حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به اولین اسکرین شات های MIUI 12 و مقایسه با MIUI 11

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

حدودا یک ماه پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت MIUI 12 شیائومی برای چه مدل هایی ارایه می شود. بدون شک همیشه آپدیت های نرم افزاری جذاب هستند به خصوص اگر که قرار باشد تغییرات ظاهری هم اعمال شود. امروز می خواهیم نگاهی به اولین اسکرین شات های MIUI 12 و مقایسه با MIUI 11 داشته باشیم تا ببینیم چه تفاوتی هایی ایجاد خواهد شد.

اسکرین شات های MIUI 12

شیائومی تقریبا اولین تصاویر MIUI 12 را از طریق نسخه آزمایشی برنامه MiSettings لو داده است. شیائومی نسخه های بتا برنامه های خود را در انجمن های MIUI خود منتشر می کند و آخرین نسخه از MiSettings APK که چند روز پیش منتشر شد، رابط کاربری جدیدی را نشان می دهد.

یک عضو انجمن XDA-Developers به صورت کنار به کنار متوجه این موضوع شد و چند تصویر از تفاوت های این نرم افزار جمع آوری کرد. شیائومی از آن زمان این فایل APK را جمع‌آوری کرده است ولی این افراد هنوز هم از نسخه MIUI 12 آن نرم افزار استفاده می کنند.

در ادامه چند تصویر کناربه کنار  از رابط کاربری فعلی و لو رفته برنامه MiSettings وجود دارد. بزرگترین تغییر منوی رفرش ریت جدید است، جایی که پیش از این لیستی با دو گزینه برای انتخاب وجود داشت که بین ۶۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز انتخاب کنید اما اکنون یک منوی مصور وجود دارد تا بهتر معنی و مفهوم ۱۲۰ هرتز بودن نمایشگر را متوجه شوید.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه، نمای هفته صفحه نمایش است که اکنون به جای میله ها، دارای نمودار است. اجازه بدهید توصیفات را کنار گذاشته و با هم این تصاویر را ببینیم. تصویر سمت راست رابط کاربری جدید در MIUI 12 و تصویر سمت چپ در MIUI 11 است:

مقایسه MIUI 12 با MIUI 11

این به وضوح نگاهی زود هنگام به MIUI 12 است که انتظار می رود در تابستان امسال اولین بار ارایه شود. ماه گذشته شیائومی توسعه بتا فعلی MIUI 11 را متوقف کرد که به این معنی توسعه بتا MIUI 12 است و از این پس مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراین باید در مورد آن در هفته های آینده بیشتر بشنویم.

نظر شما چیست؟ شما کاربر شیائومی هستید؟ چه چیزی در MIUI را بیشتر می پسندید؟ شاید برای شما جالب باشد که آپدیت MIUI 12 برای چه دستگاه هایی ارایه خواهد شد. می توانید مطلب زیر را بخوانید و البته به یاد داشته باشید که این صرفا حدسیات است:

آپدیت MIUI 12 شیائومی برای چه مدل هایی ارایه می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MORTEZA

دوستان من تو miui 11 حالت داشبورد و فوکوس مود پیدا نمیکنم(تصویر دوم و سوم)
دلیل چیه؟

m.b

🙂😅
گفته که واسه miui 12 هست دوست عزیز… چند ماه دیگه…
اونم حالت داشبورد نیست… آمار استفاده هست که همین الانم هست تو گوشی منتهی جمع‌ و جور تر و گوگل ارائه کرده… منتهی تو miui 12 گویا خود شیائومی گسترده تر و کاملتر ارائه میکنه…
الان باید بری تنظیمات بخش digital wellbeing…
امار تمام استفاده هات از برنامه های مختلف گوشی رو با جزئیات مینویسه و نمودار بهت میده… اگر منوی تنظیماتت فارسیه و پیداش نکردی، اون اواخر تنظیمات دنبال لوگو سبزرنگ قلبی که روش یه دایره هست باش… همونه…
موفق باشی…

MORTEZA

آها ممنون

m.b

کمتر از سه هفته دیگه تا زمان رونمایی از miui 12 باقی مونده…
همین الانم خصوصاً لانچر هوم شیائومی پر از انیمیشنه و همین الان شاید بتونم انیمیشنی بفرستم ازش که حتی شاید هیچکدوم از شمایی که شیائومی دارید هم ندیده باشید!(خودم بعد سه سال تازه پیداش کردم(البته تو miui 11 اومده انگار))
اما miui 12 باز انیمیشن ها رو بیشتر و بهینه برای رفرش ریت بالا میکنه…
Miui جزء معدود رابط هایی هست که گاهی 7-9 ماه به سر یک آپدیت کلی میشه معمولاً این روند 12 ماهه هست…
خوبه لااقل از شر این ناهماهنگی بین miui 11 و اندروید 10 تو بعضی گوشی ها هم خلاص میشیم…

Amin

منتظر miui 12 م
عاشقتم شیائمی 😍🥰😂🤣

Mehrdad89

خب الان من تغییر ظاهری آنچنانی ام نمیبینم !!!

m.b

چون فقط از سه جاش عکس گرفتن خب… فوکِس مود که به این شکل نبود اصلاً و اضافه شد…

Mehrdad89

چی هست این قابلیت اصلا ؟

m.b

حالت تمرکز… بدرد ایران قطعاً میخوره… 😂
موقعی گند زدن به اعصابت میخوای یکم آروم بشی یا موقعی که استفاده‌ت از گوشی خیلی زیاده و میخوای کمترش کنی به درد میخوره…

Amir galaxy

کاش دستی به ایکونا بکشه

m.b

شنیدم تغییر میکنن… هم ایکون ها (که البته به نظر من تو miui 11 بهترین در تاریخش بودن و نظم داشتن برخلاف 10) و هم نوتیفیکیشن بار تغییر میکنن…

Finch

One ui کامل تره

UnderTaker

رابط ONE UI بی‌شک جزو یکی از بهترین رابط‌های کاربری اندرویدیه و امکاناتِ زیادی هم داره ولی اینو باید قبول کرد که بین رابط‌های کاربری اندرویدی، هیچ رابطی غنی‌تر از MIUI نیست عزیز.

حتی ریزترین جاها هم قابلِ شخصی‌سازی هس تو این رابط.
اینو هر کس که ذره‌ای در این زمینه سررشته داشته باشه، میفهمه.

شما هم خواهشا اینقدر سعی در تخریب شیائومی نداشته باش و یخرده واقعیات رو ببین دوستِ عزیز

Milad7

هنوز رابط کاربری سامسونگ بهترینه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)