حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اس ۶ لایت را در رندرهای رسمی ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ

سه هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم گلکسی تب اس ۶ لایت با قلم S Pen لو رفت. این تبلت ۲۰۲۰ سامسونگ که یک دستگاه اقتصادی به شمار می رود امروز در رندرهایی لو رفته است. اگر دوست دارید گلکسی تب اس ۶ لایت را در رندرهای رسمی ببینید، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی تب اس ۶ لایت

گلکسی تب اس ۶ لایت

گلکسی تب اس ۶ لایت

 

براساس اطلاعات منتشر شده، تبلت گلکسی اس ۶ لایت قرار است از یک نمایشگر 10.4 اینچی LCD با وضوح 2000 در 1200 پیکسلی بهره ببرد. این نمایشگر لمسی از قلم‌های هوشمند S Pen نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند بر روی این تبلت‌ها حداقل به برخی از قابلیت‌های مهم و اساسی این قلم‌های هوشمند دسترسی پیدا کنند. در بخش دیگری از این گزارش‌ها به چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ اشاره شده است که تاکنون شاهد حضور آن‌ در چند گوشی میان رده سامسونگ بوده‌ایم. با توجه به این موضوع، استفاده از این چیپست در تبلت گلکسی Tab S6 لایت چندان غیرمنتظره نیست.

احتمالا گلکسی تب اس ۶ لایت دارای چهار گیگابایت حافظه رم و همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز باشد. گفته می‌شود در بخشی از بازارهای جهانی شاهد عرضه نسخه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی از این تبلت‌ها نیز خواهیم بود. سیستم عامل اندروید 10 همراه با رابط کاربری One UI 2.1 هم پشتیبانی از بخش‌های نرم افزاری این تبلت را برعهده خواهند داشت.

در این گزارش‌ها اعلام شده است که تبلت گلکسی Tab S6 لایت قرار است در دو نسخه متفاوت روانه بازار شود. نسخه LTE که علاوه بر پشتیبانی از سیم‌ کارت‌ها، قابلیت استفاده ار ارتباط GPS را هم داراست و نسخه Wi-Fi-only که تنها از دو ارتباط NFC و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دیگر ویژگی سخت افزاری مهم این تبلت را تشکیل می‌دهند. نکته قابل توجه این است که این تبلت دارای فلش LED نیست.

باتری موجود در گلکسی تب اس ۶ لایت دارای ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی است و از طریق یک پورت USB-C می‌توان انرژی موردنیاز آن را تامین کرد. شارژر استاندارد این تبلت دارای خروجی 15 وات است و از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. فریم و بخش‌های پشتی بدنه این تبلت با استفاده از آلومینیوم تولید شده است و این موضوع سبب شده آن چیزی در حدود ۴۶۷ گرم وزن داشته باشد. انتظار می‌رود قلم‌ هوشمند S Pen، به صورت پیش‌فرض توسط جعبه این گوشی به دست کاربران برسد. در این شرایط قیمت نسخه Wi-Fi-only از این تبلت می‌تواند به 350 تا 400 یورو برسد.

نظر شما درباره گلکسی تب اس ۶ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اصلا خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)