حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A21 را از زوایای مختلف ببینید

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) با سوراخ نمایشگر و دوربین چهارگانه را با هم در ترنجی دیدیم. امروز یک رندر دیگر از این دستگاه اقتصادی جدید سامسونگ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سامسونگ گلکسی A21 را از زوایای مختلف ببینید.

گلکسی A21

گلکسی A21

گلکسی A21

رندر تبلیغاتی گلکسی A21 نشان می‌دهد که این گوشی دارای حاشیه‌های بسیار باریک و شکیلی است. هم‌چنین، دوربین سلفی نیز درون سوراخ نمایشگر قرار دارد. البته، در بخش پایینی دستگاه یک حاشیه نسبتا بزرگ دیده می‌شود. حسگر اثرانگشت تلفن در پشت قرار دارد و احتمال می‌رود که کره‌ای‌ها از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این گوشی استفاده کنند.

طبق شایعات قبلی، سامسونگ گلکسی A21 به یک چیپست مدیاتک و رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد شد. نرم‌افزار تلفن هم به وسیله سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری قدیمی OneUI 2.0 اجرا می‌شود.

سامسونگ گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) با سوراخ نمایشگر و دوربین چهارگانه را ببینید

گلکسی A21 در این رندر یک دستگاه جذابی به شمار می رود که حداقل ظاهر آن بسیار پیشرفته به نظر می رسد. دوربین چهارگانه روی قاب پشتی یکی از مواردی است که این تصور را ایجاد می کند. هر چند ما هنوز مشخصات کاملا این چهار دوربین را نمی دانیم اما یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۲۱ اس (Galaxy A21s) با دوربین ماکرو ارایه خواهد شد. می توان حدس کم‌خطایی زد و گفت که یک دوربین عمق‌سنج در این ترکیب دوربین چهارگانه وجود دارد و دو عضو دیگر می شود دوربین اصلی و دوربین فوق عریض، موافقید؟

سوراخ نمایشگر موضوعی است که سامسونگ آن را با گلکسی A8s آغاز کرد و با گلکسی اس ۱۰ به بازار جهانی معرفی شد. به نظر می رسد سامسونگ می خواهد خانواده گلکسی AX1 را اکثرا با سوراخ نمایشگر ارایه کند. البته که ما چندی پیش گلکسی ای ۴۱ را دیدیم و ناچ قطره ای برای آن گزارش شده بود.

هنوز مشخص نیست که میان‌رده جدید سامسونگ در چه تاریخی معرفی خواهد شد، اما با توجه به شایعات و تصاویری که از این تلفن منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی ای ۲۱ به‌زودی معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ای ۲۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من که فقط یه دوربین می بینم بقیش کشکه مثل خیلی از گوشیای دیگه

Finch

صفحه امولد فول اچ‌دی پلاس باشه و قیمت زیر ۱۸۰ دلار باشه ارزش خرید داره

✓POCO F2
According to Digital Chat Station , A New Phone with 6.6inch LCD Display with 120hz refresh rate powered by 865 Snapdragon processor with 5G & a 48MP quad rare camera phone is in works.
Here’s something interesting. POCO has registered a new battery make (BN54) on the BIS certification website. POCO F1 has BM4E and POCO X2 has BM4P.
Could it be for the upcoming POCO? 😉
#POCO #POCOF2

هیچ کدوم از گوشی های IQOO نمایشگر LCD ندارن. NEO ۸۴۵ و NEO 855 هم Super AMOLED بود پس احتمال ۹۰ درصد منتفیه اما پوکو F1 , X2 هردو ال سی دی هستن پس قاعدتاً از اونجایی که F2 با ردمی کی ۳۰ پرو در برخی جهات متفاوت و ارزون تره ، اصلی ترین گزینه برای این شایبه ، POCO F2 عه.
کی ۳۰ پرو سوپر آمولد ۶۰ هرتز , F2 IPS LCD ۱۲۰ هرتز

زیر کامنت خودش نوشته بودن…
منم نگفتم درسته یا غلط اما گفتم یه چیزکی هست که چندین نفر اولی که نوشتن همه به iqoo اشاره داشتن نه به پوکو…

خب به حرف اونا استناد کردی؟!!یکی از اون افراد یه همچین موجودی بوده . طرف هنوز نمیدونه چندتا مدل از سری Neo عرضه شده بعد اومده زیر پستش با اعتماد به نفس کامنت گذاشته که IQOO Neo 3 عه 😂 بعد ادمین زیرش با تعجب ریپلای زده چی؟ نئو ۳؟؟! نئو ۲ کجاش بود؟؟!🤣👍

“طرف هنوز نمیدونه چندتا مدل از سری Neo عرضه شده”
دقیقاً درست گفتی اما واسه یکی دیگه صدق میکنه… طرف نمیدونه دو تا iqoo neo تا حالا تولید شده…یکی با 845 و یکی با 855 و بعدی با 865 که میشه iqoo neo 3… اسمش لزوماً نگفته اینه… گفتن نسل سوم… اتفاقا iqoo عادی هم همینطور شد… نسل اول و دوم اومد و یهو نسل سوم به جای حروف شماره گرفت و شد iqoo 3…
لزوما نگفته اسمش همینه اما چون اسمش مشخص نیست و سومین نسله همه مینویسن iqoo neo 3…
“ادمین زیرش با تعجب ریپلای زده چی؟ نئو ۳؟؟! نئو ۲ کجاش بود؟؟!”
ادمین ریپلای نزده یه کاربر که هنوز نمیدونسته چند تا iqoo neo تا حالا اومده ریپلای زده و جوابشم ببینی گرفته:
“Replying to @sillyboy99321 : neo855”
پرسید پس نسل دوم چی شد؟ بهش گفته neo 855 نسل دوم بوده…دقیقاً مثل خود iqoo که دو نسل با کلمات بود و نسل سوم عدد گذاشتن تو اسمش…
من نگفتم درست میگن یا غلط و اینکه پوکو هست یا نئو اما طرف اشتباهی نکرده و نسل سوم میشه این نسل… و احتمالش هست…

دقیقاً همینطوره…
برعکسش زیره پست @stufflistigs اکثراً به پوکو اشاره کردن . اون کانالی هم که قسمت اول کامنت اول رو ازش فرستادم کامنتای پستشو پاک کرد . اون چه واضحه اینه, همه اونایی که به IQOO اشاره داشتن نمیدونستن ویوو با این زیربرندش هیچ گوشی با صفحه نمایش LCD عرضه نکرده که بخواد نسل سومشو به این نوع نمایشگر تجهیز کنه مگر برای کاهش هزینه ها همچین تصمیمی داشته باشه . احتمال سومی هم وجود داره که این گوشی که داریم ازش یاد میکنیم از یه برند دیگه باشه یعنی نه پوکو نه iQOO.

yasin.kh

اگه امولد هم باشه ارزش داره

Milad7

اینکه خیلی شبیه به A9 هستش 😐

Amir galaxy

سامسونگ باید طراحی میانرده هارو عوض کنه
همه یه شکلی شدن با یه دوربین کمتر یا بیشتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)