حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی Velvet با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۸ اینچی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ال‌جی

همانطور که حتما تا به حال متوجه شده اید، ال جی راه حل شایعات را برای گم کردن بازار پیش از معرفی مناسب ندیده و خود اقدام به ارایه رسمی مشخصات تا زمان معرفی می کند. امروز به صورت رسمی اعلام شد که ال جی Velvet با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۸ اینچی ارایه می شود.

ال جی Velvet

ال جی Velvet

ال جی Velvet

در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ال جی یک رویداد معرفی برای گوشی هوشمند جدید LG VELVET خود برگزار می کند. LG پیش از این رویداد رونمایی شده، تقریبا کلیه مشخصات و مشخصات این تلفن هوشمند را به صورت رسمی فاش کرده است. تلفن میان رده بالایی دارای رنگ های پر جنب و جوش است و با طراحی دوربین به شکل قطره باران ارایه می شود. از جلو، این دستگاه از صفحه نمایش بزرگی برخوردار است. از دیگر ویژگی های کلیدی این دستگاه می توان به دوربین های سه گانه 48 مگاپیکسلی و باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد.

تلفن هوشمند LG VELVET که از شاسی ترکیبی شیشه ای و فلزی تهیه شده است، طراحی قوس سه بعدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به عبارت دیگر، لبه های چپ و راست در قسمت عقب و جلو کمی خمیده است. حاشیه‌های بالا و پایین از اندازه مساوی برخوردار هستند. LG VELVET با نمایش سینمایی FullVision OLED با 6.8 اینچ بهره می برد. صفحه نمایش نسبت ابعاد بلند 20.5:9 را نشان می دهد.

ال جی ولوت از Sound Intelligence Sound (مصنوعی هوش مصنوعی) برخوردار است که می تواند به طور خودکار محتوای پخش شده در دستگاه را آنالیز کند و کیفیت صوتی بهینه را انتخاب کند. علاوه بر این، دستگاه مجهز به بلندگوهای استریو است. شکاف قطره‌طور موجود در نمایشگر برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن است. پنل OLED با یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر یکپارچه شده است.

دوربین های عقب ال جی ولوت به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته اند. لنزها مانند قطرات آب مرتب شده اند. این شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل ، یک دوربین ۸ مگاپیسکلی فوق عریض و یک دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی با عمق است.

ال جی ولوت شامل فن آوری ادغام پیکسل‌ها است که چهار پیکسل را برای تصویربرداری از عکس های بهتر در محیط های کم نور ترکیب می کند. ویژگی های Voice Out Focus وجود دارد که امکان حذف صدای ناخواسته را هنگام گرفتن فیلم میسر می سازد. عملکرد ضبط ASMR می تواند حساسیت دو میکروفون با کارایی بالا را برای ضبط صدا به وضوح به حداکثر برساند. عملکرد Time Lapse به کاربران امکان می دهد سرعت را مطابق هدف عکاسی یا حرکت بدون هیچ تنظیم جداگانه تنظیم کنند. کاربران می توانند آزادانه سرعت شما را حتی هنگام فیلمبرداری تنظیم کنند.

تراشه Snapdragon 765 با معماری ۷ نانومتری در قلب دستگاه موجود است. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 2.1 با حجم 128 گیگابایت می شود. یک حافظه کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی وجود دارد. این تلفن هوشمند توسط یک باتری 4،300 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. جدا از شارژ سریع، تلفن هوشمند از شارژ بی سیم 10W نیز پشتیبانی می کند.

ال جی ولوت با پشتیبانی از نمایشگر دوم و قلم اکتیو ارایه می شود

سیستم عامل اندروید ۱۰ همراه با UI LG در LG VELVET ارایه می شود. از ویژگی های اتصالات موجود در دستگاه می توان به 5G ، شکاف دو سیم کارت ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.1 ، NFC ، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری اشاره کرد. LG VELVET همچنین از لوازم جانبی مانند LG Dual Screen و Stylus Pen پشتیبانی می کند. این لوازم جانبی برای خرید جداگانه در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی ولوت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کاش imx586 نباشه

Soheil Rezayi

ال‌جی اعلام کرده با باتری 4300 ضخامتش فقط 6.8 میلی متره زیر 7 میل!!!!!!!
30 آنتن 5G هم بماند و وزن 180 گرمی
بخدا من فن متعصب نیستم ولی 6.8 برای هر کمپانی شگفت انگیز هس واقعا

همیشه گوشی های الجی تو بحث ارگونومی حرف های زیادی برای گفتن داشتن. اگه واقعاً ضخامتش ۶.۸ میلیمتر و وزنش ۱۸۰ گرم باشه ، با توجه به ظرفیت باتری و ابعاد گوشی می‌تونه یه رکورد از خودش به جا بذاره👌.

MORTEZA

من z3 plus داشتم با ضخامت ۶.۹ میلیمتر اونقدرام چیز شگفت انگیز و جذابی نبود
وقتی ال جی میتونه با افزایش ضخامت حجم باطری رو افزایش بده چرا نباید اینکارو بکنه؟

Milad7

یه V10 داخل خونه داریم برد سوزونده. کلا تعمیر ال جی مصیبته

Milad7

ولی در کل پرچمدارهای ال جی دوربین خیلی عالی دارن ولی نمیدونم چرا در رنک های بالای دگزو هیچ جایگاهی ندارن!

lovenokia

خیلی طراحی عالی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)