حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی کاملا جدید سامسونگ گلکسی بادز را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

یک ماه نیم پیش بود که گلکسی بادز پلاس با عمر باتری بیشتر، سه میکروفون و قیمت ۱۴۹ دلار رسما معرفی شد اما امروز رندرهایی از مدل کاملا جدید گلکسی بادز منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طراحی کاملا جدید سامسونگ گلکسی بادز را ببینید.

گلکسی بادز جدید

گلکسی بادز جدید

گلکسی بادز جدید

بر اساس رندرهای منتشر شده، گلکسی بادز جدید سامسونگ طراحی شبیه به لوبیا دارد، این تنها توصیفی است که من پیدا می کنم و البته زیباست، من به چیزهای نوآورانه علاقه دارم. این رندرهای منتشر شده بر اساس اطلاعات طراحی سه بعدی واقعی این ایرباد طراحی شده‌اند.

سامسونگ هم اکنون در مرحله آزمایش مهندسی این طرح‌ قرار دارد؛ بنابراین شاید پیش از معرفی در طراحی آن تغییراتی اعمال کند. طراحی این ایرباد به گونه‌ای بوده که کاملا درون گوش قرار می‌گیرد و برخلاف گلکسی بادز پلاس، برجستگی بیرون گوش ندارد.

سامسونگ تصمیم گرفته بجای سری‌های قابل تعویض، از طراحی مشابه با کانال گوش استفاده کند. این سبک طراحی باعث استفاده راحت‌تر از این ایرباد شده و آسیبی به گوش کاربر وارد نمی‌کند. در گذشته شاهد چنین سبک طراحی در اپل ایرپاد و هواوی FreeBuds 3 بودیم، البته مورد علاقه تمام کاربران نیست.

یکی از مشکلات مربوط به این سبک طراحی، ورود نویز به گوش کاربر است. سری لاستیکی محکم درون گوش قرار می‌گیرد و مانع از ورود صدای محیط به گوشی می‌شود. شاید سامسونگ با استفاده از نرم افزار و جمع آوری اطلاعات توسط میکروفن‌ها بتواند به چنین مشکلی غلبه کند.

این ایرباد بی‌سیم جدید ابعادی نزدیک به 2.8 سانتی‌متر داشته و شماره مدل SM-R180 برای آن درنظر گرفته شده. سامسونگ محصول آینده خود را به سه میکروفن برای تماس‌ها و حذف نویز به همراه دو اسپیکر مجهز می‌کند. یکی از این اسپیکرها با کانال بیرونی جفت شده و به عنوان ساب‌ووفر کار می‌کند.

قابلیت حذف نویز فعال محبوبیت زیادی میان کاربران دارد. در حالی که بسیاری منتظر حضور این ویژگی در گلکسی بادز پلاس بودند، سامسونگ چنین کاری را انجام نداد. شاید این قابلیت برای نسل آینده این ایرباد بی‌سیم درنظر گرفته شود. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد رونمایی از این ایرباد باشیم، البته هنوز تاریخ مشخصی برای این موضوع اعلام نشده است.

نظر شما درباره طراحی جدید گلکسی بادز احتمالی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

آقا من گوشی پیکسل 4a رو دیدم😐😑

pooria

چشش کنردی

I love htc

اینم تصویرش تو اینستا یاهو بود

comment image

Omid B

شبیه لوبیاست😁

Mahdi.L

شایدم کلیه ^_^

Finch

دوستان کسی از razer phone 3 خبری نداره؟

😁

هم شبیه لوبیاس هم کلیه!

#چه_هیجان_انگیز!

درکل اگه بتونه خوب رو این پروژه کار کنه و بتونه قشنگ چفت کنه با گوش و نویز هارو خوب کنترل کنه اون موقعه میشه خیلی عالی!

Taskin

طراحی قشنگی داره
بنطر میاد روی گوش هم قشنگ باشه
البته اگر بتونه به نحو احسن توی گوش جا بگیره و گوش رو درد نیاره
چیزی که من در استفاده ی چندساعته از ایرپاد پرو تجربه کردم

Milad7

خیلی زشته 😂

Amir galaxy

جالبه
اما طراحی سری بادز قشنگ تره🙃

yasin.kh

خوشگله🙂👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)