حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۷.۳ و نوکیا ۹.۳ تا پایان آذر معرفی می شوند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

انتظار می رفت نوکیا ۷.۳ حوالی شهریور وارد بازار شود. سپس عرضه آن تا پایان آبان به تأخیر افتاد. حالا طبق آخرین گزارش های Nokiapoweruser ، تعویق بعدی اجتناب ناپذیر است و دستگاه “تا پایان سال 2020” معرفی می شود. در حقیقت گفته می شود که نوکیا ۷.۳ و نوکیا ۹.۳ تا پایان آذر معرفی می شوند.

نوکیا ۷.۳

ما هم چنین گزارشی داریم که می گوید نوکیا ۹.۳ پیورویوو با نوکیا ۶.۳ همراه خواهد بود، دو دستگاهی که قرار بود در ماه جاری وارد بازار شوند.

نوکیا ۷.۳

نوکیا ۷.۳

این منبع به نقل از منابع داخلی HMD Global فاش می کند رویداد اصلی معرفی دوباره به تعویق افتاده است. تاکنون انتظار داشتیم که گوشی نوکیا ۹.۳ پیورویوو با چیپست کوالکام، پنل OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل با اپتیک زایس ارایه شود. این دستگاه پرچمدار نوکیا خواهد بود، بخشی که اصلا تا کنون در آن خوب ظاهر نشده است. حقیقتا شخصا فکر نمی کنم سال جدید هم استثنا باشد.

نوکیا ۷.۳ با پشتیبانی از 5G قرار است با چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ تجهیز شود. این دستگاه در پشت دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. گفته می شود نوکیا ۶.۳ تقریبا همان تلفن بدون تراشه Qualcomm است. این دستگاه برای بازارهایی که 5G هنوز وارد آن نشده است، یک مدل LTE خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید نوکیا هستید؟ به نظر می رسد این برند در دستگاه های اقتصادی عملکرد درخشان تری دارد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نیا که نیومدنت صوابه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)