حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K30 Speed Edition با Snapdragon 768G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | ردمی

تنها پس از چند روز از اولین شایعات می بینیم که امروز شایعات جدید می گویند که ردمی K30 Speed Edition با Snapdragon 768G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز اریه خواهد شد. این میان رده 5G جدید می تواند با پردازنده بهتر نظر کاربران بیشتر را جلب کند.

ردمی K30 Speed Edition

شیائومی در تلاش است هر بازار تلفن هوشمندی، چه بازار متوسط ، اقتصادی یا پرچمدار، را به تصرف خود درآورد. سری Redmi K30 نمونه بسیار خوبی از گفته من است. سری Redmi K30 از Redmi K30 4G ، Redmi K30 5G و Redmi K30 Pro تشکیل شده است. K30 4G از اسنپدراگون 730G به عنوان یک محصول میان رده بهره می برد، در حالی که K30 5G از اسنپدراگون 765G به عنوان یک محصول میان رده بالایی بهره می برد. و سرانجام برای علاقه‌مندان به پرچمدارها، K30 Pro با اسنپدراگون 865 در راه خواهد بود. در حال حاضر دو گوشی دیگر در ترکیب K30 وجود دارد. یکی از آنها نمونه اقتصادی جدید Redmi K30i و یک تلفن جدید غیر منتظره است.

تلفن غیر منتظره همچنین دارای چیپست غیرقابل انتظار است. این دستگاه که ردمی کی ۳۰ اسپید ادیشن است با اسنپدراگون ۷۶۸ جی معرفی شده است.

ردمی K30 Speed Edition

ردمی K30 Speed Edition

نسخه جدید این خانواده یعنی Redmi K30 5G Speed Edition برای اولین بار، در لیست خرده فروشان چینی دیده شده و مشخص شد که K30 5G Speed Edition دارای اسنپدراگون 768G خواهد بود. ما ابتدا فکر کردیم که این ممکن است یک اشتباه تایپی باشد. بعداً مشخصات اسنپدراگون ۷۶۸ جی لو رفت و همچنین نسخه سرعت K30 5G به طور رسمی از طریق یک پوستر در Weibo دید شد. این پوستر همچنین تأیید می کند که Snapdragon 768G یک چیپست واقعی است و یک اشتباه تایپی نیست.

اسنپدراگون 768G جدید، دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای و کلاسترهای مشابه 765G خواهد بود. اگرچه ، در مقایسه با 765G ، 768G فرکانس بالاتری وجود خواهد داشت. همچنین انتظار می رود همان پردازنده گرافیکی Adreno 620 را داشته باشد، اگرچه GPU دارای فرکانس های بالاتر خواهد بود. گفته می شود که تراشه جدیدتر دارای 10٪ عملکرد نسبت به اسنپدراگون 765G است. و در آخر اینکه قابلیت اتصال 5G را نیز دارد.

به غیر از چیپست، شیائومی هیچ چیزی را رسما مشخص نکرده است اما ما قبلا اطلاعاتی دراختیار داشتیم. مطابق این لیست، K30 5G Speed Edition دارای صفحه نمایش 6.65 تا 6.74 اینچی FHD + خواهد بود. این دستگاه دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه است.

ظرفیت باتری بین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی آمپری شاید باشد. مشخصات دوربین عقب یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. ردمی K30 5G Speed Edition از اسنپدراگون 768G با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این دستگاه به طور رسمی در یک جریان آنلاین و در ساعت 2 PM زمان استاندارد چین در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۹ رونمایی خواهد شد.

نظر شما درباره ردمی کی ۳۰ اسپید ادیشن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

من موندم هیچ گوشی شیاهومی نسخه جدید تو بازار نیست همش سفارش چین
این همه تاخیر نسخه جهانی

m.b

دیروز باید یادتون باشه که گفتم زیباترین انیمیشن های security شیائومی حرف زدم…
اینم انیمیشن پاکسازیش… واقعاً زیباست:

comment image

—–

اینم یه عکس دیگه از ویژگی cyberpunk و عکسبرادری مشکی طلایی شیائومی:

http://uupload.ir/files/hzo2_img_20200509_112548.jpg

Mahdi

عالیه امیدوارم به همه گوشیا اضافه بشه در ضمن فکر کنم اون مطلب دیشب که خواستی بگی فکر کنم حجم سوپر والپیپر ها هست ۱.۴ گیگ

m.b

نه… 😏

Mahdi

چون تو XDA دیدم حجم دانلودش ۱.۴ گیگ بود فقط سوپر والپیپر ها

m.b

من ندیدم… 🤔 خیلیه ها… 😅

Mahdi
Milad7

خب رفرش ریت 120 هرتز کم کم داره فراگیر میشه 🙂

Milad7

نظر شما درباره ردمی کی ۳۰ اسپید ادیشن چیست؟ من این چینش دوربین ها را دوست ندارم… در بقیه موارد خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)