حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رفع مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی S20 اولترا با آپدیت نرم افزاری به زودی

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا برای برخی کاربران ایجاد شده است. با توجه به دانسته‌های ما به نظر می رسید این مشکل بتواند نرم افزاری هم باشد. به نظر می رسد که همینطور بوده و امروز سامسونگ خبر از رفع مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی S20 اولترا با آپدیت نرم افزاری به زودی می دهد.

رفع مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی S20 اولترا

رفع مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی S20 اولترا

رفع مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی S20 اولترا

سامسونگ کل سری Galaxy S20 را در این ماه به روز کرده است که گلکسی S20 Ultra هم جز دستگاه های دریافت کننده این آپدیت بود. این آپدیت نه تنها شامل بسته امنیتی ماه آوریل بود بلکه بهبودهایی در دوربین نیز داشت. طبق اطلاعات اولیه سامسونگ مشکل فوکوس خودکار را تحت کنترل دارد. با این حال، در آخرین به روزرسانی، متأسفانه اشکالی پیش آمده است. خوشبختانه، به نظر می رسد که این تنها یک مشکل نرم افزاری است.

این یکی به دوربین مربوط نمی شود بلکه به نمایشگر سری Galaxy S20 می پردازد. زیرا صفحه نمایش در برخی شرایط کمی سبز می شود که گاهی اوقات برای برخی از کاربران واضح تر به نظر می رسد. بیشتر شکایات مربوط به Galaxy S20 Ultra با تراشه اگزینوس است. علاوه بر این، مشکل فقط در رفرشریت ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی صفحه نمایش کمتر از ۳۰ درصد رخ می دهد. به طور عمده، کاربران در برخی از برنامه ها مانند پرداخت سامسونگ، دوربین، ماشین حساب، اسنپ چت، تلگرام ،پابجی موبایل و کروم این مشکل را عنوان کرده اند.

اکنون، به نظر می رسد که سامسونگ از این مسئله آگاه است و قصد دارد به زودی بروزرسانی نرم افزاری را برای رفع مشکل منتشر کند. به زودی این شرکت به روزرسانی نرم افزاری را برای Galaxy S20 Ultra ارائه می دهد. امیدواریم که این بروزرسانی مشکلات را یک بار و برای همیشه برطرف کند.

نظر شما چیست؟ شما گلکسی اس ۲۰ اولترا دارید؟ به مشکل سبز شدن نمایشگر برخوردید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

بزرگترین آپدیت نرم‌افزاری تاریخ سامسونگ میتونه آپدیت نرم‌افزار مغز مدیراش و صرفاً استفاده از اسنپدراگون در پرچمدارا باشه… 👌

Milad7

به سلامتی… ببیخیال اگزینوس بشو 😐

Taskin

سانسونگ جدیدا خیلی باگ داره
آپدیت هم که میده یه باگ جدید
یا درسال ۵۰ تا گوشی نده بیرون که بفهمی چه غلطی میکنی یا اگر ۵۰ تا گوشی میسازی ۲۰ تا مهندس کار بلد هم استخدام کن

AAAA_.reza._AAAA

اس ۲۰ اولترا چرا اینقدر باگ نرم افزاری داره؟

این مشکلات دوربین و سبز شدن صفحه فقط مختصه اولتراست یا پلاس و نسخه معمولی هم این مشکلات رو دارن؟

Milad7

مشکل کلی اگزینوس 990 هست

online_wireless

امیدوارم اس ۲۰ الترا برای سامسونگ یه درس عبرت بشه تا بالاخره دست از سر اگزینوس برداره. کاربراش حق دارن با پردازنده اسنپ از گوشیشون نهایت لذت رو ببرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)