حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری دوربین در MIUI 12 قابل تغییر است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شیائومی

رابط کاربری‌های اندرویدی یکی از قابل‌شخصی‌سازی‌ترین نمونه‌هایی است که در بازار می توان داشت. به نظر می رسد که شیائومی می خواهد مرزهای شخصی سازی را در نوردد و اجازه شخصی‌سازی مواردی را به شما بدهد که هرگز پیش از این در رام‌های رسمی دیده نشده است. رابط کاربری دوربین در MIUI 12 قابل تغییر است و این می تواند کاملا جذاب باشد.

رابط کاربری دوربین در MIUI 12

رابط کاربری دوربین در MIUI 12

رابط کاربری دوربین در MIUI 12

اوایل این هفته گزارش دادیم که تلفن های شیائومی به زودی یک UI دوربین جدید دریافت می کنند. امروز مدیر مسئول محصول توسعه دوربین شیائومی تصویر جدیدی از رابط کاربری دوربین را به همراه جزئیات بیشتر به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته کوینا، اپلیکیشن جدید دوربین MIUI برای شخصی سازی آزاد خواهد بود و شما اجازه تغییر در برخی موارد را دارید. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا گزینه های دوربین مورد نظر خود را در اولویت استفاده قرار دهند.

در این پست آمده است که کاربران می توانند حداقل ۲ و حداکثر ۱۰ عملکرد دوربین را به رابط کاربری خود اضافه کنند. رابط کاربری MIUI 12 در تاریخ ۸ اردیبهشت معرفی می شود و ویژگی های جدیدی از جمله دارک مود ۲، تم‌های گرافیکی جدید و چندین بهینه سازی را به همراه خواهد داشت.

شیائومی دارک مود ۲ در MIUI 12 را معرفی کرد

“حالت تاریک 2.0” در MIUI 12 با تغییر پویا ضخامت فونت و همچنین کاهش تابش نور و شفافیت، روی فونت ها تأثیر می گذارد. پس از خاموش شدن حالت تاریک، آنها به حالت عادی باز می گردند تا حالت نور را تنظیم کنند. این ویژگی مطابق با گزارش قبلی فونت های یکپارچه و عناصر UI است که توسط یک طراح رده بالا MIUI در یک جلسه AMA ( مخفف: از من سؤال کنید هر چیزی) تأیید شده است. بد نیست به این اشاره کنم که این ویژگی در One UI 2.1 روی گلکسی اس ۲۰ اولترا به صورت دستی در دسترس بود و ما آن را در بررسی خود نیز عنوان کردیم.

گذشته از این ها “تاریکی حالت 2.0” همچنین تصویر زمینه تلفن را در سطح پیکسل کمرنگ می کند تا سناریوهای روز و شب طبیعی را شبیه سازی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر MIUI 12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

این نسخه ماله اندروید ۱۱ هست درسته؟
یعنی میخواد مثل میوای ۱۱ بدون آپدیت شدن اندروید ارائه بشه؟

m.b

اصولاً این دو آپدیت رو جدا میده چون اپدیت اندروید و miui روی هم اگر پچ امنیتی هم باشه خیلی سنگین و حجیم میشه…

Dr.Nazer

.b
#ما_ویدیو_میخواهیم

m.b

از برنامه تم بدم خوبه؟ 🤔 یا جای دیگه میخوای؟

m.b

“رابط کاربری‌های اندرویدی یکی از قابل‌شخصی‌سازی‌ترین نمونه‌هایی است که در بازار می توان داشت. به نظر می رسد که شیائومی می خواهد مرزهای شخصی سازی را نوردد”
یکم این بخش نامفهوم نیست جناب عطایی؟

m.b

ممنون…

Milad7

بعد از رابط کاربری سامسونگ رابط کاربری شیا را دوست دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)