حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوگل Pixel 4a احتمالا ۲۳ خرداد خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

به نظر می رسد که Pixel 4a کم کم به واقعیت می پیوندد. در حالی که شایعات درباره پیکسل ۵ منتشر می شوند امروز خبر می رسد که تاریخ معرفی گوگل Pixel 4a احتمالا ۲۳ خرداد خواهد بود. به این ترتیب میان رده جدید این شرکت به بازار می رسد.

تاریخ معرفی گوگل Pixel 4a

ما منتظر معرفی گوگل پیکسل 4a هستیم، اما دستگاه میان رده Pixel با تاخیر ارایه می شوند. ما امیدوار بودیم که احتمالاً شاهد ورود Pixel جدید هفته آتی در جریان ارایه اندروید ۱۱ آزمایشی باشد، اما اکنون یک گزارش جدید حاکی از انتشار ژوئیه است.

به گفته جان پروسر، که پیش از این تاریخ انتشار آیفون SE اپل را پیش بینی کرده بود، گوگل پیکسل 4a در تاریخ ۲۳ خرداد معرفی می شود. وی تأکید می کند که 4a با پشتیبانی 5G ارائه نیست.

پیش بینی می شود که پیکسل 4a با تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و در نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ارایه شود. این دستگاه در رنگ بندی Just Black و Barely Blue عرضه خواهد شد. صفحه OLED در اندازه 5.81 اینچی با وضوح FHD+ اینجا خواهد بود و باتری نه چندان بزرگ ۳۰۸۰ میلی آمپری برای تغدیه آن حضور دارد.

نکته اصلی فروش پیکسل 4a، دوربین گوگل روی آن است. پیکسل 3a برای کلاس قیمت خود عکس های بسیار خوبی گرفت و ما انتظار داریم پیکسل 4a با تلفن های گران قیمت تری با تجربه نرم افزاری بهینه شده، باتری بهتر و عملکرد استثنایی دوربین رقیب شود.

پیکسل 4a در ابتدا قرار بود در ماه مه در Google I/O عرضه شود، که لغو شد. سپس به یک سری از رویدادهای برنامه ریزی شده برای پخش مستقیم رسید که در تاریخ 1 ژوئن منتشر شود و در آنجا گوگل اولین نسخه بتا عمومی آندروید ۱۱ را ارایه خواهد کرد و حالا می بینیم که آن ها هم معرفی نمی شود.

درباره قیمت پیکسل 4a شایعه شده است که این گوشی قیمت ۲۹۹ دارد که در مقایسه با قیمت ۳۹۹ دلاری آیفون SE رقابت را وارد فاز جدیدی می کند. نظر شما چیست؟ منتظر Pixel 4a هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بعیده توان رقابت با ایفون اس ای2020 را داشته باشه!!!!

Milad7

کلا پیکسل های سال قبل چنگی به دل نزدن….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)