حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹.۳ با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی اما نه برای دوربین اصلی، ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، نوکیا

بدون هیچ شکی باید گفت که نوکیا در تولید پرچمدار مشکل دارد. آن ها اما احتمالا در نوکیا ۹.۳ می خواهند بالاخره یک موبایل پرچمدار خوب بسازند. جدیدترین شایعه درباره آن به ما می گوید ما نوکیا ۹.۳ با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی اما نه برای دوربین اصلی، ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۹.۳ با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی

گفته می شود که پرچمدار بعدی نوکیا مجهز به دوربینی ترکیب پنج‌گانه جدید خواهد بود. بزرگترین بخش این بازنگری را می‌توان در تغییر تامین کننده دوربین این پرچمدار از Light Camera Technology به دیگر شرکت ها دانست.

ما می توانیم این را باور کنیم چون که چندی پیش نوکیا از احتمال قطع همکاری با شرکت Light به علت فقدان پشتیبانی پس از فروش و عرضه، در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود.

همچنین راهبرد آنها در دوربین پنج گانه نوکیا ۹ خیلی عجیب بود. این گوشی در پشت خود نه یک، نه دو و نه حتی سه بلکه ۵ دوربین را جای داده است. دو عدد از این دوربین‌ها رنگی (RGB) و سه‌ عدد دیگر مونوکروم یا سیاه و سفید هستند. این دوربین ها همه با لنزی با فاصله کانونی مشابه ارایه شدند و نه دوربین فوق عریض یا تله‌فوتویی ارایه نمیشد. نوکیا می گفت با هوش مصنوعی، پردازنده تصویر قدرتمند کوالکام و اطلاعات بیشتر از سنسورهای اضافه تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی بی‌نظیری را می‌توانید با این گوشی ثبت کنید.

ظاهراً نوکیا در حال همکاری با کمپانی دیگری برای تامین تجهیزات دوربین پنج‌گانه پرچمدار بعدی خود است. اینکه نوکیا کدام شرکت را برای همکاری انتخاب خواهد کرد هنوز مشخص نیست اما تغییرات گسترده در ترکیب پنج‌گانه دوربین پرچمدار بعدی این شرکت قطعی است.

نوکیا ۹.۳ شاید در IFA 2020 یا حوالی آن معرفی شود

دوربین این گوشی بدون شک یکی از قدرتمندترین‌ها در زمان عرضه خواهد بود و سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسوری ۱۰۸ مگامپیکسلی به منظور ثبت تصاویر فوق عریض را شاهد خواهیم بود. این انتخاب عجیبی است و باید دید که چقدر خوب کار خواهد کرد.

هنوز اطلاعاتی از دیگر دوربین‌های نوکیا ۹.۳ در دسترس نیست. با این حال می‌توان انتظار دوربین‌های ماکرو، تله‌فوتو و عمق سنج را داشت.

شما منتظر نوکیا ۹.۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

برو بابا با این پرچمدار درست کردنش نوکیا 9 که من نمیدونم نمایشگرش حاشیه هاش از s8 بیشتر بود پردازندش عقب مونده ذهنی بود از دوربینش که نگم برات حسگر اثر انگشتشم که از a50 هم ضعیف تر بود ! تنها چیزیش که خوب بود طراحی پشتش بود

mostafa3

64, ساخت سونی
108 سامسونگ
بقیه هم حتما سنسور سیاه سفید هستن

Yusef

نمی دونم چرا برخلاف خیلیا به آینده این گوشی نوکیا امیدوارم!!!

bh974

ترکیب دوربین جالبیه

Milad7

طراحی زشت و صفحه نمایش و پرحاشیه ویژگی گوشی های جدید نوکیاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)