حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای ساعت هوشمند Realme Watch را ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی، ساعت هوشمند

رویداد بزرگ معرفی محصولات Realme در تاریخ ۵ خرداد محلی خواهد بود که این شرکت با اولین تلویزیون Realme و Realme Watch وارد سرزمین های بکر برای این برند شود. این معرفی به صورت آنلاین خواهد بود و یک لندینگ‌پیج به تازگی جزئیات قابل توجه بسیاری درباره ساعت هوشمند ریلمی به ما می دهد که شما می توانید رندرهای ساعت هوشمند Realme Watch را ببینید. از همه مهم تر این که قیمت حدود ۶۵ دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند Realme Watch

از لحاظ طراحی، ساعت Realme یک طراحی مربع شکل شبیه به اپل واچ را با بندهای قابل تعویض انتخاب می کند. صفحه نمایش رنگی خود دارای ابعاد ۱.۴ اینچ است که Realme می گوید بزرگترین صفحه نمایش در دسته‌بندی قیمت آن است. البته این که در چه رده قیمتی است تنها در زمان معرفی مشخص خواهد شد. سایر ویژگی های کلیدی دستیار بهداشتی همیشگی و Smart Connect است که نوتیفیکیشن های هوشمند، کنترل موسیقی و کنترل دوربین را فعال می کند.

مشابه دستبند Realme این ساعت هوشمند Realme Watch با استفاده از برنامه Realme Link به تلفن های هوشمند متصل می شود. کلیه موارد سفارشی سازی مانند تغییر ظاهرساعت، همچنین سایر تنظیمات و داده های دقیق مربوط به تناسب اندام، احتمالا فقط از طریق برنامه در دسترس خواهند بود.

ساعت هوشمند ریلمی

ساعت هوشمند ریلمی

در بخش پایش سلامتی یک ردیاب فعالیت معمولی است که دارای ۱۴ حالت ورزشی از جمله دویدن، پیاده روی، فوتبال، کریکت و موارد دیگر پشتیبانی میک ند. این ساعت همچنین دارای مانیتور ضربان قلب و مانیتور سطح اکسیژن خون (SpO2) است.

از نظر اعلان ها، ساعت Realme قادر به گرفتن اس ام اس ، واتس اپ ، فیس بوک ، توییتر ، جیمیل ، اینستاگرام و چند مورد دیگر خواهد بود. گزینه ای برای رد تماس نیز وجود دارد اما ما فکر نمی کنیم که کاربران بتوانند از طریق ساعت خود تماس بگیرند.

همچنین کاربران می توانند موسیقی را کنترل کنند، چیزی که بسیاری از کاربران هند خواستار آن هستند و اینکه دوربین تلفن های هوشمند از طریق ساعت کنترل کنند. در حال حاضر به نظر می رسد، این ساعت فقط به رنگ سیاه در دسترس خواهد بود، در حالی که بندها دارای رنگ های آبی، قرمز و سایر رنگ ها هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قیمت عالی در کنار کارایی مناسب !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)