حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ محبوب آیفون SE 2020 رنگ سفید است

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل

هفته گذشته بود که آیفون SE 2020 با قیمت ۳۹۹ دلار رسما معرفی شد و آن را آیفون ۸ با چیپست جدیدتر نامیدیم. این دستگاه می تواند فروش خیلی خوبی داشته باشد و همین مطلب هم درباره آن صحبت می کند اما پیش از آن باید بدانید که در بین رنگ های آیفون SE 2020 این رنگ سفید است محبوب‌ترین پیش فروش را تجربه کرد. رنگ محبوب آیفون SE 2020 برای شما کدام است؟

رنگ محبوب آیفون SE 2020

اپل اخیرا آیفون SE 2020 را معرفی کرد و این تلفن هوشمند در حال حاضر در فروشگاه چینی Suning در دسترس است. طبق پلتفرم تجارت الکترونیکی چینی، پیش‌فروش‌های iPhone SE 2020 از ۵۵۰ هزار عدد فراتر رفته است. داده های آن همچنین نشان می دهد که نسخه سفید این تلفن هوشمند محبوب ترین است.

طبق گفته Suning حدود ۵۰ درصد از پیش‌فروش‌ها برای نسخه سفید رزرو کرده اند. ۳۰ درصد دیگر رنگ مشکی و ۲۰ درصد باقی مانده قرمز را دوست دارند. علاوه بر این، ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی محبوبیت بیشتری دارد. این یعنی اپل به هدفِ درسایه خود یعنی گران‌تر فروختن آن چیزی انتظار می رود به صورت پایه بفروشد، موفق شده است. نسخه پایه آیفون SE 2020 حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد.

علاوه بر این، داده های پیش فروش Suning نشان می دهد که اکثر پیش‌فروش‌ها از طرف کاربران آیفون موجود است. به طور خاص، کاربرانی که در حال حاضر از مدلهای بسیار قدیمی استفاده می کنند.

پیش فروش اپل آیفون SE 2020 در فروشگاه چینی در حال حاضر پرطرفدار است. براساس گزارش ها، هنگام خرید آیفون SE 2 در این فروشگاه می توانید از تخفیف های متعدد تا 1600 یوان (226 دلار) برای تعویض و اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره، بهره‌مند شوید. آیفون SE 2020 در حال حاضر با 3799 یوان (537 دلار) به فروش می رسد.

اگرچه آیفون SE از پردازنده و دوربین بهتری بهره می برد اما همچنان همان طراحی آیفون ۸ را حفظ می کند. شما فکر می کنید که آیفون SE 2020 برای شما انتخاب خوبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بررسی مارکوس در یوتیوب رو دیدم ظاهرا گوشی معرکه ای هست

V800B

بدون بهره😢
در حالی ک اینجا ی پولی دادن
اونم پس میگیرن
البته باید ممنون باشید ازشون ک نرخ سودش رو لحاظ نکردن

Mahdi

معلومه سفیدش خوشگلتره

Dr.Nazer

به‌نظرم قرمزش قشنگ‌تره…

Mahdi

سفید یس

lovenokia

سلام
بهه نظرتون کیفیت صفحه نمایش پایین تر نسبت به iphone 8 نداره ؟ ولی به هر حال از نخسه ارزون نمیشه انتظاری داشت . دوربینش ولی خیلی خیلی خوبه .
comment image

lovenokia

comment image

V800B

لینک تون مشکل داره

AAAA_.reza._AAAA

جووون چه رنگی 😄😂

AAAA_.reza._AAAA

ولی جدا از شوخی واقعا رنگش قشنگه

online_wireless

آره خب طبیعیه که این رنگ محبوب تر باشه چون رنگ جدیدی هست و زیباست

Milad7

سفید خانم پسنده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)