حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ به عنوان گوشی‌های ساده ارزان معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | نوکیا

بدون شک یکی از برندهای مطرح برای خرید موبایل ساده یا اصطلاحا Feature Phone ها را می توان نوکیا دانست. این شرکت هر ساله با ارایه نسخه‌های به‌روزشده تلاش می کند که در این بازار همچنان گزینه اول باشد. امروز نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ به عنوان گوشی‌های ساده ارزان معرفی شدند. به این ترتیب دو عضو جدید برای کسانی که موبایل ساده اصطلاحا “دکمه‌ای” یا غیرلمسی نیاز دارند، ارایه شده است.

این دو گوشی ساده نوکیا شباهت‌های قابل توجهی دارند اما هر کدام قابل تشخیص از دیگری است، چه از نظر طراحی و چه مشخصاتی مثل دوربین داشتن، یا نداشتن!

اگر بخواهید از اعلان ها و به طور کلی رسانه های اجتماعی دوری کنید و همزمان دلتنگی خالص برای برند نوکیا داشته باشید خب HMD Global گزینه های زیادی را برای انتخاب شما آماده کرده است که مهمترین آن، ارایه مجددی در سال ۲۰۱۷ از نوکیا ۳۳۱۰ افسانه ای است.

اکنون HMD جدیدترین تلفن های ویژه خود یعنی نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ‍۱۵۰ را معرفی کرده است و شعار آن “ساخته شده برای روزمره.” هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۴ اینچی هستند که با قیمت متوسط ​​۲۴ دلار در بازارهای منتخب در دسترس هستند.

با طراحی جدیدتر برای قرار دادن دکمه های بزرگتر جهت آسان تر جهت یابی، شماره گیری و پیام کوتاه ارایه می شود. انتظار می رود که نوکیاهای جدید با عمر باتری خوب کاربران را تحت تأثیر بدهند چرا که وعده داده شده برای هفته کامل با یک بار شارژ دوام بیاورند. همچنین ، رادیوی FM بی سیم آنها و مهمتر از همه واقعیت این است که هر دو بازی کلاسیک Snake را دارند.

نوکیا ۱۲۵

نوکیا ۱۲۵

نوکیا ۱۲۵

نوکیا ۱۲۵ با طراحی ارگونومیک و ماندگاری مناسب برای زندگی روزمره توصیف شده است. این تلفن علاوه بر ماندگاری بالای باتری که در بالا ذکر شد، از حافظه کافی تا 2000 مخاطب و 500 پیام کوتاه نیز برخوردار است. همانطور که می بینید دوربین برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است.

نوکیا ۱۵۰

نوکیا ۱۵۰

نوکیا ۱۵۰

نوکیا ‍۱۵۰ از ویژگی های اضافی مانند بلوتوث ، پخش کننده MP3 و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای آهنگ ها و عکس های گرفته شده با دوربین VGA خود که همچنین دارای یک فلش است، در نظر گرفته شده است. HMD می گوید که نوکیا 150 بسیار شبیه به 125 است و دارای نمای بیرونی پلی کربنات بسیار با دوام و ارگونومیک است. طراحی کلی این دستگاه به یاد محصول محبوب نوکیا یعنی مدل ۶۳۰۰ است که البته آن دستگاه آلومینیومی و بسیار خوش ساخت بود.

متن معرفی این تلفن ها با نقل قول زیر از Juho Sarvikas ، مدیر محصولات Cheif از HMD Global همراه است:

“تلفن های ساده همچنان یک انتخاب محبوب برای مصرف کنندگان و مشاغل هستند و ما می دانیم که طراحی ارگونومیک برای مشتریان مهم است. بنابراین ما یک فرم فکتور جدید برای این دسته ایجاد کرده ایم با طرحی که قابلیت استفاده را به حداکثر برساند.

ما صفحه نمایش های بزرگ 2.4 اینچی را در به مقرون به صرفه ترین قیمت ها ارایه می کنیم. هر دو تلفن یک تجربه ساده اما در عین حال بسیار مطمئن را ارائه می دهند. با ویژگی های چند رسانه ای نوکیا 150 و باتری که به شما امکان می دهد تمام روز و شب صحبت کنید، در حالی که حالت آماده به کار مدت زمان هفته ها طول می کشد. “

نظر شما درباره گوشی های جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

فورتنایت هم ران میکنن اینا؟

Mahdi

آره با کیفیت اکستریم پرو مکس پلاس الترا پرمیوم

Mahdi

۱۲۵ دوربین داره؟

Finch

فک نکنم
جی پی یو توربو داره مگه؟

Mahdi

این یه فناوری داره که از gpu turbo هم بهتره به اسم عشقی توربو

Milad7

خیلی بی کیفیت شدن مثل مدل های قدیمی آنتن دهی عالی هم ندارن

Yusef

شاید باورتون نشه ولی من بعضی وقتا با گوشی nokia 230 میام ترنجی

bh974

خیلی طراحیشون باحاله ولی مشکلی ک جدیدا فیچر فوناش داره فونت فارسیشون ناخوانا و ریزه

Alireza3000

ژووون نوکیااااا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)