حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ساده نوکیا ۱۱۰ مدل ۲۰۲۳ با اتصال 4G و VoLTE با پایه شارژ مخصوص معرفی شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

این روزها یک برند قدیمی و شناخته شده وجود دارد که هنوز هم گوشی‌های ساده تولید می‌کند. این محصولات شاید هیچ‌وقت از رده خارج نشوند، چون هنوز هم دلایل خرید خوبی دارند. همانند معرفی بی‌سروصدای گوشی ساده نوکیا ۱۰۵ مدل ۲۰۲۳ حالا یک دستگاه دیگر از این برند داریم. گوشی ساده نوکیا ۱۱۰ مدل ۲۰۲۳ با اتصال 4G و VoLTE با پایه شارژ مخصوص معرفی شده است.

نوکیا ۱۱۰ مدل ۲۰۲۳

نوکیا ۱۱۰ مدل ۲۰۲۳

نوکیا ۱۱۰ مدل ۲۰۲۳

در این مدل جدید Nokia 110 نباید خیلی منتظر قابلیت جدیدی باشید. مدل جدید این نوع دستگاه‌ها بیشتر جنبه طراحی ظاهری جدید دارد. برای یادآوری باید گفت که حدودا ۲ سال پیش مدل ۲۰۲۱ نوکیا ۱۱۰ معرفی شده بود.

مدل ۲۰۲۳ نوکیا ۱۱۰ با طراحی جدید در بخش‌های صفحه کلید فیزیکی و قاب پشتی ارائه می‌شود. باید گفت که دایره دوربین پشتی به خصوص در این رنگ بنفش تیره به زیبایی طراحی شده است.

همانطور که گفتیم مشخصات دستگاه تغییر چندانی نکرده است، اما نوکیا اکنون از تراشه Unisoc T107 در این دستگاه استفاده می‌کند که از تماس روی شبکه 4G یا VoLTE HD نیز پشتیبانی می‌کند. بلوتوث ۵ و یک باتری نسبتا بزرگ ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. بد نیست بدانید همین تراشه در Nokia 105 2023 هم حضور دارد.

خاص‌ترین نکته در مورد این گوشی در دسترس بودن پایه شارژ است، پایه‌ای که با نوکیا 2660 فلیپ معرفی شده بود. این یک راه راحت برای شارژ کردن گوشی است، کاری که هفته ای یک یا دو بار انجام می دهید.

قیمت هنوز مشخص نشده است، اما این گوشی در رنگ‌های بنفش و مشکی عرضه خواهد شد.

Nokia 110 2023

Nokia 110 2023

نظر شما درباره این گوشی ساده نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)