حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z با عمر باتری ۲۰ ساعتی و شارژ سریع رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | لوازم جانبی، وان‌پلاس

در کنار معرفی وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ دو ابزار جانبی هم معرفی شدند. یکی شارژر وایرلس ۳۰ واتی بود که با هم در ترنجی با آن آشنا شدیم و دیگری یک هندزفری بی سیم. هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z با عمر باتری ۲۰ ساعتی و شارژ سریع رسما معرفی شده با هم در ادامه درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z

هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z

هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z

هدفون ایرباد بی‌سیم Bullets Wireless Z که می‌توان از آن به عنوان جایگزین Bullets Wireless 2 نیز یاد گرد، برخی از قابلیت‌های ظاهری این مدل را حفظ کرده و بسیاری از قابلیت‌های آن را با نصف قیمت ارائه می‌دهد.

هدفون ایرباد بی‌سیم Bullets Wireless Z از استاندارد IP55 پشتیبانی کرده و باتری داخلی آن 20 ساعت می‌تواند کاربر را همراهی کند؛ 6 ساعت بیشتر از عمر شارژ باتری به کار رفته در Bullets Wireless 2.

این هدفون وان پلاس همچنین از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند که به واسطه آن پس از تنها 10 دقیقه اتصال به شارژر، 10 ساعت می‌تواند موزیک پخش نماید.

طراحی گوشی‌ها نسبت به نسل قبلی ارتقا ارگونومی پیدا کرده، طوری که فرد در استفاده طولانی مدت احساس راحتی خواهد کرد. علاوه بر آن از پدهای لمسی می‌توان پاسخ دادن به تماس و کنترل موزیک یا فراخوانی دستیاری صوتی استفاده کرد.

به لطف پشتیبانی از بلوتوث ۵ هدفون Bullets Wireless Z تا 10 متر فاصله از گوشی می‌تواند بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. این محصول همچنین با گوشی‌های سری وان پلاس 8 یکپارچگی نم افزاری داشته، طوری که بعد از روشن شدن به سرعت به گوشی‌های مذکور متصل خواهد شد.

هدفون ایرباد جدید وان پلاس در رنگ‌های مشکی، کرم، آبی و فیروزه‌ای با قیمت ۴۹ دلاری به بازار عرضه خواهد شد. البته افرادی که در ۲۹ فروردین ماه گوشی‌های سری وان پلاس 8 را خریداری نمایند، یک هدفون نیز به رایگان دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بد نیست …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)