حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ال جی ولوت خوب است اما قیمتش هرگز

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | ال‌جی

مدتی است درباره گزینه گزینه مخملی ال جی شایعات می شنویم، دستگاهی که قرار است شروعی نو برای LG باشد. ببینید، هر دستگاهی می تواند هم عالی باشد هم بد، همه چیز به رده‌بندی قیمتی بستگی دارد. مشخصات ال جی ولوت امروز لو رفته است و من ساعت‌ها در پس زمینه ذهنم به این فکر می کردم که آیا موفق می شود؟ کم پیش می‌آید که با قاطعیت حرفی را بزنم چون می دانید، هر چه بیشتر به فاکتورهای متفاوت فکر می کنید آن قاطعیت کم کم به احتمال رنگ می بازد. اینجا اما مشخصا به شما می گویم با این قیمت لو رفته باید گفت مشخصات ال جی ولوت خوب است اما قیمتش هرگز و این آغاز، یک پایان سریع برای ال جی خواهد بود.

مشخصات ال جی ولوت

مشخصات ال جی ولوت

مشخصات ال جی ولوت

این ها مشخصات ال جی Velvet است. سرسری هم که آن ها را نگاه کنید متوجه می شوید با چه دستگاهی در چه تِمی روبه‌رو هستید. میان‌رده لوکس 5G کره‌ای های قرمزپوش که برای طراحی دوربین جدیدش و رنگ‌های گرادیانت‌طور خیلی سروصدا به پا کرده اما غافل از اینکه پیش از این نیز این‌ها آمده و رفته و شاید اینقدر بالا بردن انتظارات آن هم زمانی که دستت آنطور که باید، پر نیست؛ مناسب نباشد.

به هر صورت، خیلی همانند من می توانید مشخصات این دستگاه را مرو کنید و خیلی نیازی به توضیح من نیست یا اینکه بخواهیم جمله به جمله منبع مطلب را با هم به فارسی برگردانیم، تنها موضوعی که از منبع مطلب استفاده می کنم، قیمت ال جی ولوت است.

قیمت ال جی ولوت

قیمت حدود ۷۳۰ دلار برای ال جی Velvet واقعا قیمت رقابتی نیست، حتی گران است. مثال میزنم، هواوی نوا ۷ پرو 5G با دوربین پریسکوپی که یک آپشن غائب در ال جی ولوت است و حسگر تصویر حتی بهتر برای دوربین اصلی و دیگر مسائل قیمتی حدود ۵۲۲ دلار که وقتی آن را می خوانیم، کمی مکث کرده و بی تفاوت از کنارش عبور می کنیم. قیمت ۷۳۰ دلار برای دستگاهی با اسنپدراگون ۷۶۵ جی واقعا زیاد است، حال می خواهد طراحی دوربینش جدید باشد یا رنگ گرادیانتی ارایه کند!

نظر شخصی من این است که ال جی ولوت حاصل تنبل شدن این شرکت در اثر فروش در بازار امریکا و کره‌جنوبی است. بازارهایی که از نظر مالی عموما کاربران خیلی به ۱۰۰ دلار و این ها فکر نمی کنند نه حاصل تلاش برای موفقیت در بازاری که با ۱۰۰ دلار که اینجا اختلاف معامل است، آن جا دو موبایل ۴۳ دلاری از Realme می خرند و باقی اش را کسی چه می داند، شاید ضیافتی برای آن شب برپا می کنند.

در این بازارها هم که آیفون SE 2020 با قیمت ۴۰۰ دلار ارایه ارایه شده است. آیا فکر می کنید کسی هست که به دلیل نمایشگر دولبه خمیده و دوربین بیشتر حاضر شود تقریبا دستگاهی که ۸۰٪ گران تر است را با چیپستی به مراتب ضعیف تر و پشتیبانی دو ساله با تاخیر را بخرد؟ آ … 5G است البته!

من فکر می کنم که این تلاش ال جی بی فرجام خواهد بود مگر تلاش در رده قیمتی جایی حدود ۵۰۰ دلار. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

وات د فاز یا الجی .قیمت یه پرچمدار رو گذاشتی روش ⁦☹️⁩قیمتش به هیچ عنوان توجیح نمیشه کرد حداکثر قیمت ۴۵۰ دلاری هم براش زیاد بود .

Mahdi

بنظر من که نسبت به موتورولا اج خیلی با ارزش تره ناسلامتی الجی هست این برند

منم الجی رو قبول دارم اما با عجله نمیشه گفت این گوشی از نمونه ی موتورولا “خیلی با ارزش تره”!
اون گوشی هم مشخصات قابل توجهی داره…
https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/motorola_edge-ampp-10133.php
حالا باید یکم صبور بود تا این گوشی معرفی بشه و ببینیم چی تو چنته داره.

باید واقعیت رو پذیرفت
علی رغم اینکه این برند دوست داشتنیه و سابقه ی درخشانی داره اما آغازِ نو زمانی معنی میده که مثل اوپو بیاد یه چیزی تو مایه های سری فایند ایکس ۲ بزنه یا مثل موتورولا بعد از مدت ها دوتا گوشی مثل سری Edge بزنه در دو سطح متفاوت(بالارده و پرچمدار) با شرایط اقساطی مطلوب .

Soheil Rezayi

شاید بگید دارم طرفداری می کنم ولی وجدانا این طور نیست

قیمت این گوشی در کره بسیار زیاد هس و برای مثال یه گوشی دکمه ای ال‌جی در کره 160 دلاره در حالی که قیمت ال‌جی K51s در لهستان 160 دلاره!!!

به ما گفتن قیمت کایه این گوشی بین 450 تا 600 دلار خواهد بود
450 دلاره بدون دوال اسکرین
550 یا 600 دلار با دوال اسکرین

ال‌جی V60 با نسخه پایه 745 دلاره دلی در آمریکا از 799 شروع میشه
چطور ولوت باید 730 دلار باشه؟؟؟

خودتون قضاوت کنید

Mahdi

وی۶۰ که عشق منه

Soheil Rezayi

در ضمن با باتری 4300 فقط 180 گرم وزن و 7.8 میلی متر ضخامت داره
با سیستم خنک کننده مخصوص 5G و حدود 30 آنتن 5G خیلی خوبه

Finch

کسی که یه بار چشمش به شفافیت صفحه نمایش های الجی میخوره ، دیگه حتی سامسونگ هم واسش بی کیفیت میشه از نظر صفحه ، بنحولائومی و هواوی و اون چینی های در و پیت که هیچ

Dr.Nazer

ممنونم
مطلب جالب و هیجان‌انگیزی بود
خدانگهدار

#Huawei
رویداد آنلاین توسعه دهندگان هواوی موسوم به HDD مرتبط با Game و Gaming و با همکاری شرکت های فعال در حوزه ی فناوری در تاریخ ۳۰ آپریل برگزار میشه
✓http://uupload.ir/files/p1xn_huawei-developer-day-for-games-1.jpg
یه گوشی از هواوی با نمایشگر بدون زائده و بدون دوربین پاپ آپ لو رفته که احتمال استفاده از USC دوربین زیر نمایشگر رو قوت میبخشه… ممنکنه Mate S باشه …
✓http://uupload.ir/files/8n8_huawei-full-view-display-phone-leak-1-2.jpg

online_wireless

با این سخت افزار ضعیف قیمتش اصلا نمی ارزه و واقعا زیاده. پردازندش ادمو جذب خودش نمیکنه برا خرید

bh974

اصلا نمی ارزه با این قیمت

online_wireless

نمیدونم چرا اکثر برندها اینقدر افزایش قیمت نجومی و بیش از حد داشتن یکی نیست بهشون بگه بابا چه خبرتونه یه زمانی گرونترین پرچمدارهای اندروید ۷۰۰ دلار بود

Milad7

با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره…

Dr.Nazer

به‌نظرم اصلاً ارزش خرید نداره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)