حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت با اگزینوس ۹۶۱۱ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما دو هفته پیش بود که گلکسی تب اس ۶ لایت را در رندرهای رسمی در ترنجی دیدیم. امروز اما خبر می رسد که تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت با اگزینوس ۹۶۱۱ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی تب اس ۶ لایت

تبلت ارزان قیمت یا بهتر بگوییم میان رده سامسونگ هنوز رسما معرفی نشده است اما این دلیل نمی شود که خرده‌فروش بریتانیایی Argos دستگاه مذکور را در فروشگاه آنلاین خود اضافه نکند (!). به این ترتیب مشخصات این دستگاه کاملا لو رفته است.

گلکسی تب S6 لایت از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت (یا در برخی از مناطق، ۱۲۸ گیگابایت) حافظه داخلی استفاده می‌کند که با کارت حافظه قابل ارتقاست. این تبلت نمایشگری ۱۰.۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ اگزینوس ۹۶۱۱ با معماری ۱۰ نانومتری رسما معرفی شد

گلکسی تب اس ۶ لایت در بخش دوربین عقب از لنزی ۸ مگاپیکسلی و در بخش دوربین سلفی از یک لنز ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. شایعات حاکی از آن است که این تبلت در نسخه LTE عرضه خواهد شد و ظرفیت باتری آن ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. گلکسی تب اس ۶ لایت به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و احتمالا قیمتی بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ یورو خواهد داشت. فروشگاه آرگوس قیمت این دستگاه را ۳۳۹ پوند اعلام کرده ولی هنوز تاریخی برای عرضه آن در دسترس نیست.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی تب اس ۶ لایت می‌توانیم به بلندگو و میکروفن داخلی، وای فای، بلوتوث، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه USB 2.0 اشاره کنیم. عمر باتری این گوشی در حالت استندبای حداکثر ۸۴۰ ساعت خواهد بود. ضخامت تب اس ۶ لایت ۷ میلی متر و وزن آن ۴۶۷ گرم محاسبه شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی تب اس ۶ لایت هستید؟ اگر تبلت بخواهید بخرید، اندرویدی می خرید یا iOS؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

این مسخره بازی را وارد تبلت ها نکنید 😑

Amir galaxy

اگزینوس ۹۶۱۱ = کی.رین ۷۱۰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)