حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

داغ کردن بیش از پلی استیشن ۵ یک خبر بد دیگر برای طرفداران خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی

سونی در حال حاضر با این نکته منفی که قدرت گرافیکی Xbox Series X تا ۴۰ درصد بیشتر از PS5 است، مشکل دارد و به نظر می رسد در همین حال باید بگوییم که داغ کردن بیش از پلی استیشن ۵ یک خبر بد دیگر برای طرفداران خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

داغ کردن بیش از پلی استیشن ۵

مشخصات پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

جدیدترین شایعات حاکی از آن است که ژاپنی احتمالا ناچار به تغییر طراحی در کنسول پلی استیشن ۶ شده و این کنسول با تاخیر ۶ تا ۱۲ ماهه روبرو خواهد شد. انتشار این خبر به نگرانی‌ها در زمینه به تعویق افتادن زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ دامن زده و طرفداران آن را نگران کرده است. داستان از این قرار است که سونی در طراحی اولیه سیستم تهویه و خنک کننده PS5 مرتکب خطای محاسبانی شده است.

این سیستم تهویه از پس دفع دمای به وجود آمده توسط سخت افزارها برنیامده و این احتمال وجود دارد که شاهد خرابی‌های مکرر در کوتاه مدت باشیم. این سیستم تهویه حتی در زمینه کاهش حرارت ماژول SSD نیز با مشکلاتی روبرو است. اما بد نیست بدانید که این اطلاعات از کجا به دست آمده است؟

منبع این خبر اعلام می کند که محتوای اصلی این اطلاعات از صحبت‌های رد و بدل شده بین کارمندان سونی و توسعه دهندگان بازی به دست آمده است. ظاهرا آنها به سونی اعلام کرده‌اند که طراحی این کنسول با مشکلات جدی روبرو بوده و سونی ناچار به تغییر این طراحی است.

مشخصات پلی استیشن ۵ رسما اعلام شد

به گفته توسعه دهندگان بازی، مشکل افزایش حرارت در پلی استیشن ۵ منجر به عدم استفاده مناسب از سخت افزار و کارایی آن می‌شود. در نتیجه توسعه دهندگان امکان استفاده بهینه از آن را نخواهند داشت. همچنین این گرما می‌تواند در کوتاه مدت منجر به بروز مشکلات جدی در این کنسول نسل نهمی شود. در حال حاضر سونی این اطلاعات را تأیید و یا تکذیب نکرده است. علی رغم عدم واکنش سونی به این اخبار، به نظر می‌رسد که این شرکت در فکر تغییر طراحی کابینت و سیستم تهویه PS5 است.

بدون شک بخش خنک کننده نقش بسزایی در قیمت داشته و توان پردازشی نزدیک به ۱۱ ترافلاپ در ثانیه نیز با یک خنک کننده ساده تهویه نخواهد شد. اما از سوی دیگر برخی از متخصصان اعلام کرده‌اند که این اخبار می‌تواند یک حاشیه غیر معمول باشد، چرا که سونی با گزارش‌های متعدد از گرمای PS4 روبرو بوده و قطعاً این اشتباه را در PS5 تکرار نخواهد کرد.

آیا این عکس جعبه پلی استیشن ۵ است؟

عدم نمایش تصاویر PS5 در زمان معرفی رسمی مشخصات سخت افزاری، احتمال تغییر در طراحی به دلایل یاد شده را شدت می‌بخشد. شما چطور فکر می کنید؟ سونی می تواند از پس مشکلات پلی استیشن ۵ برآید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

ببخشید ربطی به موضوع نداره

آقای عطائی لوگوی جدید ماکروسافت بینگ درحال آزمایش است
https://www.thurrott.com/cloud/microsoft-consumer-services/bing/233978/microsoft-bing-is-testing-a-new-logo

Farcry

کلا بدون توجه به این شایعات هم میشه فهمید چرا سونی هنوز شکل واقعی PS5‌ رو نشون نداده.احتمال داره نتونسته باشن بین قیمت مناسب و طراحی خوب و سیستم خنک کنندگی مطلوب تناسب برقرار کنن وگرنه بعد از معرفی ایکس باکس سری ایکس بهترین فرصت برای سونی بود که تمام توجهات رو دوباره به سمت PS5 برگردونه.

V800B

من قبلا گفتم‌بازم میگم طراحی کنسول مایکروسافت بسیار بهتره

MOAZEZ

بالاخره هر محصولی مراحل آزمون و خطا داره. در هرصورت اون چیزیکه واضحه اینه که یه محصول بی نقص بدست ما خواهد رسید

pooria

کسی میدونه نمایشگر p30 پرو ساخت کدوم شرکت یا شرکت هائه و چطوری میشه تشخیص داد ؟

Amir galaxy

متنفرم از داغ کردن وسایل
وقتی گوشیم داغ میشه دلم میخواد همون لحظه بفروشمش

pooria

خخخ من میزارمش رو سرامیک مثل یخچال خنک میشه

Amir galaxy

من یه فریزر بزرگ دارم برای مغازه (تو خونس) میزارمش روی اون خنک شده😬😬😬

AAAA_.reza._AAAA

احتمال بخاطر اورکلاک کردنشه که مشکل گرما داره

یه شایعاتی هست که میگن سونی قبل از معرفیه ایکس باکس از قدرت کنسول جدیدش که ۱۲ ترافلاپس قدرت داشت ، کنسولش حدودا ۹ ترافلاپس قدرت داشت و بعدش بخاطر اینکه از رقیب عقب نمونه اونو اورکلاک کرد و قدرتشو حدودا به ۱۰ و خرده ای ترافلاپس رسوند . بنظر منطقی میاد با توجه به اینکه سونی هنوز طرح نهاییه خودشو ارائه نکرده اما از یه جهت هم این کارها میتونه برای هایپ بیشتر باشه

Pendarsoheil

بابا این شایعه تکذیب شد عقبید

Farcry

سونی تکذیب نکرد.جیسون شرایر مدیر وبسایت کوتاکو تکذیب کرد که اونم تقریبا یه آدم معلول الحاله.

Pendarsoheil

شریر با دولوپرایی که دارن روی ps5 کار میکنن در ارتباطه حرف اشتباه هم نمیزنه

saeed_l

این خبر بیشتر یه اخطار ⁦⚠️⁩ به گیم باز ها بود 😂
باید یکسال از عرضه صبر کرد تا نقاط ضعف و قوت کنسول جدید سونی و مایکروسافت بر همه آشکار بشه 🤪

Milad7

پلی بهترینه 🤩😇

Milad7

در ضمن تا عرضه نشه هیچ چیز مشخص نیست باید صبر کرد !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)