حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ دوربین زیرنمایشگر را به گلکسی S21 خواهد آورد؟

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

دوربین سلفی زیر نمایشگر مدت زیادی است که آرزوی کاربران بوده و وقتی بیاید دیگر این ناچ و سوراخ و امثالهم را نداریم. جدیدترین اخبار می گویند که این انتظار رو به پایان است چرا که سامسونگ دوربین زیرنمایشگر را به گلکسی S21 خواهد آورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی S21

گلکسی S21

گلکسی S21

به طراحی سامسونگ توجه کنید، مثلا از گلکسی اس ۶ به این سو می توان به وضوح گفت که هر دو سال شاهد یک تغییر بزرگ در جلوی دستگاه بوده ایم. مثلا گلکسی اس ۶ و اس ۷ مشابهند، گلکسی اس ۸ و اس ۹ هم همینطور و در نهایت گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۰ به صورت کلی شبیه بهم در نظرگرفته می شوند.

اگر پرچمدار بعدی را گلکسی اس ۲۱ بنامیم که مشخص هم نیست هنوز نامش اما این دستگاه باید یک تغییر بزرگ در نمایشگر داشته باشد. این شاید احتمال استفاده از دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر را بالا ببرد.

امروز یکی از منابع قابل اعتماد به ما می گوید که این احتمال وجود دارد. البته ما امیدواریم که این انتظار طولانی به مانند انتظار طولانی حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر باعث ناامیدی کاربران نشود و عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارید.

دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی را ببینید

بررسی اولیه دوربین سلفی زیر نمایشگر اوپو را ببینید

در حال حاض برندهایی چون شیائومی و اوپو این فناوری را رونمایی کرده اند اما به تولید انبوه نرسیده است. فکر می کنید سامسونگ بتواند این ویژگی را به خوبی پیاده کند و تجربه کاربری را متاثر ننماید؟ به هر حال استفاده از آن روی یک دستگاه پرچمدار به معنی بالا رفتن انتظارات هم هست.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arsalan2_3

به نظرمن کیفیتی خوبی نخواهد داشت

lovenokia

اگه میشد صفحه نمایش کوچیگ دایره ای شکل پشت گوشی باشه و دیگر از دوربین پشت به عنوان سلفی استفاده بشه خوبه . ولی اشتباه نکنم یکی از گوشی های چینی این طرح رو اجرا کرده بود

m.b

من زیاد سلفی نمیگیرم… کیفیت خوبی هم نداشته باشه باز راضیم…

m.b

بالاخره هر صدی از یک صفر شروع میشه دیگه…
راه بندازن فعلاً… کم کم پیشرفت میکنه…

Amir galaxy

مثل من که هفته ای یکبار پاپ آپ رو بالا پایین میکنم ببینم سالمه یا نه😂

arsalan2_3

منم ازبیکاری بعضی موقع ها پشت سرهم بالاپایینش میکنم😁😅

m.b

نامردا شما ته هنرتون بالا پایبن کردن همون پاپ آپ بود… من تو کلاس قرآن بچه ها رو… هی خدا این کرونا همه چی رو به هم زد… تازه میخواستم ناظ… اه ببخشید بله بله بسیار خوبه که آدم هر یک هفته به سر بالا پایینش کنه که مطمئن شه هنوز کار میکنه… 👌😅

arsalan2_3

بی ادب😅

Amir galaxy

😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬

Milad7

فکر میکنم این فناوری هنوز به بلوغ کافی نرسیده…

Milad7

در هر صورت نمیشه با قطعیت نظر داد باید منتظر موند 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)