حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت خانواده وان پلاس ۸ پیش از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

احتمالا مطلب بعدی که می خوانید، مطلب معرفی رسمی پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۲۰ وان پلاس است ولی حالا قیمت خانواده وان پلاس ۸ پیش از معرفی رسمی لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت خانواده وان پلاس ۸

یک فروشگاه بریتانیایی دو نسخه‌ی مشکی (Onyx Black) و سبز (Glacial Green) این گوشی‌ها را با ترکیب پیکربندی حافظه‌ی آن‌ها در سایت خود قرار داده و چند ساعت پیش از رونمایی رسمی، از قیمت وان پلاس ۸ و ۸ پرو پرده برداشته است. قیمت پایه مدل اصلی ۵۹۹ پوند و قیمت مدل پرو آن نیز ۷۹۹ پوند اعلام شده است.

مدل مجهز به حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی وان پلاس ۸ در مقایسه با نسل گذشته‌ی خودش با اختلاف هزینه‌ی ۵۰ پوندی عرضه خواهد شد. هرچند بازار اروپا شانس میزبانی از نسخه‌ ۲۵۶ گیگابایتی آن را ندارد، اما در بازارهایی که این اتفاق خواهد افتاد، ۱۰۰ پوند به مبلغ پایه گوشی اضافه می‌شود.

وان پلاس ۸

وان پلاس ۸

اما این اختلاف مبلغ بین دو مدل ۸ پرو و ۷ تی پرو شوکه کننده است. شما برای خرید مدل مجهز به حافظخ رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی وان پلاس ۸ پرو، باید ۱۰۰ پوند بیشتر از مدل ۲۵۶ گیگابایتی وان پلاس ۷ تی پرو بپردازید. برای خرید مدل ۲۵۶ گیگابایتی پرچمدار جدید وان پلاس نیز شما باید ۸۹۹ پوند، یا به عبارتی ۲۰۰ پوند بیشتر از ۷ تی پرو پرداخت کنید. البته ظرفیت رم در این مدل به ۱۲ گیگابایت ارتقاء پیدا کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده وان پلاس ۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اگه قیمتا درست باشه واقعاً عالیه… 👏

Milad7

یه فکری برای دوربین بکنه عالی میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)