حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی ولوت با پشتیبانی از نمایشگر دوم و قلم اکتیو ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی با ارایه پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود یعنی LG G5 با طراحی ماژولار روی آورد. هرچند که این طراحی فقط همان سال دوام آورد و دیگر ال جی به آن شدت، دستگاهی را ماژولار تصور نکرد اما این نگاه ماژولار هنوز ته‌نگاه کره‌ای ها هست. نمونه‌اش را در همین نمایشگر دومی که در سری LG V استفاده می شود، می توان دانست. چهار روز پیش در ترنجی دیدیم که تیزر رسمی ال جی ولوت اسنپدراگون ۷۶۵ جی و طراحی سامسونگ طور را نشان می دهد. این دستگاه برای LG یک دستگاه با همیت است پس آن ها سعی می کنند بهترین‌های خود را برای آن عرضه کنند. امروز گفته می شود که ال جی ولوت با پشتیبانی از نمایشگر دوم و قلم اکتیو ارایه می شود که دور از ذهن هم نیست.

ال جی ولوت با پشتیبانی از نمایشگر دوم

ال جی ولوت با پشتیبانی از نمایشگر دوم

ال جی ولوت با پشتیبانی از نمایشگر دوم

جدیدترین اخباری که درباره میان رده 5G آتی ال جی منتشر می شود که می گوید این شرکت در نظر دارد تا پرچمداران خود در سری LG G پرچمدار خود را به نفع دستگاه های میان رده با چیپست سری ۷۰۰ اسنپدراگون کنار بگذارد. سرانجام در اوایل ماه جاری میلادی این شرکت اسکچ هایی از طراحی گوشی های هوشمند آینده خود را به اشتراک گذاشت.

کمی پس از آن این شرکت یک فیلم تیزر برای LG جدید Velvet منتشر کرد که این گوشی را به طور کامل نشان داد. این تیزر همچنین تأیید کرد که این دستگاه از تراشه Snapdragon 765 کوالکام بهره خواهد برد.به جز این اما این شرکت هنوز اطلاعات دیگری درباره این دستگاه منتشر نکرده است. اکنون، به لطف گزارش اخیر MySmartPrice  ما می دانیم که LG Velvet ممکن است از لوازم جانبی صفحه نمایش دوگانه این شرکت پشتیبانی کند.

نمایشگر دوم ال جی ولوت

نمایشگر دوم ال جی ولوت

در این گزارش از یک گواهینامه NRRA با شماره مدل LG LM-G905N دیده شده است که به نظر می رسد “یک صفحه نمایش قابل حمل” باشد. شماره مدل موجود در لیست صدور گواهینامه مطابق با شماره مدل شایعه شده LG Velvet یعنی  LG-G900N  است که ما را به این باور می رساند که صفحه نمایش قابل حمل می تواند لوازم جانبی دو صفحه ای برای LG Velvet باشد.

با این حال احتمالا برخلاف LG V60 این لوازم جانبی Dual Screen با دستگاه ارایه نشود و کاربران ممکن است مجبور باشند آن را جداگانه خریداری کنند.

علاوه بر این، گزارشی از انتشارات مشهور کره ای ETNews نشان می دهد که دستگاه آتی ال جی شامل پشتیبانی قلم فعال نیز خواهد بود. قلم فعال چیزی مانند S Pen سری نوت سامسونگ است.

در این گزارش ادعا شده است که ال جی IC درایور Wacom Active Electrostatic یا AES را روی یک لوازم جانبی Dual Screen و LG Velvet نصب کرده است که پشتیبانی قلم فعال را هم در دستگاه و هم در صفحه نمایش ثانویه ارائه می دهد. ظاهرا این ویژگی با تمام قلم هایی که از فناوری AES Wacom استفاده می کنند، سازگار است و به کاربران آزادی خرید قلم مورد نظر خود را می دهد.

علاوه بر این ، LG Velvet نیز به یک برنامه دست نویس به نام “Nebo” مجهز شده است که به کاربران کمک می کند تا دست نوشته ها، اشکال مختلف و فرمول های خود را به قالب دیجیتال تبدیل کنند.

تیزر رسمی ال جی ولوت اسنپدراگون ۷۶۵ جی و طراحی سامسونگ طور را نشان می دهد

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی ولوت یک میان رده 5G لوکس است؟ مشخصا اینطور باید باشد. با این نگاه آیا می توان مقرون به صرفه باشد؟ در بازاری که شیائومی و آنر می خواهند گوشی 5G به قیمت ۱۴۱ دلار ارایه کنند، شاید نمونه‌های ارزان‌تر بتوانند بیشتر کمک حال باشند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

کاش الجی گوشی های پرچمدارشو برای فروش بیاره داخل کشور به صورت رسمی. سونی که متاسفانه کلا تعطیل کرده فروشش رو تو خاورمیانه الجی هم کمیاب شد خیلی و ازش خبری نیست. حیفه واقعا جاشون خالیه تو بازار

Milad7

طراحیش را دوست دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)