حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی A50 در ایران رسما ارایه شد

سامسونگ یک به یک محصولات خود را به اندروید ۱۰ آپدیت می کند. این محصولات با رابط کاربری One UI 2.0 مجهز می شوند. یکی از محبوب‌ترین دستگاه های سامسونگ در میان رده را می توان گلکسی A50 دانست. حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۵۰ با رابط کاربری One UI 2.0 رسما ارایه شد. کاربران زیادی از آن زمان تا کنون به ما پیام دادند که این آپدیت را دریافت نکرده ولی خبر خوب این است که سرانجام امروز آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی A50 در ایران رسما ارایه شد. این را کاربران ترنجی امروز به ما اطلاع دادند.

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی A50 در ایران

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی A50 در ایران - اسکرین شات امیر

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی A50 در ایران – اسکرین شات امیر

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی A50 در ایران - اسکرین شات متین

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی A50 در ایران – اسکرین شات متین

همانطور که در اسکرین شات‌های بالا ارسالی از کاربران ترنجی آقای امیر و متین می بینید، آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی A50 در ایران رسما ارایه شده است. این آپدیت همراه با وصله امنیتی ماه مارس است که ماه گذشته میلادی بوده و کمی جای تعجب دارد.

حجم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۵۰ در ایران حدود ۱.۷ گیگابایت است که به صورت OTA ارایه شده و می توانید آن را دریافت کنید. اگر نوتیفیکیشن ارایه آپدیت برای شما ارسال نشده است، از قسمت تنظیمات و آپدیت‌های نرم افزاری آن را دستی چک کنید. اگر برای شما ارایه نشده است، چند روزی صبر کنید.

همانطور که بالاتر گفتیم این آپدیت رابط کاربری One UI 2.0 را برای میان رده محبوب سامسونگ ارایه خواهد کرد.

قابلیت های جدید رابط کاربری One UI 2.0 را ببینید

یكی از اهداف اصلی رابط کاربری One UI 2.0 سبک سازی محیط کاربری با کاهش اعلان‌های ورودی و عناصری مانند نشانگر میزان صدا در رابط کاربری است. علاوه بر این، سامسونگ برای افزایش کارایی قابلیت استفاده از گوشی با یک دست، مناطق تعاملی و کاربرید برنامه‌های اصلی خود را در این حالت به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل کرده است. این موضوع شامل منو نمایش برنامه‌ها نیز می‌شود و در حالت کنترل با یک دست، برنامه‌ها در این منو به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل می‌شوند.

شما آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی ای ۵۰ را دریافت کردید؟

شما هم می توانید از ارایه آپدیت برای دستگاه های خود ما را در ترنجی مطلع کنید تا دیگر کاربران را از آن مطلع کنیم. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم سامسنگ

Farcry

(حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۵۰ با رابط کاربری One UI 2.0 رسما ارایه شد.) این آپدیت منطقه ای سامسونگ کی میخواد تموم بشه من نمیدونم.در هر صورت مبارک اونایی که A50 دارن باشه.اتفاقا برادر خودم هم A50 داره و خودم اونموقع توی تیر 98 بهش گفتم که بخره چون اون زمان واقعا خوب بود.

afsoon

ای ۳۰ اس هم ظهر اومد واسش

m.b

مبارک نصف ایرانی ها که a50 دستشونه… 😂 👌

Omid B

آقا دوست من هنوز نگرفته باید چیکار کنه?

Omid B

سلام خسته نباشید. بله رامش تهرانه
THR

Milad7

میانرده ی محبوبی هست و بسیار پرفروش!

Asadkhan

سلام خسته نباشید من شب گذاشتم گوشیم اپدیت بشه فردا بلند شدم دیدم یه پیامک اشتباهی به یکی از مخاطبینم با این مضمون ارسال شده(واو دستمو میگیری 😅😱) میخوام ببینم کسی از دوستان هم همچین چیزی براشون اتفاق افتاده؟

alone wolf

خااااااک تو سر سامسونگ گوشی زده از note 8 معمولی شکست می خوره بعد قیمتش خیلی گرونه🔫😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)