حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چهار موبایل ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی در راه هستند

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را با همکاری سامسونگ ارایه خواهد کرد. پس از آن حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ با فیلم برداری 6K رسما معرفی شد. امروز اما خبر می رسد که شیائومی فقط روی یک موبایل ۱۰۸ مگاپیکسلی کار نمی کند بلکه گفته می شود چهار موبایل ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی در راه هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موبایل ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی

خبرهای منتشر شده حاکی از آن هستند که شیائومی در حال توسعه چهار گوشی موبایل با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. هنوز نام، مشخصات و جزییات عرضه این گوشی‌ها در دسترس نیست.

هنگامی‌که برای نخستین بار خبر معرفی سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی توسط سامسونگ با همکاری شیائومی منتشر شد، انتظار می‌رفت که اولین استفاده کننده از این سنسور که با نام ISOCELL Bright HMX شناخته می‌شود، یک محصول از شیائومی باشد. برخی از افراد معتقد هستند که پرچم‌دار بعدی شیائومی یعنی می میکس ۴ نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که این سنسور را به‌کار می‌گیرد؛ با این حال خبرهای جدید حاکی از آن هستند که این شرکت چینی در حال آماده کردن حداقل ۴ گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

منبع این خبر، اکتشافات جدید توسعه‌دهندگان در انجمن XDA است. این افراد اعلام کرده‌اند که توانسته‌اند نشانه‌هایی از وجود گوشی‌های معرفی نشده را در اپلیکیشن گالری شیائومی پیدا کنند. به گفته این افراد اپلیکیشن MIUI Gallery حالا از نمایش تصاویر با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند. در این اپلیکیشن به چهار مدل گوشی اشاره شده است که چنین قابلیتی را ارایه می‌دهند.

این مدل‌ها با کدنام tucana، draco، umi و cmi شناخته می‌شوند. این مدل‌ها تحت برند شیائومی یا ردمی معرفی خواهند شد، با این حال انجمن XDA اعلام کرده است که هیچ‌کدام از این مدل‌ها می‌ میکس ۴ نخواهد بود.

هیچگونه مشخصاتی از این چهار مدل در دسترس نیست، هم‌چنین معلوم نیست که این گوشی‌ها در چه تاریخی معرفی خواهند شد. هنوز ۴ ماه تا پایان سال ۲۰۱۹ زمان باقی مانده است و مطمئنا شیائومی و ردمی هنوز مدل‌هایی برای معرفی کردن در این بازه زمانی خواهند داشت.

حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ با فیلم برداری 6K رسما معرفی شد

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مورد استفاده در این گوشی‌ها بدون شک ساخته سامسونگ خواهد بود، زیرا هیچ تولیدکننده دیگری تاکنون چنین سنسوری را معرفی نکرده است. پیش‌بینی می‌شود که می‌ میکس ۴ نخستین گوشی مجهز به این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد، با این حال هیچ مدرکی دال بر این موضوع وجود ندارد. انتظار می‌رود این پرچم‌دار با چیپست اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس معرفی و روانه بازار شود.

نظر شما چیست؟ منتظر موبایل های ۱۰۸ مگاپیکسلی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

این سنسورها فقط بدرد میانردها میخوره تا پرچمدار
تمام این گوشی‌ها که قراره معرفی بشن تمام میانرده هستن

m.b

گرونترین سنسور سامسونگ فقط بدرد میانرده میخوره؟!
ببخشید که سونی بعد 48 دیگه به پای سامسونگ نرسید که شما بهتون برخورد…👌😅
من عذرخواهی میکنم…😅

m.b

miui 11 روز 24 سپتامبر احتمالاً رونمایی میشه…
احتمال زیاد به همراهش یک پرچمدار هم معرفی خواهد شد که اولین گوشی مجهز باشه…

_V_

می میکس؟🤔

m.b

مشخص نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)