حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگر نتایج جستجو در گوگل مناسب نباشد، این موتور جستجو خودش به شما اعلام می کند!

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

حتما برای شما هم پیش‌آمده که درباره موضوعی کمتر شناخته شده در سطح وب جستجو کرده‌اید و همواره نتایج جستجو بی ارتباط و غیرمفید وجود داشته اند. جدیدترین ویژگی موتور جستجو گوگل می تواند خیلی جالب باشد. در حقیقت از امروز اگر نتایج جستجو در گوگل مناسب نباشد، این موتور جستجو خودش به شما اعلام می کند!

نتایج جستجو در گوگل

گوگل

گوگل

گوگل ویژگی جدیدی را برای جستجو از امروز اضافه می کند. این ویژگی وقتی که گوگل فکر می کنید نتایج خوبی در دسترس نیست به شما اطلاع می دهد که نتایج جستجوی ارائه شده چندان خوب نیست.

در این پیام آمده است:

“به نظر می رسد که نتایج خوبی برای جستجوی شما وجود ندارد.”

این یک ایده کاملا جدید نیست؛ اگر نتیجه ای حاصل نشود گوگل همین حالا هم به شما این را خواهد گفت ولی این چیزی که با بزرگتر و بیشتر شدن اینترنت، بسیار نادر است و گوگل در تجزیه و تحلیل و نمایه سازی وب بهتر می شود. گوگل همچنین توصیه هایی را برای تلفظ دقیق تر و اصطلاحات ارائه می دهد تا جستجوهای بد به حداقل برسد.

اما گاهی اوقات این شرکت اذعان می کند، نتایج حاصل از گوگل نتیجه مفیدی نخواهد داشت. حتی در دنیایِ اینترنتِ تقریبا بینهایت، برخی جستجوها نتایج خوبی ندارند.

گوگل می گوید که این ویژگی نباید بیش از حد نمایش داده شود، از این گذشته، ایده این است که جستجوی Google نتایج خوبی را به شما می دهد و به شما در آنچه می خواهید کمک می کند. اما ویژگی باید یک افزودنی مفید باشد. بعضی اوقات، دانستن اینکه پاسخی در خارج وجود ندارد، می تواند در وهله اولِ یافتن جواب تقریباً مفید باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ویژگی می تواند جالب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم گگل

online_wireless

واقعا تو سرچ گوگل حرف اول رو میزنه و کاربردیه

Milad7

البته بیشتر واسه ایرانی ها کاربرد داره =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)