حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به شارژر وایرلس ۳۰ وات وان پلاس ۸ پرو

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | وان‌پلاس

در ترنجی دیدیم که وان پلاس ۸ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد و برادر غیرحرفه‌ای آن نیز شباهت‌های زیادی به آن دارد اما یک تفاوت مهم وجود دارد و آن هم پشتیبانی از شارژر بی‌سیم است. در این مطلب می خواهیم نگاه نزدیک به شارژر وایرلس ۳۰ وات وان پلاس ۸ پرو را داشته باشیم، با ترنجی همراه باشید.

شارژر وایرلس ۳۰ وات وان پلاس ۸ پرو

شارژر وایرلس ۳۰ وات وان پلاس ۸ پرو

شارژر وایرلس ۳۰ وات وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس پس از سالها درخواست طرفداران سرانجام شارژ بی سیم را به ترکیب خود اضافه کرد. این کمپانی اعلام کرده است که تنها در صورت آماده شدن فناوری آن را اضافه خواهد کرد و به نظر می رسد که لحظه آن فرا رسیده است. خب البته اینجا از من بپذیرید که این حرفی است که همه عقب‌مانده‌ها (حال به هر دلیلی) از ترندهای روز می زنند. برای مثال می توان به استفاده از حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر این شرکت اشاره کرد که واقعا مثل همه دیگر نمونه ها، اصلا نمی توان آن را فناوری آماده ارایه گذاشت.

برای تکمیل ویژگی های وان پلاس ۸ پرو این شرکت همچنین یک داک شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی Warp Charge را ارایه کرد که می تواند تا 30 وات نیرو را به صورت بی سیم ارایه کند و Gsmarena تجربه مشترکی را برای به اشتراک گذاشتن آن داریم.

شارژر وایرلس ۳۰ وات وان پلاس ۸ پرو

شارژر وایرلس ۳۰ وات وان پلاس ۸ پرو

همانطور که می بینید داک شارژر همانند نمونه گوگل ایستاده است. با این حال اینجا ما یک فن در پشت داریم تا دمای آن را کنترل کند. شارژ بی سیم با سرعت بالا باعث حرارت بسیار زیادی می شود. این فن به شما اجازه می دهد باتری وان پلاس ۸ را بدون افزایش زیاد دمای سطح، شارژ کنید و این همچنین به طولانی شدن عمر سلول قدرت شما نیز کمک می کند.

صدای فن را فقط می توانید بشنوی اگر گوش خود را در کنار آن قرار دهید. اگر درجه حرارت بالا برود احتمالا باعث افزایش سرعت فن خواهد شد و به همین دلیل صدای بیشتری تولید می کند اما تجربه ما با سایر شارژرهای بی‌سیم معروف نشان می دهد که این موضوع بندرت مشکل دارد.

داشتن یک شارژر بی سیم ۳۰ وات یک چیز است، اما نحوه عملکرد آن چیز دیگری است. در تست انجام شده این شارژر ۳۰ وات وارپ شارژ در ۳۰ دقیقه با شیب ثابت تا ۵۱٪ دستگاه را شارژ می کند. این تقریبا همان چیزی که OnePlus هنگام معرفی وعده داده بود. این شارژر بی سیم به معنای ماندن در یک مکان است، اما اگر می خواهید آن را جابجا کنید، می فهمید که چقدر سبک است و فقط 166 گرم وزن دارد.

کابل قابل جدا شدن نیست

یک نکته مهم این است که کابل غیر قابل جدا شدن است، بنابراین نمی توانید آن را تعویض کنید. به هر صورت خوشحالیم که OnePlus سرانجام در معرفی شارژر بی سیم خود به اسامی بزرگ دیگر پیوست. سرعت 30W از نظر مهندسی بسیار شگفت انگیز است، در حالی که از منظر عملی بدان معنی است که شارژ بی سیم آنقدر نزدیک به شارژ سیمی بوده است که تفاوت چندانی در استفاده شما ندارد.

نظر شما چیست؟ طرفدار شارژر بی‌سیمی که بتواند دستگاه شما را به سرعت شارژر سریع سیمی شارژ کند، هستید؟ من شخصا شاید نه هنوز و مشتری اصلی این فناوری‌ها باید مکان‌های عمومی باشند.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

شارژر 30 وات شیائومی تا اینجا جمع و جور ترین و مینیمال ترین بوده… اوپو و وانپلاس طراحی انچنان زیبایی نداشتن…

Dr.Nazer

طراحی ادپتور شارژر فقط سامسونگ، ۱۰ ساله یه شکله😂🤦‍♂️

Amin

تو کلا ۱۰ سالت هست؟😂 ولی راست میگی ما هم هر چی گوشی سامسونگ تو خونه داشتیم آداپتورشون یه شکل بوده 🙂

Milad7

آره واقعا خیلی عجیبه!

m.b
Mahdi

من کلا با شارژر بی سیم مشکل دارم مگه چه چیزش از شارژ سیمی بهتره ؟ حتی سیمی میتونی تو شارژ هم باهاش کار کنی ولی بی سیم نمیشه و البته اگه از دور بشه شارژ کرد گوشی رو یه چیز دیگست اینا بنظرم بیخوده

Milad7

اینکه کابل جدا نمیشه نکته منفی هست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)