حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹.۳ شاید در IFA 2020 یا حوالی آن معرفی شود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، نوکیا

نوکیا ۹ سری پرچمدار موبایل های اندرویدی این شرکت است. حقیقتا در هیچ نسلی نه درخشان بودند نه قابل توصیه به عموم کاربران اما این دلیل نمی شود که آن ها دست از تولید موبایل پرچمدرا بکشند. امروز خبر می رسد که نوکیا ۹.۳ شاید در IFA 2020 یا حوالی آن معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زمان عرضه نوکیا ۹.۳

احتمال خریده شدن نوکیا

نوکیا

نوکیا با ورودش به دنیای موبایل های اندرویدی سعی کرد همه چیز را ساده کند، از رابط کاربری تا نام‌گذاری دستگاه ها. خیلی ها معتقدند که نامگذاری دستگاه های نوکیا سخت است اما اگر به فرمول آن توجه کنید، خیلی هم ساده به نظر می رسد. این شرکت با فرمول Nokia X.Y دستگاه های خود را نام گذاری می کند. در این عبارت، X مشخص کننده رده بندی دستگاه است و Y مشخص کننده نسل آن. مثلا نوکیا ۶.۳ یعنی سومین نسل از یک دستگاه میان رده یا نوکیا Nokia 1.2 یعنی دومین نسل دستگاه اقتصادی و البته در این مطلب نوکیا ۹.۳ می شود سومین نسل (یا ارایه شده همراه سومین نسل) از پرچمدار آن ها.

با توجه به تلفن‌های جدید این شرکت که همگی با نام‌های نوکیا ۱.۳، ۲.۳، ۵.۳ و ۸.۳ وارد بازار شده‌اند، به نظر می‌رسد که وارث نوکیا ۹ قرار است مستقیما به جای نوکیا ۹.۱ یا ۹.۲ از نام نوکیا ۹.۳ استفاده کند. متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن عرضه این گوشی شده و وب‌سایت NokiaPowerUser می‌گوید برنامه‌های زمانی HMD دچار تغییرات گسترده‌ای شده‌اند.

از آن‌جایی که زنجیره تامین تولیدکنندگان موبایل دچار مشکلات مختلفی شده است، عرضه نوکیا ۹.۳ پیورویو ممکن است تا اواسط یا حتی اواخر نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به تعویق بیفتد. بهترین حدس برای این بازه زمانی همان نمایشگاه IFA 2020 خواهد بود.

نوکیا

نوکیا

در کنار این‌ها، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لغو کامل عرضه نوکیا ۹.۳ مطرح شده است. این گمانه‌زنی‌ها معتقدند که HMD می‌تواند با نوکیا ۸.۳ به رقابت با تلفن‌های هوشمندی مثل پیکسل ۵ گوگل و پرچمدار بعدی ال‌جی برود. نوکیا ۸.۳ از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم دارد.

نوکیا ۸.۳ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ 5G و نمایشگر ۶.۸ اینچی به قیمت ۶۰۰ یورو رسما معرفی شد

گفتنی است، به‌رغم شکست قابل توجه نوکیا ۹ پیورویو در بازار مصرفی، HMD همچنان از خیر بازار تلفن‌های پرچمدار نگذشته و به کار روی دستگاهی با برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ ادامه می‌دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۹.۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

کسی نقد و بررسی تخصصی از A80 داره؟

Milad7

انقدر تن نوکیای فنلاند را نلرزونید 😩

Amir galaxy

منتظریم

Mortazavi

نوکیا از سلطان پرچمدارا رسیده به پرچمدار دوزاری
نمی‌دونم چرا رو پرچمدارشون تمرکز نمی کنن
چرا با وجود تکنولوژی پیورویو و لنز زایس و سنسور سونی و تجربه بهترین دوربین های موبایل دنیا با لومیا بازم دوربیناشون خوب نیست

I love htc

امیدوارم یه پرچمدار درحد نوکيا فنلاند تولید کنه

I love htc

راستي لطفا جواب بدین

اگه قرارداد HMD تموم بشه با ماکروسافت چه کسی گوشی های نوکيا رو تولید میکنه؟؟

yasin.kh

چه عجب منتظریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)