حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ با EMUI 10 در خارج از چین منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، هواوی

بله کمی بیش دو سال پیش بود که هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پرو رسما معرفی شدند که در زمان خود، همانند اکثر پرچمدارهای این شرکت چینی؛ در بخش دوربین هیجان زیادی ایجاد کرده بودند. به صورت فنی این آخرین پرچمدار هواوی خواهد بود که جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را دریافت می کند. پس از آن که مدت ها آپدیت اندروید ۱۰ برای آن در چین ارایه شده بود حالا امروز آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ با رابط کاربری EMUI 10 در خارج از چین منتشر شده است.

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰

اگرچه زمان ارایه این آپدیت اواخر اسفند ۹۹ مشخص شده بود اما هواوی سرانجام به روزرسانی EMUI 10 را بر اساس اندروید ۱۰ برای همه تلفن های P20 و P20 Pro در خارج از کشور چین منتشر کرد.

طبق گفته هواوی مرکزی، این به روز رسانی در حال حاضر ارایه خود را در بقیه مناطق آسیا آغاز کرده است و تنها چند ساعت طول می کشد تا این دستگاه ها در سراسر جهان شروع به دریافت به روزرسانی خود در EMUI 10 کنند.

کاربرانی که قبلا هواوی P20 خود را به EMUI 10 ارتقا داده اند، گزارش می دهند که حجم این آپدیت برابر ۴.۷۱ گیگابایت است. درباره حجم زیاد آپدیت های هواوی برای شما گفته بودم؟! این به روزرسانی همچنین نسخه سیستم عامل با نسخه EMUI 10 نسخه 10.0.0.160 را ارایه می کند.

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰

اگر شما هم هواوی پی ۲۰ دارید و می خواهید بررسی کنید که آیا به روزرسانی موجود را در دسترس دارید، لازم است به تنظیمات بروید، سپس به بخش “System” و از آنجا ، باید “به روز رسانی نرم افزار” را بررسی کنید. در صورت وجود گزینه دانلود و نصب، نسخه جدید به شما داده می شود. پیش از این، توصیه می کنیم به دلیل در نظر گرفتن احتمال عدم موفقیت آپدیت، از اطلاعات خود یک پشتیبان تهیه کنید.

همچنین، باید بدانید که اگر گوشی هواوی پی ۲۰ لایت دارید، نمی توانید این بروزرسانی را به EMUI 10 دریافت کنید. این برند فقط تلفن های P20 و P20 Pro را آپدیت کرده است.

شما هواوی پی ۲۰ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

سلام خدمت همه دوستان گل
چند سالی میشه که ترنجی رو دنبال میکنم و هر از گاهی هم نظر میدم ، همیشه از نظرات دوستان استفاده کردم و ازشون بابت اطلاعاتی که به امثال من و بقیه میدن تشکر میکنم ، امثال مصطفی و نیما اطلاعات خوبی دارن و وجودشون برای ترنجی یک نعمته ، به عنوان یک دنبال کننده ترنجی از شما دو نفر بیشترین اطلاعات رو کسب کردم اما فضا و جوی که الان بین شما هست هم خودتون رو اذیت میکنه هم مثل قبلا نمیشه از اطلاعاتتون نهایت استفاده رو کرد. امیدوارم بتونین این مشکل رو حل کنید تا بنده و دیگر عزیزان بتونیم اطلاعات خوبتون نهایت استفاده رو ببریم 🌸🌼
مصطفی و نیما منتظر جوابتون هستم ⌚

online_wireless

چقدر حجم آپدیتش زیاده نزدیک ۵ گیگه

UnderTaker

4.71 گیگ ؟؟؟ 😑

The Destroyer

البته مال Miui و اندروید ۱۰ رو هم اگه برای شیائومی رو هم بذاریم همین حدودا میشه حالا شاید کمی کمتر… البته خب Miui واقعا رابط سنگینیه و این که جدا از اندروید هم منتشر میشه واقعا خوبه حداقل آدم یهو ۴ گیگ از دست نمیده

online_wireless

خوبیش اینه که حتی بعد از اپدیت برای این گوشی مشکلی بابت نرم افزارهای گوگل وجود نداره برا همین هنوزم گوشی خوبی بحساب میاد

Milad7

این آخرین آپدیتش بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)