حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K30 Extreme Edition همان ردمی K30 Speed Edition خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی

چند روز پیش درباره نسخه ای از خانواده ردمی کی ۳۰ خواندیم که چیپست جدید کوالکام را ارایه خواهد کرد. نام احتمالی آن “ردمی کی ۳۰ اسپید ادیشن” بود و همچنین دیدیم که ردمی K30 Speed Edition با Snapdragon 768G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه خواهد شد. امروز اما با تیزر رسمی مشخص شد که ردمی K30 Extreme Edition همان ردمی K30 Speed Edition خواهد بود. ردمی کی ۳۰ اکسترم ادیشن در حقیقت اولین موبایل با اسنپدراگون ۷۶۸ جی است.

ردمی K30 Extreme Edition

ردمی تیزر ویدئویی جدیدی را برای گوشی هوشمند بعدی خود یعنی K30 5G Extreme Edition منتشر کرده است که قرار است ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت محلی) در چین ارایه کند. پوستر ارایه این دستگاه که این شرکت هفته گذشته منتشر کرده بود نشان داد تلفن Redmi K30 5G Extreme Edition با سوراخ نمایشگر دوتایی مانند Redmi K30 5G که در دسامبر سال 2019 در چین آغاز به کار کرد، ارایه خواهد شد. آخرین تیزر ویدیویی نمای بیرونی گوشی هوشمند را نشان می دهد.

تیزر ویدئویی  نشان می دهد که طراحی قاب پشتی ردمی کی ۳۰ اکسترم ادیشن نیز شبیه به ردمی کی ۳۰ خواهد بود. به نظر می رسد که به یک نوار چهار دوربین عمودی با الگوی دایره ای در اطراف آن مجهز شده است. لیست فروشگاه JD از این تلفن هوشمند نشان داد که این گوشی به یک دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی مجهز شده است.

 

 

ردمی کی ۳۰ اکسترم ادیشن به عنوان اولین تلفن جهان که با اسنپدراگون ۷۶۸ جی مجهز شده، وارد چین می شود. انتظار می رود این تراشه یک نسخه پیشرفته از اسنپدراگون 765G باشد که از در Redmi K30 5G استفاده شده است.

مشخصات Snapdragon 768G لو رفت

در لیست فروشگاه JD این گوشی دیده شده است که این دستگاه از ابعاد 165.3×76.6×8.79mm برخوردار بوده و وزن آن 208 گرم است. نمایشگر آن یک پنل IPS LCD به اندازه 6/67 اینچ با طراحی سوراخ دوگانه است. مشخصات دوربین چهارگانه دوربین پشت این گوشی به احتمال زیاد توسط سونی IMX686 برای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و به دنبال آن یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی ارایه می شود.

در این لیست همچنین آمده است که Redmi k30 5G Extreme Edition دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه دارای یک اسکنراثر انگشت جانبی است. پیش بینی می شود که در حدود 2299 یوان (325 دلار) قیمت گذاری شود.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه جدید ردمی کی ۳۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

واقعا درک نمیکنم این همه اسم های متفاوت برای یک محصول؟؟؟؟ شیائومی برای هر بازار یک اسم میزاره. کم پیش اومده یک موبایل رو با یک اسم برای تمام مناطق ارائه کنه

Babak

جالبه ابعاد و وزن خیلی شبیه به ردمی نوت ۹ پرو هست

Mahdi

عاشقتم اکسترم و اسپید

Hassan.Sh

سلام دوستان

شیامی می 10، قیمت 12 تومن خوبه یا گرونه؟

Milad7

یکم گرونه. صبر کن قیمتش میاد پایینتر

Milad7

خخخ یارو چقدر تپله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)