حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین چیپست 5G سری ۶۰۰ کوالکام با کد SM6350 در راه است

نوشته

3 سال قبل | 88 دیدگاه | پردازشگرها، شبکه 5G، کوالکام

به نظر می رسد که کوالکام از سری تراشه‌های 5G ارزان دایمنسیتی مدیاتک به خوبی آگاه است و می خواهد دومین سری میان رده خود را به شبکه 5G مجهز کند تا رقابت نزدیک‌تر شود. پس از سری ۷۰۰ کوالکام که به چیپست 5G مجهز شد حالا و امشب خبر می رسد که اولین چیپست 5G سری ۶۰۰ کوالکام با کد SM6350 در راه است. این تراشه می تواند به موبایل های اقتصادی تر کمک کند تا به شبکه 5G دسترسی پیدا کنند.

اولین چیپست 5G سری ۶۰۰ کوالکام

بدون شک سال ۲۰۲۰ سال 5G است. استاندارد جدید شبکه دیگر محدود به پرچمداران نیست بلکه اکنون راه خود را به دستگاههای میان رده رسانده است. تراشه سازانی مانند MediaTek پردازنده های مقرون به صرفه 5G مانند دایمنسیتی ۸۰۰ و دایمنسیتی ۸۲۰ را برای تلفن های اقتصادی معرفی کرده اند و اکنون نوبت Qualcomm است.

یک شایعه جدید نشان داده است که شرکت نیمه هادی مستقر در سن‌دیگو در حال کار بر روی اولین پردازنده سری ۶۰۰ مجهز به مودم 5G خود است. تاکنون پردازنده های 5G کوالکام به سری Snapdragon 800 و Snapdragon 700 محدود شده اند اما به زودی این روند تغییر می کنند.

تراشه 5G اسنپدراگون SM6350

اولین پردازنده سری ۶۰۰ کوالکام که به مودم 5G مجهز است دارای شماره مدل “SM6350” بوده و این چیپست دارای هشت هسته در یک آرایه 2 + 6 هسته ای است. دو هسته قوی با کلاک 2.246GHz ارایه شده، در حالی که هسته های متوسط با کلاک 1.804GHz تنظیم شده اند.

این منبع گفت که از مشخصات CPU مورد استفاده مطمئن نیست، اما دیدیم که Snapdragon 765 و Snapdragon 765G دارای هسته های قدرمند Cortex-A76 است، که احتمالاً اینجا نیز چنین خواهد بود. هسته های متوسط باید از نوع Cortex-A55 باشند. در تراشه SM6350 پردازنده گرافیکی مدل Adreno 615 با کلاک 850MHz است. اطلاعات مشخصی از زمان عرضه چیپست وجود ندارد، اما انتظار نداریم تا تابستان امسال در دستگاه های میان رده ظاهر شود.

همچنین ذکر شده است که پردازنده پایین رده مدیاتک MT6853 در کنار تراشه اقتصادی در حال توسعه هواوی 5G Kirin در راه است. هنگامی که این پردازنده ها اریه شوند، باید دستگاه های 5G با برچسب قیمت زیر 200 دلار داشته باشیم. تنها چیزی که باقی مانده این است که کشورها بتوانند شبکه 5G را عرضه کنند، زیرا در حال حاضر چندین تلفن 5G در دسترس برای خریداران است.

نظر شما چیست؟ منتظر تراشه 5G سری ۶۰۰ کوالکام هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
88 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hassan.Sh

https://drive.google.com/file/d/102MHMZT4L2J2SgeuaxrzBV4DGb0v_4xY/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1-fWnxmb_cPB71pdQaKeSze9oGrad4vpx/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/10-HqkTqFaHdZPlwL6sl5B7IsWEEbZQDo/view?usp=drivesdk

سلام.
مصطفی و دوستان!
در مورد این ویدئو ها ((گوشی های شیامی می 10 و می 10 پرو)) نظر بدید؟
جدی هستش یا فقط محدود بوده؟

Hassan.Sh

مخصوصا صفحه نمایش گوشی

سلام وقت بخیر
منبع این تصاویر لطف می‌فرمایید دوست عزیز؟
والا من موارد مشابهی ندیدم و باید ببینیم در صورت حقیقت داشتن این ماجرا ، رواج پیدا میکنه یا نه و بازخورد شیائومی چیه …

البته اینکه هنگام تکان خوردن یه صدایی ازش میاد رو قبلاً تو ویبو دیده بودم و نمی‌دونم دقیقاً برای کدوم قطعه ی داخلیشه که احتمالاً به متعلقات دوربین مربوط میشه!! اما سیاه شدن و به نوعی پیکسل سوختگی یا خاموش شدن پیکسل حول دوربین سلفی رو ندیده بودم.

احتمالاً مشکل جدی نیست چون فراگیر نبوده اما اینکه صدای لرزشگیرش هنگام تکان خوردن به طور واضح احساس میشه عجیبه چون انصافاً تو گوشی های سایر کمپانی ها به همچین موردی برخورد نکرده بودم .

m.b

چرا هست نیما جان…
من واسه سامسونگ هم دیدم…

m.b

تو گوگل هم هست…
اگر اشتباه نکنم تو خیلی از گوشی ها کم و بیش هست این صدا…

m.b

https://m.youtube.com/watch?reload=9&v=o-h9ySPutXk

تو جدیدترین گوشی ها هم هست…

m.b

S8
Note 9
S10
S20
Pixel 3
و…

پس میشه گفت تو ۹۵ درصد موارد همچین صدایی وجود نداره . در هر صورت برای من عجیبه و احساس میکنم غیر عادیه و انگار یه فضای خالی اون قسمت لرزشگیر وجود داره که باعث تشدید تحرکش میشه که صدا به راحتی شنیده میشه‌. الان مثلاً من رو گوشی خودم تو سکوت کامل امتحان کردم کوچکترین صدایی ازش نیومد.
واقعاً عجیبه !!

m.b

“پس میشه گفت تو ۹۵ درصد موارد همچین صدایی وجود نداره”
درصد رو از کجا ساختی خدا میدونه… 🤦‍♂️
مگه ما همه گوشی هارو دونه دونه تکون شدید دادیم کنار گوشمون که درصد بسازیم!
علمی حرف زدن با درصد های ساختگی خیلی فاصله داره…
حتی انواع لرزشگیر های اپتیکال 4 محوره یا بالاتر یا لرزشگیر فعال یا غیرفعال و… با هم فرق دارند…
ضمناً همه لرزشگیر های اپتیکال فضای خالی دارند!
اصلاً اساس کارشون همین حرکت در فضای خالی اطرافشون هست…

m.b

در نهایت اینم میت 20

https://forum.xda-developers.com/mate-20/help/rattling-sound-t3897517/amp/

لطفاً درصد های ساختگی و غیرعلمی نساز…

m.b

درصد اوردنِ نسبی و حدودی مشکلی نداره. من مبنای خودمو رو همون ۵ درصد قرار دادم . نیازی نیست تک تک گوشیا بررسی بشه تا متوجه بشیم همچین موردی دارن یا نه . معمولاً گوشی هایی که همچین صدایی میدن ازشون خبر و فیلم منتشر میشه چون همچین چیزی به ندرت پیش میاد.
مسئله ی پیچیده و شاقی نیست که بخوایم دربارش علمی صحبت کنیم . مشخصه تو گوشی هایی که OIS دارن همچین قضیه ای پیش میاد اما فقط در موارد انگشت شمار و این ربطی به نوع چند محوره بودنش نداره چون قرار نیست شدت و دسیبل صدا مورد ارزیابی قرار بگیره . بحث سره صدا دادنه نه اینکه چقدر صدا میده که گفتم احتمالاً فضایی که برای حرکت لرزشگیر تعبیه کردن بیشتر از حد معموله که صدا رو پخش می‌کنه .

Dr.Nazer

مشکل چیه آقا منم گوشیمو تکون میدم صدای لرزشگیرش میاد که تیک‌تیک میکنه، خیلی از گوشی‌های دیگه هم اینطورین…

Dr.Nazer

MKBHD هم تو ویدیوی بررسی موتورولا اج پلاس صدا دادنشو بررسی کرد و اس ۲۰ الترا هم تکون داد و صدا میداد و گفت که مشکل از OISئه، من اینو همون اول که گوشی رو خریدم فهمیدم…

Dr.Nazer

“مشکل از OISئه”
ببخشید اینجا اشتباه شد
مشکلی نیست در واقع، از کلمه‌ی اشتباه استفاده کردم. صدا از OISئه…

m.b

چه ربطی به درصد ساختن داره… مگه شما همه گوشی های دارای ois رو تک به تک تست کردی که میگی 95 درصد… خب اگر اینطوری از رو هواست یه بچه هم میاد میگه نه من میگم 80 درصد!
بحث علمیه… هیچ جای دنیا که پشمکی بدون دیدن همه جوانب درصد نمیسازن… باز شروع کردی به سخنرانی های دفاعِ بیهوده…
Ois تو همه گوشی ها که نیست… تو پرچمدارا و گروناست بیشتر که هر شرکت شاید سالی 6-8 تا گوشی فقط بزنه که ois داشته باشه که همینطوری بطور مثال شرکت سامسونگ رو که انتخاب بی طرفانه هست برداریم هر سال یک یا دو تا از این حدود 6 تا 8 تا گوشی این صدای ois رو دارن حداقلِ حداقلش… همونطور که s20 ultra رو نمونه امسال فرستادم بعد همینطوری سطحی و غیرحرفه‌ای هم درصد بگیریم میشه 10 تا 30 درصد گوشی های ois دار سامسونگ این مشکل رو هر سال دارن اونوقت رفیق ما ندیده نشناخته، چون خودش تا حالا گفت تو شرکتی این مشکل رو ندیده!، درصد ساخته 95 درصد مشکل ندارن! خب بالا حساب که کردم! اما اگر میلی باز میخوای دفاع بیخود کنی… شب بخیر بگم سنگین ترم چون لااقل به بحث غیرعلمی که راه انداختی دامن نمیزنم…
لابد 85 درصد گوشی های اندروید 10 هم مشکل کم شدن سریع باتری دارن با حساب دوزاری شما؟! 🤦‍♂️
95 درصد! 😅🤦‍♂️ نه 96.5 درصد!!! 🤦‍♂️🙆‍♂️
یاد بگیریم علمی و با منبع حرف بزنیم نه از خودمون و میلی…
طاعات قبول و در اینجا شب بخیر… 🌷

m.b

@ناظر
بهش میگن مشکل اما در کارایی تاثیری نداره اصلاً…
چون صدا داره میگن مشکل…

m.b

@ناظر
اصلاً 95 درصد که این آقا ساخته هم نیست آخه!!!
اگر دور و برش بود باز یه چیزی!
خیلیا صدا دارن اما چون عملاً تاثیری در کارایی نداره و فقط صدای جزئی هست بررسی همیشگی نمیشه که خیلیا نمیدونن که خیلی از گوشی ها ois شون صدا میده…از جمله خودش که تا حالا گفت نشنیده…
از هر 20 گوشی رندوم که ois دارن امکان نداره که کمتر از 3تاشون صدا بدن … (یعنی در هر 20 مدل رندوم حداقل 3 تا این صدای ois رو دارن)

Dr.Nazer

الان اس ۸ رو تست کردم، اونم صدا میده، ولی کمتر از اس ۱۰. اما این می ۱۰ پرویی که من تو ویدیو دیدم واقعاً خیلی صدا میدادا! صدایی که من میگم باید گوشمو ببرم کنار دوربین و تو محیطِ یکم پر سر و صدا هم تقریباً شنیده نمیشه…

همیشه عادت داری برداشت و تحلیل خودتو به بقیه تحمیل کنی . حتی اگه یه بچه بیاد درصد بده من بهش احترام میذارم چون نظر شخصیشو گفته و بهش نمیگم داری چشم بسته آمار و ارقام دوزاری میدی . یاد بگیریم لحن گفتار عامیانه و روزمره رو در گفتگوی علمی به کار نبریم چون از اعتبار خودمون کاسته میشه هرچند که می‌دونم برات اهمیتی نداره چون عادت کردی به این طرز رفتار و هیچ موقع هم نمیخوای خودتو اصلاح کنی .
“Ois تو همه گوشی ها که نیست… تو پرچمدارا و گروناست”
پس این وسط میان رده ها و بالارده هایی که OIS دارن بوقن یا چون به عقیده ی تو چون پرچمدار نیستن از درجه ی مقایسه ساقطن .
بخوای از تمام برندهای اندرویدی به همراه آیفون های اپل اون دست از گوشی هایی که OIS رو بررسی کنی با قطعیت میگم ۹۰ تا ۹۵ درصد گوشیا همچین صدایی نمیدن. تازه اونم مشخص نیست تمام مدل های تولیدی از یه گوشی همچین صدایی بدن و شاید در موارد خاص همچین چیزی رخ بده . ضمناً کسی از درصد دادن تو مصرف باتری اندروید ۱۰ صحبت نکرد که میای اونو به این موضوع ربط میدی . تو همون پست هم جوابتو دادم .

Dr.Nazer

منم به قطعیت میگم که حدود ۸۹.۷ درصد پرچمدارای بازار از شارژ سیمی پشتیبانی نمیکنن…

ببخشید قرار بود مزه نریزم
اشتباه شد
خدانگهدارتان

m.b

@ناظر

ناظی mi 8 منم که پایین فرستادم یه نگاهی بکن با s8 و s10 یه مقایسه بکن…
البته میکروفون کنار دوربینه ها… در نظر بگیر اینو…
چپ و راست هم صدا نمیده زیاد… جلو و عقب بردن صدا میده…

Dr.Nazer

باتوجه به اینکه میکروفون کنار دوربینه پس باید یکم کمترش کنیم و درنتیجه تقربیاً میشه مث همین اس ۱۰…

Dr.Nazer

این مال گوشی من :
http://uupload.ir/view/6zso_screen_recording_20200522-021751.mp4/
دوتا میکروفون داره یکی رو فریم بالایی یکی رو فریم پایینی، یکم هم خشن تکون دادم…😅

m.b

@ناظر
رگبار بستی که ناظر… 😅

یچیزی رو تازه متوجه شدم…
“Ois تو همه گوشی ها که نیست… تو پرچمدارا و گروناست 👈بیشتر👉”

خیلی وقیحانه گرفته قید بیشتر رو تو بازگوی کامنتم حذف کرده که بتونه اینو بگه:

“پس این وسط میان رده ها و بالارده هایی که OIS دارن بوقن یا چون به عقیده ی تو چون پرچمدار نیستن از درجه ی مقایسه ساقطن”

خوبه گفته بودم بیشتر!!! که یعنی هستن بعضی میانرده ها هم و برای بالارده ها و پرچمدار ها گفتم گوشی های گرونتر! و اتفاقا مشخصه که تو تعداد حدود 6 تا 8 تا در هر سال که گفتم با ois میسازن شرکت ها حسابشون کردم!چون هیچ شرکتی که در سال 8 تا پرچمدار نداره!

فضای سایت وقتی تهوع آور میشه که ادعای منطق ها انقدر که دیگه ندارنش جملات بقیه رو برای مایه مصنوعی گرفتن قیچی نصفه و ناقص می‌زنن تا بعد ازش بالا برن!
خوبه ما اشتباه #لپی نکردیم! برامون میسازن بعد!
انوقت یه بنده خدایی عملی اشتپ میزد میگفت نه نگران نباشید چیزی نیست لُپیه!
اینطور موقع ها یعنی تعصب داره از در و دیوار سایت بالا میره!!! اونم توسط به اصطلاح منطقی ها!!!

خوبه خوبه نه جداً راضیم ⁦👏🏻⁩⁦👏
تا این حد هایپ شدن رو اشتباهات بقیه که تمام فکرو ذکرمون بشه زوم کردن در آتو گرفتن ازشون و تو بوق و کرنا کردنه چندین و چندباره ی اشتباهات ریزو درشت اون افراد در حالی که بابتش عذرخواهی کردن اما چشمو گوشمون به محض دیدن و شنیدن عذرخواهی هاشون کور و کر میشه و از طرفی عادت به نادیده گرفتن و ماله کشی رو اشتباهات خودمون نشون از برتریه بلامنازع و موفقیت و پیشروی‌ در مسیر درست اون فرد و در عین حال ضعف خودمون داره که میخوایم با هر روش و ترفندی که شده اون آدمو بیاریم پایین که این کارا نشأت گرفته از حسادت و تکبر و تفکرات عصر حجریه 👌.

m.b

دو تا ویدئو اول باز نشد…
اگر میشه توضیح بده چی بود…
عکس آخر هم مشخصه که عمومی نیست… وگرنه خب خبرش پخش میشد…
قدیمی هم هست… روزای اول معرفی تو چین گفتن که اخرشم مشخص نشد نمونه های دست مردم بوده یا نمونه های معیوب داخل خود شرکت…

Hassan.Sh

دوست عزیزمون بالا توضیح داده، در مورد سوختگی صفحه نمایش.

m.b

الان ویدئو ها هم دیدم… ویدئو اول صدای ois هست… تو گوشی منم هست…
ویدئو دوم هم که همون پانچ بود توضیح دادم…
هیچ در سطح جهانی پخش نشده که نشون میده یه موردی دارن عکس ها…
یا گوشی های پیش‌تولید و معیوب خود شرکت هستن و یا خیلی به ندرت هستش این موضوع که خبری ازش پخش نشده…

Hassan.Sh

👍

m.b

🌷

m.b

صدای ois گوشی خودم…

https://imgurl.ir/uploads/k506547_.mp4

(از بیرون انقدر بلند شنیده نمیشه اما چون میکروفون داخل گوشی و یکیش نزدیک به دوربین ها هم هست قشنگ میتونه صداشو در تکان های شدید ضبط کنه… صدای حرکت گوشی هم افتاده😅)

The Destroyer

این خبر مال خیلی خیلی قبل هست موقعی که حتی نسخه گلوبال می ۱۰ هم ارائه نشده بود… من اون موقع دیده بودم دو مورد کنار پانچشون سیاه بود که مشکل هم گسترده نبود چون جایی پوشش نداد و به نظر همون دو مورد بودن

Shadow

اسنپ بر عکس پرچمدار توی میان رده همیشه ضعیف تر بوده…

m.b

آقا با توجه به اینکه انگار مشکل مصرف بیشتر اندروید 10 تقریباً رو خیلی گوشی ها هست به نظرتون به اندروید 10 که سه ماهه اومده آپدیت کنم یا نه؟!
🤔
آره مثبت
نه منفی

Hassan.Sh

آره آپدیت کن

Shadow

یه اندروید میخوای بزنی نمیخوای اپلو هوا کنی که🙄😳👈💩

Hassan.Sh

گوشیت چه برندی هستش؟

m.b

Mi 8

Hassan.Sh

ایشالله شیامی می 10 باهم میخریم 👍❤❤

m.b

پولم نمیرسه… 😅
خیلی گرونه برام…

Mahdi

من هفته پیش آپدیت سوم بعد اندروید ۱۰ واسم اومد باتریش بهتر شد نسبت به اولین اپدیت در‌کل بنظرم اپدیت کنی بهتره

Shadow

سلام مهدی جان 💙چطوری !!
شناختی ؟؟

Dr.Nazer

به‌نظرم آپدیت نکن، این مشکل ضعیف شدن شارژدهی رو تعداد بسیار زیادی از گوشی‌ها بعد از آپدیت اندروید ۱۰ داشتن و برای خودم هم شخصاً به طرز فجیعی تاثیر داشته و عمرم باتریم افتضاح شده :-/

Finch

اگه رامت اروپا هست بکن چون هم بچه های گروه نوت ۸‌پرو هم بچه های گروه می۹تی‌پرو اونایی که اروپا بودن راضی هستن بعد آپدیت اونایی که گلوبال بودن نه
البته از صحت حرفشون‌ مطمعن‌ نیستم

Dr.Nazer

@Finch
تو پیشنهاد نده فقط لعنتی! هرچی می ۹ تی دیدم بعد آپدیت به اندروید ۱۰ شارژدهیشون افت خیلی زیادی داشته…

Finch

@ناظر
یادم میاد ( البته مطعن نیستم ، مطمعن‌ نیستم و بازم میگم مطمعن نیستم) شهداد یه بار گفت می۹تی رام اروپا آپدیت اندروید ۱۰ تقریبا باطریش بهتر شده ولی اندروید ۱۰ گلوبال باطریش افتضاح شده
این مصرف منه که واقعا به نظرم قابل قبول هست حالا خودت یه دید بنداز ببین چطوره چون اکثرا کسایی که شاکی شدن میگن قسمت سیستم اندروید خیلی مصرف داره
مصرف سیستم من که واقعا قابل قبوله
ببین

http://uupload.ir/files/ekty_screenshot_۲۰۲۰-۰۵-۲۲-۰۲-۰۰-۳۹-۱۶۰_com.miui.securitycenter.jpg
.
http://uupload.ir/files/ev1r_screenshot_۲۰۲۰-۰۵-۲۲-۰۲-۰۰-۱۸-۸۶۹_com.miui.securitycenter.jpg

The Destroyer

برای خودم مصرف باتری به وضوح بیشتر شده هم تو پوکو اینجوری بود هم تو می ۹تی… امیر هم همینو گفته بود و اعدادی که از اسکرین‌تایم هم به دست میارم دقیقا عین اعدادی هست که امیر گفته بود

m.b

از همه رفقا ممنون…
شرمنده کردید…
گفتم منفی مثبت کافیه اما جواب دادید بهم… 🙏🌷❤️

واقعیتش حتی اگر مثبت ها هم بیشتر میشد فکر نکنم جرات اپدیت به اندروید 10 رو داشتم… 😅
بیشتر پرسیدم تفکرات شمارو راجب عملکرد اندروید 10 ببینم که گویا شما هم همچین دل خوشی نداشتید ازش… 😅(البته با توجه به نتایج تا الان)

موندم تا چند ماه دیگه همراه miui 12 احتمالاً تو همون هفته‌ای که اپدیتش منتشر بشه تا قبل از اینکه برای منم بیاد اول بزنم اندروید 10 با پچ همون ماه بعد تقریباً بلافاصله میزنم miui 12 و ریست میکنم(مستقیما اندروید 10 رو با miui 12 نمیزنم)

Shadow

بنظرم خرید گوشی وانپلاس هشت از می ۱۰ شیائومی عقلانی تره اونم توی ایران که نسخه گلوبال تک سیم هست ….

Hassan.Sh

تک سیم برا من مهم نیست.
ولی من با نظرت مخالفم 😉

هرچند نظرت محترم هست ❤

Shadow

چون تک سیم برای تو مهم نیست با نظرم مخالفی ولی شرط می‌بندم ۸۰ درصد مردم گوشی تک سیم نمیخرن جدیدا ….
⁦✌️⁩

Hassan.Sh

نه برا تک سیم. در جواب تک سیم که گفتی جواب دادم 😉😋

برا کل گوشی هم
می 10 خیلی بهتره از وانپلاس 8 مخصوصا از لحاظ سخت افزاری..

Shadow

صفحه نمایشش که بهتر از می ۱۰ هست …
فقط رم lpddr5 رو نداره و شارژ وایرلس که برا من مهم نیست ….

خب دوست عزیز واسه شما نوع رم LPDDR5 و شارژ وایرلس و معکوس مهم نیست و برای اون دوستمون نبود اسلات سیمکارت دوم .
در کل می ۱۰ میچربه به وان پلاس ۸ هرچند که رنگ بندی وان پلاس ۸ به خصوص رنگ Interstellar Glow فوق العاده ست و از اون طرفم وان پلاس ۸ پرو به می ۱۰ پرو میچربه.

m.b

دوربین و باتری و سرعت شارژ و اسپیکر هم اصلاً مهم نیست!
عجب مقایسه عادلانه‌ای!

Shadow

@نیما عرفانی
جفتشون عالی هستن کاملا سلیقه ای هست انتخاب بینشون….
ولی در مجموع می ۱۰ گوشی کامل تری هست…
و با قیمت ۱۳ میلیون واقعا خیلی از سری اس ۲۰ سامسونگ که رسماً یه اشغال بیش نیست سرتره💙⁦✌️⁩🤓

Shadow

اپل خدا زده هم آیفون se2 رو تک سیم زده ..‌🤓👎

Hassan.Sh

😂

Finch

باید دید کی از طراحی کدوم خوشش میاد مشکل سیم‌کارت رو میشه با یه فیچرفون ۲۰۰ تومنی حتی تا ۴تا سیم کارت حل کرد
من انتخابم می۱۰ هست چون اکسسوری های بیشتری داره تو بازار نسبت به وانپلاس

اگه دیتا و اینا بخاد که قطعا نه
ولی اگه سیم اضافی بخاد واسه تماس ( مثل کسایی که یه خطشون میدن به خانواده و دوست و آشنا یکیش میدن واسه کار و کاسبی و …) با قبول فون خط اضافی رو میشه حل کرد به شرطی که طرف خط رو واسه تماس بخاد دیه 😃💙

Hassan.Sh

مصطفی:
می 10 پرو نسخه چین، کسی سراغ نداری آورده باشه ایران؟
میخوام بخرم.. هروز داره گرون تر میشه

m.b

چرا اوردن با رجیستر 13600

m.b

تا 14

Hassan.Sh

خداکنه همون 13 تموم بشه دیگه..

Hassan.Sh

آدرس شو میدی
تلفنی یا ایدی…
دمت گرم، منتظرتم ❤

m.b

اگر میتونی اعتماد کنی…

Flagships.ir

m.b

البته تو سایتش نزده…
تو کانالش هست…

Flagships.ir

پشتیبان انلاین:
@flagshipsadmin

تلفن تماس:
09196619838

https://t.me/flagships

Finch

یکی از سایت ها آشنا که چند بار ازش خرید کردم ادمینش باهام دوست شده دیگه
زنگ زدم بهش پرسیدم گفت ماه آینده کی۳۰پرو ( شاید هم پوکو اف۲ پرو ، دقیقا متوجه نشدم کدوم ) میخاد بیاره با ریجستری میده ۹ تومن
می نوت ۱۰ لایت هم آورده ۶ تومن

Hassan.Sh

خیلی هم عالی،
شماره تلفن شو میدی

Finch

02128424149

Hassan.Sh

دمتون گرم بچه ها.. ❤

m.b

https://mobazshop.ir/Product/Xiaomi-Mi-10-pro-5G-8256GB

این فروشگاه که دیگه خودم خرید هم کردم…
یه نوت 6 پرو خریدم دو سال پیش واسه رفیقم…
Mi 10 هم داره البته هر دو فعلاً یکم گرونن…

Hassan.Sh

👍👍👍

Hassan.Sh

مصطفی میگم کسی از اون سایت خرید کرده؟

m.b

کدوم فلگ‌شیپ؟
اون خودم نه…
اما موبازشاپ شخصاً رفیق فابم نوت 6 پروشو از همینجا گرفتیم…

به نظر من اما باز صبر کن…
یکماه طول میکشه تا گوشی به دستت برسه!
خیلیه…
پس صبر کن یا بیاد ایران و یا برسه دبی که از سایتای خرید از دبی که همینا که فرستادم هم هستن و باز هست بخری… اونطوری لااقل دو هفته‌ای دستته گوشی… شایدم ارزونتر حتی…

Hassan.Sh

آره.
باشه، مرسی ❤

alone wolf

خوبه ولی باید زودتر رونمایی بشود👍👍

Mahdi

احتمالا ۶۸۵ یا ۹۵ باشه

The Destroyer

احتمال داره اولین چیپ میانرده کوالکام باشه که از هسته‌های A77 استفاده می‌کنه و همچنین اولین چیپ ۵جی سری ۶۰۰ هست… احتمالا چینش هسته‌هاش هم به شکل 6×1.8 + 2×2.2 باشه… با توجه به هسته A77 به نظر خودم باید قویتر از ۷۲۰جی بشه اما از طرفی هم با توجه به این که هر سال هرچی چیپای کوالکام عددشون می‌ره بالا قویتر میشن شک دارم

Milad7

کوالکام چقدر چیپست معرفی میکنه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)