حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی فوق ارزان Doogee X95 به قیمت ۶۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | اسمارت‌فون

چهار ماه پیش وقتی ریلمی سی ۲ اس (Realme C2s) با مدیاتک Helio P22 به قیمت فقط ۴۳ دلار رسما معرفی شد، فکر نمی کردم هیچ‌وقت دستگاهی بتواند به این قیمت نزدیک شود یا ارزنده‌تر از آن ظاهر شود. امروز اما آن روزی است که احتمالا باید بگویم یک دستگاه ارزنده‌تر از آن معرفی شده است. گوشی فوق ارزان Doogee X95 به قیمت ۶۰ دلار رسما معرفی شد و در مقایسه با Realme C2s طبیعتا ۴۰ درصد گران‌تر خواهد بود اما اندروید ۱۰ دارد، نمایشگرش بزرگتر است، دوربین‌های بیشتری دارد و حتی باتری بزرگتری هم ارایه می کند. به این ترتیب شاید بتوان گفت که دستگاه ارزنده‌تری است.

گوشی فوق ارزان Doogee X95

گوشی فوق ارزان Doogee X95

گوشی فوق ارزان Doogee X95

الان که فکرش را می کنم همین موبایل فوق ارزان هم به بازار ما برسد چیزی حدود ۱ میلیون تومان و فراتر از آن خواهد بود ولی خب دیگر، در مقیاس با دیگر موبایل ها می تواند دستگاه خوبی باشد.

برند Doogee امروز جدیدترین تلفن هوشمند خود را رسمی کرد و باید گفت که X95 در واقع بسیار جذاب است. قیمت ظاهرا نقطه فروش اصلی آن خواهد بود، بنابراین بیایید اول درباره آن صحبت کنیم: قیمت برابر 59.99 دلار / 50 پوند / 56 یورو است و این قیمت نه تحت قرارداد با اپراتور است و نه هزینه حمل و نقل می خواهد! بله مشخصا با یک موبایل فوق اقتصادی و البته با مشخصات خوب روبه‌رو هستیم.

وقتی به تصاویر آن نگاه می کنید با توجه به این قیمت ممکن است شما را آن را بی نظیر بدانید که چگونه اینقدر مدرن به نظر می رسد. قطعا در مقایسه با هر دستگاه دیگری که در سال گذشته یا همین امسال منتشر شده است، بسیار قابل مقایسه است.

گوشی فوق ارزان Doogee X95

گوشی فوق ارزان Doogee X95

گوشی Doogee X95 می تواند به رنگ مشکی، سبز و آبی مورد انتخاب شما قرار بگیرد. این گوشی با صفحه نمایش لمسی LCD در اندازه 6.52 اینچی با وضوح تصویر HD پلاس در نسبت تصویر 19:9 با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و گوریلا گلس روی صفحه (نسخه دقیق ذکر نشده است) ارائه می شود. این نمایشگر کم حاشیه بوده و دوربین سلفی مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌طور آن قرار می گیرد. هر چند من حدس می زنم که حاشیه نمایشگر آنقدری که در رندر نشان داده شده کم نباشد اما باز هم خوب است.

گوشی فوق ارزان Doogee X95

گوشی فوق ارزان Doogee X95

این دستگاه در بخش دوربین اصلی دارای یک ماژول دوربین سه گانه است که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین تله با زوم ۲ برابر و رزلوشن ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج شامل آن می شود. برای یک دستگاه در این رده قیمتی زوم اپتیکال بسیار جذاب است.

در بخش سخت افزار باید بدانید که این موبایل هوشمند ۶۰ دلاری با ظاهری مدرت از چیپست مدیاتک MT6737 بهره می برد که دارای پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53 چهار گیگا هرتزی است و سال ۲۰۱۶ تولید شده است. شما فقط 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا دریافت می کنید که با توجه به قیمت قابل درک است. شکاف سیم کارت هیبریدی است بنابراین می توانید از دو سیم کارت یا یک سیم کارت و یک microSD استفاده کنید.

خبر خوب اما در بخش نرم افزار اندروید ۱۰ بدون رابط کاربری اختصاصی و این یعنی شما می توانید عملکرد خوبی را از این دستگاه دریافت کنید.

Doogee X95 باتری ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد که دارای شارژ سیمی 10W است. بدنه آن از جنس پلاستیک براق است. طبق انتظار هیچ سنسور اثر انگشت در آن وجود ندارد، اما شما با استفاده از دوربین جلو، با تشخیص چهره ۲ بعدی نه‌چندان امن رو به‌رو می شوید.

نظر شما درباره Doogee X95 چیست؟ واقعا ارزنده است نه؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

چجوری با این قیمت چنین گوشی ساخته .عالیه

smartiz

عالیه ، امیدوارم شرکتها به ساخت گوشیهای اقتصادی ادامه بدن

Mahdi

کاش تله فوتو و حسگر عمق نداشت و پردازندش رو بهتر میکردن

AAAA_.reza._AAAA

دقیقا میخواستم همینو بگم

ولی حتی با این نکته بازم گوشیه با ارزشیه

Mahdi

عمر باتری iqoo 3 5g منتشر شد ۱۱۸

ariarman

در بخش سخت افزار باید بدانید که این موبایل هوشمند ۶۰ دلاری با ظاهری مدرت از چیپست مدیاتک MT6737 بهره می برد که دارای پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53 چهار گیگا هرتزی است و سال ۲۰۱۶ تولید شده است.
پردازندش 1.3 GHz هست نه 4 گیگا هرتزی!!!!!

bh974

گوشیاشو دیجی کالا موجود داره کیفیت جالبی ندارن

persepolis

با ضمانت داره!؟.

arsham xia

سامسونگ یاد بگیر

online_wireless

قیمتش فوق العادست

online_wireless

چه امکانات خوبی هم داره در حد شاهکاره. واقعا باید الکو دیگر برندها بشه. صفحه نمایش بزرگ طراحی زیبا و باتری حجیم قیمتش باورنکردنیه

Milad7

واقعا محشره با این قیمت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)