حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس ۸ لایت به همراه قیمت جدید لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | وان‌پلاس

اخیرا اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی وان پلاس ۸ لایت فاش شده است. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۴ اینچی مجهز می‌شود و در ماه ژوئیه با قیمت ۵۱۱ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مشخصات وان پلاس ۸ لایت به همراه قیمت جدید لو رفت، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۸ لایت

وان پلاس ۸ لایت

وان پلاس ۸ لایت

وان پلاس یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است که خود را برای رونمایی از گوشی‌های سری وان پلاس ۸ آماده می‌کند. این شرکت چینی قصد دارد در بهار سال آینده سه گوشی هوشمند جدید با نام‌های وان پلاس ۸، وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ لایت را معرفی کند.

در گذشته مشخصات این گوشی هوشمند فاش شده بودند؛ با این حال افشاگری جدید اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد. این محصول وان پلاس به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز می‌شود. زیر این نمایشگر سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد. وان پلاس قصد دارد برای تامین این دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 1000 استفاده کند.

این گوشی وان پلاس به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ خواهد بود. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه قرار می‌گیرد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این سنسور، کاربران به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو نیز دسترسی خواهند داشت. انرژی وان پلاس 8 لایت توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی است. این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته هر دو دارای ۸ گیگابایت رم هستند.

تا به امروز اطلاعات چندانی در رابطه با قیمت این محصول در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته بود؛ با این حال گزارش جدید خبر از قیمت ۵۱۱ دلاری آن می‌دهد. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، وان پلاس قیمت بالایی را برای نسخه لایت پرچمدار آینده خود در نظر گرفته است، البته انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت پایین‌تری در کشور هند به فروش برسد.

بر اساس گزارش جدید، وان پلاس ۸ لایت از ژوئیه ۲۰۲۰ در هند و کشورهای دیگر قابل خریداری خواهد بود. نظر شما چیست؟ منتظر OnePlus 8 Lite هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
κıɔκвαхεя

عالیه.😍هم طراحی زیبا هم مشخصات خوب .

AAAA_.reza._AAAA

۵۱۱ دلار یکم زیادیه

κıɔκвαхεя

اصلا زیاد نیست از دیوایسای که از اسنپ ۸۵۵ پلاس استفاده میکنن هم ارزون تره هم قوی تر .🌹

AAAA_.reza._AAAA

ببخشید که بنده نظر شخصیمو اعلام کردم

κıɔκвαхεя

درسته نسبت به چینی ها اگه در نظر بگیریم گرونه ولی بازم ارزش خرید داره.

ممد بمولا

بیشتر از 400 دلار نمیارزه…رقیبش کی30 پرو هست که هم ارزون تره و هم بهتر

smartiz

گرونه ،اگر اشتباه نکنم حدود 570-580 دلار میشه می 10 معمولی خرید البته ردمی k30 pro همین حدود 500 دلار قیمتش باید باشه که ازین بهتره

Amir galaxy

قیمت یه مقدار تنده

Milad7

خیلی گرون هست…

Milad7

به نظر من ارزش خرید نداره 🙂

MohammadFarhaadi

وانپلاس هم قیمتا رو صعودی کرده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)