حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گلکسی اس ۲۰ اولترا از دیگر اعضای این خانواده بیشتر بوده است

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

بر خلاف انتظارها، قدرتمندترین و البته گران‌ترین پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۰ اولترا توانسته بیشترین سهم از بازار را در بین برادران خود در خانواده اس ۲۰ از آن خود کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره فروش گلکسی اس ۲۰ اولترا صحبت کنیم.

گلکسی اس ۲۰ اولترا

گلکسی اس ۲۰ اولترا

گلکسی اس ۲۰ اولترا

با شیوع ویروس کرونا، نه تنها زمان عرضه برخی از گوشی‌ها به تعویق افتاد، بلکه آن محصولاتی که قبل از آن هم عرضه شدند در فروش به شدت به مشکل برخوردند و سری اس ۲۰ نیز یکی از آن‌هاست. البته بجز گرانترین عضو این خانواده یعنی اس ۲۰ اولترا!

انتظار می‌رفت با قابلیت‌های فوق‌العاده سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که سری اس ۲۰ برای کاربران به ارمغان می‌آورند، کاربران نسخه ساده یا پلاس آن را بیشتر از نسخه اولترا خریداری کنند چون هم پشتیبانی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، هم پردازنده و شبکه 5G و هم دوربین با قابلیت فیلم‌برداری ۸K در هر سه محصول حضور داشت و انتظار نمی‌رفت قابلیت بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری دیجیتال و ۴ برابری اپتیکال آنقدر جذاب باشد که کاربران تا این اندازه به بهترین مدل این سری تمایل داشته باشند!

البته پیش‌تر نیز شنیده بودیم این مدل در فروش، وضعیت بهتری از دو سری دیگر دارد. هرچند به طور کلی فروش سری اس ۲۰ اصلا مطابق نقشه سامسونگ پیش نرفت، اما مدل اولترا از طرفی دیگر برخلاف انتظارات ظاهر شد! با توجه به گفته یکی از تامین کنندگان، سامسونگ تولید دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض پنل پشتی و ۴۰ مگاپیکسلی سلفی اس ۲۰ اولترا را به شدت افزایش داده و خب همین مسئله به خوبی نشان دهنده تقاضای بالا برای این گوشی است!

قبل از عرضه این گوشی‌ها، کمتر کسی چنین آینده‌ای را برای آن‌ها پیش‌بینی می‌کرد. بسیاری از تحلیل گران معتقد بودند کاربران به خاطر ارزش بالای دو مدل ساده و پلاس در ازای قیمتی که برایشان پرداخت می‌شود، بیشتر به سمت خرید آن‌ها تمایل نشان می‌دهند اما به نظر می‌رسد ارزش خرید در رابطه با سری اس ۲۰ اصلا برای کاربران مهم نبوده و اس ۲۰ اولترا با برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلار تا اینجای کار توانسته با قدرت پیش برود.

نظر شما چیست؟ انتخاب شما از خانواده گلکسی اس ۲۰ اولترا کدام است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

عجیبه

pedram_01

مکالمه من با پسر عمم که آمریکا زندگی میکنه .

من : ۲۶ سالمه لیسانس کامپیوتر دارم . تو یه شرکت کار میکنم ماهی ۲/۵۰۰ حقوق میگیرم . ۲ تومن هم ماهی از راه اینترنت درامد دارم . در مجموع میشه ۴/۵۰۰ . اگ ۶ ماه تمام هیچ خرجی نداشته باشم هیچ قسطی نداشته باشم میتونم گوشی مورد علاقم رو بخرم در صورتی که غیر ممکنه مای ۱/۵۰۰ قسط دارم اجاره خونه و خورد خوراک و پوشاک دارم . یعنی بعد یک سال جمع کردن هم احتمالا نمیتونم گوشی مورد علاقم رو بخرم !!!

پسر عمم . ۲۳ سالشه . من اینجا دانشگاه میرم و تو یه رستوران فعلا گارسون هستم ماهی ۳/۵۰۰ دلار درآمد دارم بدون انعام ها . که با اونا به ۴ تا ۴/۵۰۰ دلار درامدم میشه . تو یک ماه گوشی مورد علاقم رو به صورت انلاک خریدم . و توی ۶ ماه ماشین مورد علاقم رو خریدم و الان دارم پس انداز میکنم برای خرید خونه !!

جهنم واقعی همینجاست .

pooria

ای بابا کاش جهنم بود حداقل یکی ماساژت میداد

AAAA_.reza._AAAA

داغ دلمون رو تازه کردی

Milad7

گوشی خیلی خوبی هست به شرطی که نسخه اسنپ باشه!

yasin.kh

عالیه
اما فقط اسنپ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)