حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با دوربین سلفی زیرنمایشگر ارایه می شود؟

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ، شایعات، کانسپت

دوربین سلفی زیر نمایشگر موضوعی است که مدت‌هاست شایعات آن را می شنویم و اگر دیگر در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ عملی نشود خیلی ناراحت کننده می شود! البته که هم اکنون اوپو این کار را در نسخه های آزمایشی انجام داده و ما چهار ماه پیش بررسی اولیه دوربین سلفی زیر نمایشگر اوپو را در ترنجی دیدیم اما منظور ما این نیست، منظور ما یک نمونه در مقیاس تجاری است که واقعا کار کند! جدیدترین شایعات به ما می گویند که شاید سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با دوربین سلفی زیرنمایشگر ارایه شود. من شخصا این را خیلی جدی نمی گیرم اما همانقدر دوست دارم واقعی باشد!

گلکسی نوت ۲۰

تیزری که خیلی فیک به نظر می رسد

تیزری که خیلی فیک به نظر می رسد

بله این تیزر خیلی فیک به نظر می رسد، نمی رسد؟ فیک است خیلی زیاد تا آن جا که حتی گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا را از نمونه اصلی‌شان استفاده نکرده است. به هر صورت گفته می شود که شاید تصویر وسط گلکسی نوت ۲۰ باشد. اصلا کسی می داند که چرا باید گلکسی Note 20 در یک پوستر رسمی لو رفته بین گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا باشد؟ من هم نمی دانم!

از ساختگی بودن این تصویر که بگذریم اما این رندر که مشاهده می کنید کاملا بر اساس همین تصویر زده شده است. یک گلکسی اس ۲۰ اولترا با گوشه های مربعی تر و دوربین کمی متفاوت‌تر که دیگر زائده نمایشگر ندارد و آرزوش بشریت (!)‌مبنی بر یک موبایل کاملا بدون حاشیه و بدون قطعه مکانیکی تحقق خواهد یافت.

گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰

این راز بزرگی نیست که سامسونگ در حال حاضر در تلاش است تا رویداد پر زرق و برق بعدی Unpacked خود را که ممکن است در اواخر تیر یا اوایل مرداد البته بدون تماشاگر زنده برگزار شود، را به خوبی مدیریت کند. این مراسم برای معرفی Galaxy Fold 2 و Galaxy Note 20 به جهانیان برپا می شود.

همچنین به نظر می رسد ما در مورد پرچمدار بعدی شرکت که “S Pen” دارد و دستگاه تاشو افقی نسل دوم آن ها دو مورد را می دانیم اما یکی از جزئیات اصلی که تائید نشده است طراحی جلوی نوت ۲۰ است. امروز SamMobile همان پوستر ساختگی بالا را منتشر کرده است که شاید واقعی باشد اما من فکر نمی کنم و بر اساس آن دوربین سلفی گلکسی Note 20 زیر نمایشگر است.

به نظر می‌رسد کلیدهای سخت افزاری روی قاب سمت چپی گوشی به کار رفته باشد، در حالی که این دکمه‌ها روی سمت راست فریم گوشی اس ۲۰ خواهد بود. پر واضح است که حسگراثر انگشت زیر نمایشگر باشد، یک پورت USB C و یک فضا برای میزبانی از قلم هوشمند نیز در زیر گوشی یافت می‌شود.

در مورد بخش سخت افزاری سامسونگ گلکسی Note 20 نیز اطلاعات زیادی در دست نیست. اما سخت نیست حدس بزنیم که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ در قلب تپنده‌ی آن حضور دارد. با حداقل یک رم 8 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ ساعت همراه فناوری شارژ‌ پرسرعت، یک نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED با وضوح +QuadHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز در این گوشی به کار رفته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که Galaxy Note 20 با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارایه می شود؟

 

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

http://uupload.ir/files/d11r_img_۲۰۲۰۰۴۲۲_۲۰۳۱۲۸.jpg
سمت چپی پی۴۰پرو و سمت راستی لومیا ۱۰۲۰ قضاوت با شما

جالب شد … خیلی جالب شد
لومیا ۱۰۲۰!!!
منبع چیه؟ از کجا معلوم صرفاً یه حربه نباشه برای کوبیدن هواوی؟ از کجا معلوم عکسارو جا به جا نکرده باشن؟؟ از کجا معلوم لومیایی در کار باشه؟؟؟

عکسا رو جابجا کردن؟ واقعا؟ تو تست بیشتر جا ها هواوی بهتر بود و بعضی هم لومیا بهتر بود پس نظر شما اینه که باید تو همه عکسا هواوی بهتر باشه دیگه تا چه حد تعصب

Farcry

اگر واقعا توی نوت 20 دوربین سلفی زیر نمایشگر بزنه با اختلاف از رقبا جلو میفته.البته من بعید میدونم ولی خب حاشیه های نوت 10 پلاس تقریبا به حالت حداکثری رسیده بود و دوباره همون طراحی رو بخواد توی نوت 10 پلاس تکرار کنه زیاد جالب نیست.

lovenokia

بعید میدونم دوربین زیر نمایشگر برای نوت 20 ارائه بشود .
سامسونگ همیشه فناوری ها رو بر روی میان رده تست می کند و بعد از رفع مشکلات روی پرچمدار استفاده می کند .
پ.ن :
دوربین های نوکیا بی رقیب بودند . افسوس که دیگه مثل قبل نیستند . HMD فقط اسم نوکیا رو یدک میکشه و کیفیت نوکیا رو نداره . ای کاش ای کاش گوگل نوکیا رو خریداری میکرد ….به این روز نمی افتاد .یادش بخیر N8 عجب دوربین داشت . خدایی از دوربین حرفه ای خوش آب و رنگ تر عکس می گرفت .

m.b

نه…

Amin

ای جان اگه دوربین سلفیش زیر نمایشگر باشه چقدر دوست داشتنی میشه 🙂

online_wireless

بنظرم دوربین سلفی زیر نمایشگر نوت برای زمان note 30 اتفاق میوفته. هرچند که اگه کلا اگزینوس رو کنار بزاره و فقط از اسنپ استفاده کنه خیلی بهتر و هیجان انگیز تر از دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود

baran

بعید میدونم سامسونگ به این زودی دوربین زیر نمایشگر ارائه بده چون معمولا سامسونگ مرحله به مرحله پیش میره هربار هم با کلی تبلیغات و سروصدا
فکر میکنم مرحله بعدیش دوربین پاپ آپ برای پرچمداراش باشه، بعد از اون دوربین زیر نمایشگر

پاپ آپ ؟؟؟ اینکه میشه عقب گرد !
وان پلاس پارسال پاپ آپ بدون گواهی ضد آبی داشت
امسال اومد پانچ هول زد با گواهی ضد آبی …

نسبت به خود سامسونگ گفتم نه برندای دیگه
سامسونگ تا حالا تو پرچمداراش از پاپ آپ استفاده نکرده
درضمن بنظرم پاپ اپ نسبت به پانچ هول پیشرفت حساب میشه چون باعث میشه تو نمایشگر بریدگی ای نباشه و یکدست باشه و تلاش تمام برندا هم الان برای همینه
دراصل وان پلاس عقب گرد کرده…
(راجب دوربین میگم نه ضدآب بودنش)

Milad7

سلفی زیر نمایشگر برای نوت 20 یکم بعیده….

Milad7

در کل پردازنده جدید + قلم با یک سری اصلاحاتِ مدل اولترا میشه نوت 20

MR.NIKMAN

سلام این حرف من رو داشته باشید،””اگر نوت20دوربین سلفی رو نمایشگر نباشد،به صورت یک موتور چرخنده زیر نمایشگر که جای دوربین با قسمتی از پنل جابه جا میکند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)