حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون SE 2020 مقاومت بیشتر آن نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، مقاومت

آیفون ۸ یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های شیشه ای تولید شده تاکنون است. البته که اندازه کوچک آن در این مقاومت بی تاثیر اما هر چه که هست، این دستگاه بسیار مقاوم ظاهر شده و قابل توجه است. آیفون SE 2020 از نظر ساخت تقریبا همان آیفون ۸ است. به همین جهت تست سقوط آیفون SE 2020 مقاومت بیشتر آن نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس را نشان می دهد.

تست سقوط آیفون SE 2020

امروز قرار است تست سقوط آیفون SE 2020 را با هم از PhoneBuff ببینیم. این تست مقاومت می تواند یکی از بهترین‌هایی باشد که انجام می شود و با توجه به سیستم‌شدن این تست می توان گفت که قابل اتکا هم هست. در این تست یک آیفون ۱۱ پرو مکس هم در آیفون ۴۰۰ دلار تست می شود تا کیفیت ساخت آیفون ۱۱۵۰ دلاری اپل مقایسه شود.

اجازه بدهید ویدیو را با هم ببینیم:

همانطور که در ویدیو دیدید و در تصویر مشاهده می کنید، عملکرد آیفون SE 2020 در تست سقوط بهتر از آیفون ۱۱ پرو مکس است. این در حالی است که تقریبا می توان با پول آیفون ۱۱ پرو مکس تا ۳ آیفون SE 2020 خرید!

در حقیقت تنها بخشی که آیفون ۱۱ پرو مکس از آیفون SE 2020 برتر ظاهر شد را می توان در سقوط از گوشه دانست که به لطف استیل ضدزنگ است.

نظر شما درباره درباره کیفیت ساخت آیفون SE 2020 چیست؟ شما همچنین می توانید تست مقاومت آیفون اس ای ۲۰۲۰ این دستگاه را نیز اینجا مشاهده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

فک کنم تو رنج خودش از همه مقاوم تره

Farcry

کلا این جور تست ها توی یوتوب رو خیلی نمیشه بهش اتکا کرد و مرجع دونست.توی اون پست مقایسه سقوط آیفون 11 پرو مکس و اس 20 الترا از همین کانال هم یه مثال از ویدیو دیگه که اونم از کانال خیلی معروف بود زدم که نتیجه تست ها چقدر میتوته متفاوت باشه.مثلا اس 20 الترا توی تست همین کانال شیشه دوربینش تا آخر تست اصلا نشکست و حتی بعد از چند بار دراپ خراش هم بر نداشت ولی تو یه چند تا ویدیو دیگه ببینید همون بار اول یه قسمتی از شیشه دوربین گوشی میشکنه و یا همین چند روز پیش هم یه چند تا خبر اومد که کاربران گزارش دادن شیشه دوربین آسیب پذیره.کلا میگم به هیچ تستی توی یوتوب نباید به عنوان مرجع نگاه کرد چون یوتوب پره از ویدیو با نتیجه های متناقض.

m.b

چون کوچیکه طبیعیه مقاومت بالاتری از برادر بزرگترش داشته باشه…

mm.niki

مصطفی جون من تا چند روز پیش میخواستم p30 pro بگیرم
پریروز s10 lite هم چشمم رو گرفت
به نظر تو کدومش بهتر و کامل تره؟
قیمتشون هم در یه حدوده تا جایی که من دیدم

Mahdi

فقط پردازنده اس۱۰لایت بهتره در باقی موارد پی۳۰پرو

m.b

P30 pro… به نظرم بخاطر تحریم های بعدش دیگه هوآوی نتونست اون قدیمی بشه… P30 pro متعادل ترین پرچمدار هوآوی تو ایرانه… البته به فکر فروش دست دوم نباش بعد… چون s10 lite دست دومش بیشتر میفروشه احتمالاً در آینده چون هم جدیدتره و هم سامسونگ…

Mohammadr

سلام دوستان.
بابت مطلب غیر مرتبطی ک میخوام بزارم عذر میخوام، اما خب متاسفانه سایت جایی برای مطرح کردن پرسش به غیر از زیر پستا نداره.
نوت 9 پرومکس که دیگه بیزار شدم انقد شیا لفت میده، گوشیمم آخراشه دیگه… می نوت 10 به قیمت 7,250,000 میارزه بخرم دوستان؟ با ریجستری هست. ممنون

m.b

بچه ها خریدن که… بهشون میگم الان…

Mohammadr

دمت گرم مصطفی.. فقط شما و دوستان اگه میشه نظرتتون رو راجب k30 5g هم بگین… بین این دوتا موندم. میدونم قیمتشون دو تومنی با هم فرق داره، اما من میدونم کا 30 رو نقد بخرم ولی نوت 10 رو قسطی… حالا به نظرتون کدوم ارزش خرید بیشتر داره…
من صفحه نمایش برام مهم نیست.
میانگین سه ساعت بازی سنگین میکنم
دوربینشم نمیخوام خیلی عالی باشه. به متوسطم راضیم… باتری لایفشم خوب باشه.. ممنون🌹🙏🏻

m.b

خب note 10 چند سرو گردن بالاتره…

m.b

اما با توجه به مشخصاتی که از خودت دادی k30 4g هم اگر بتونی با پانچ دوگانه‌ش کنار بیای، گزینه خوبیه برات…

hamid reza

خب می9 تی هم گوشی خوبیه

Mahdi

کی۳۰فایوجی پردازندش قویتره و در باقی موارد نوت۱۰ بهتره

m.b

K30 5g به درد ایران نمیخوره… ما اینترنتشو نداریم…

smartiz

می نوت 10 بهترین گوشی که تو این رنج قیمت میتونی بخری من دارمش فوق‌العاده س هیچ ایرادی ندارد ، ظاهرش خیلی پرمیوم و شیکه من رنگ سبز گرفتم فقط عمر باتری به اندازه 5260 میلی آمپر نیست شاید بخاطر صفحه امولد باشه ، دوربین ها فوق العاده ست فقطاگه طولانی مدت عکاسی کنی و به دوربین ور بری کمی گوشی داغ میشه .

The Destroyer

شارژدهیش به خاطر اندروید ۱۰ هست… کلا تو اندروید ۱۰ مصرف باتری رفته بالا

Mohammadr

دست همگی درد نکنه. ممنون
m.b
اره درست میگی من خودم قبول دارم که همین کا سی هم میتونه نیازهامو برطرف کنه، ولی نوت 10 ی جوری وسوسه ام کرده…

smartiz
اتفاقا بقیه هم همینو گفته بودن که رو 108 مگاپیکسل سریع داغ میکنه که خب چون چیپش ضعیفتره.
داداش پابجی یا کال او دیوتی بازی میکنی؟ چجوریه؟ رو چه کیفیتی میاره و اینکه چقد میتونه رو اون کیفیت بدون لگ بازی رو نگه داره؟

smartiz

کال آف دیوتی بازی می کنم با کیفیت high و very high اجرا میشه هیچ لک چ کندی هم ندارم راضیم

m.b

خواهش میکنم محمد جان… ❤️

aliasad

نمیدونم چرا انقد بهش اهمیت میدن این seهر روز یه خبر جدید میاد اخه چیه این وجدانن همقیمتاشو تو شیا و اپو و حتی هواوی مقایسه کنید با این باطری به درد نخور و طراحی قدیمی به چه درد میخوره این پردازنده به. این قدرت به چه درد میخوره مثلا میشه روش گیم زد؟بعضیا همچین میگن قدرت پردازندش هیولاست گیم که نمیشه زد بقیه برنامه ها هم ۱۰درصد قدرت این پردازنده هم کافیشه

Milad7

فقط یه پردازنده عالی و دیگر هیچ/.

afsoon

با دو تا زمین فوتبال حاشیه میخاستی نتیجه این نشه 🤣

Amir

بهتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)