حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز +A دیسپلی میت برای نمایشگر وان پلاس ۸ پرو پیش از معرفی رسمی کسب شد!

نوشته

4 سال قبل | 23 دیدگاه | وان‌پلاس

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی وان پلاس ۸ رسما ۲۶ فروردین ۹۹ اعلام شده است، یعنی چیزی کمتر از دو هفته دیگر و جالب است که بخوانید امتیاز +A دیسپلی میت برای نمایشگر وان پلاس ۸ پرو پیش از معرفی رسمی کسب شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نمایشگر وان پلاس ۸ پرو صحبت کنیم.

نمایشگر وان پلاس ۸ پرو

نمایشگر وان پلاس ۸ پرو

نمایشگر وان پلاس ۸ پرو

مشخصا وان پلاس روی پنل جدید پرچمدار جدیدش خیلی تمرکز کرده است چرا که حتما به یاد دارید دو ماه پیش نمایشگر ۱۲۰ هرتز وان پلاس رسما معرفی شد.

وان پلاس دقت این صفحه نمایش را نیز بسیار بالا می‌داند. به ادعای وان پلاس در سنجش دقیق JNCD، عدد 0.8 برای آن ثبت شده و این در حالی است که هر عددی کمتر از ۱ در این مقیاس اندازه‌گیری، عالی محسوب می‌شود.

البته وان پلاس اشاره‌ای به پشتیبانی از HDR نکرد و به نظر می‌رسد منتظر دریافت تاییدیه باشد. در نهایت باید بگوییم که این یک پنل ۱۰ بیت واقعی با پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ توصیف شده و سطح تنظیم روشنایی آن از ۱۰۲۴ به ۴۰۹۶ ارتقا یافته است؛ چیزی که برای نمایش محتوای HDR مفید خواهد بود.

به گفته‌ مدیرعامل وان پلاس این تکنولوژی از مرحله تحقیق و توسعه عبور کرده و آماده‌ی بهره‌برداری است. مهم‌ترین ویژگی این صفحه نمایش را باید نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی آن بدانیم که عملکرد روان را تضمین می‌کند. نرخ نمونه‌برداری تاچ ۲۴۰ هرتزی و زمان رندرینگ ۸.۳ میلی‌ثانیه‌ای برای هر فریم، از دیگر ویژگی‌های ممتاز آن محسوب می‌شوند.

امروز اما همانطور که در پوستر لو رفته می بینید، امتیاز +A دیسپلی میت برای نمایشگر وان پلاس ۸ پرو پیش از معرفی رسمی کسب شده است. مشخصا این یک غافلگیری برای مراسم معرفی است اما خب، حالا شما آن را از الان می دانید!

نظر شما چیست؟ نمایشگر مشخصا می تواند مهمترین بخش یک موبایل باشد.

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

عالی. واقعا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین برندهاس وانپلاس.

m.b

کمی صبر کن وانپلاس…
تا بقیه بهت برسن… 😂👌
کاملترین پکیج رو بغیر از دوربین بسته فکر کنم…
صفحه زیبا… طراحی عام پسند…رابط خوب… بهینه‌سازی صفحه با برنامه های مختلف… پشتیبانی عالی… و احتمالاً قیمت مناسب تر از اوپو فایند…
عالیه…💐

Mahdi

نمیدونم چرا از امواج sar گوشیای وانپلاس میترسم همیشه زیاد بوده

m.b

همینکه زیر محدوده خطر باشه قابل قبوله… اونم سختگیرانه ترین استاندارد های اروپا و آمریکا… وقتی طی کرده یعنی مشکلی نداره…

Mahdi

یه گوشی خوش ساخته ولی باید امسال قیمت خوبی داشته باشه ، البته یه برتری که همه ساله سامسونگ و هواوی نسبت به بقیه برند ها دارن پشتیبانی کارت حافظه هست ، چه معنی داره گوشیای پایین رده و میانرده کارت حافظه پشتیبانی کنن ولی پرچمدار نه و فکر نکنم مسکل کمبود فضا ایجاد کنه ، یکی از دلایلی که پوکو رو به mi 8 ترجیح دادم همین بود

m.b

سیاست بعضی از شرکت هاست…
اپل و وانپلاس عمومی برای همه تولیدات و شیائومی و هوآوی و سامسونگ برای برخی تولیدات…

😁

در چهار چیز من‌مطمئن هستم که که وان پلاس خیلی خوب اینبار عمل میکنه دوربین.صفحه.صدا.باتری
دوربین حداقل در حد فایند ایکس شاید بهترم باشه!

😁

البته تو بحث صفحه همیشه جزو بهترین ها بوده که امسال واقعا عالی عمل میکنه جای بحث هم باقی نمیمونه!

Mahdi

خب همه پرچمدارای دو سه سال قبل سام و اپل همینو دارن

mehrdad_ma

امتیاز a+ دیگه ؟

چون ۱۲۰ هرتز البته QHD رو سام هم نداره
ایفون که تاچ اسکرین ۱۲۰ داره و اینا ۲۴۰ دارن

امتیاز a+ فکر کنم از زمان s5 و آیفون ۶ و…. وجود داره

Mahdi

آره a+

ARMTIN

پرچمدار ۲۰۲۰ وان پلاس به مشخصات فایند X2 پرو مجهز شده

yasin.kh

وان پلاس ثابت کرده که در پنل و صفحه نمایش همیشه جزو برترین هاست،امیدوارم یک گوشی خوب با قیمتی مناسب ارائه بده.

پارسال با معرفی وان پلاس ۷ پرو که اصلی ترین مانورش و دلیل تمایزش صفحه نمایش ۹۰ هرتزی WQHD+ و بدون زائده بود باعث شد برای اولین بار وان پلاس به جمع ۷۰۰ دلاری ها بپیونده و قیمت مدل پایش ۶۷۰ دلار بود و ۲ نسخه ی دیگش ۷۰۰ و ۷۵۰ دلار . حالا این سری که بازم نمایشگر ارتقاء پیدا کرده و بعیدم نیست بهتر از نمایشگر اوپو فایند ایکس ۲ پرو باشه که خوده اوپو با اختلاف بهترین نمایشگر حال حاظر رو داره یعنی حتی بهتر از نمایشگر اس ۲۰ اولترا.سنسور دوربین اصلیش هم تقریباً مشابه سنسور به کار رفته در فایند ایکس ۲ پروعه و سنسور اصلی پارسالش امسال شده سنسور اولتراوایدش. در کنار ارتقاء نمایشگر و دوربین ،افزایش ۵۰۰ میلی آمپری ظرفیت باتری و اضافه شدن قابلیت شارژ بیسیم و بیسیم معکوس و گواهی ضد آب ip68 می‌تونه قیمت مدل پایه ی وان پلاس ۸ پرو به مرز ۱۰۰۰ دلار برسونه.
✓برتری های فایند ایکس ۲ پرو: شارژر سیمی ۶۵ وات ، کیفیت ساخت بالاتر (فریم و سرامیک قاب پشتی)،احتمالاً دوربین سلفی بهتر ، عملکرد کلی بهتر دوربین های اصلی به سبب سنسور تله فوتو و پریسکوپ بهتر (زوم اپتیکال ، هیبرید و دیجیتال)
✓برتری های وان پلاس ۸ پرو: احتمالاً نمایشگر یکم بهتر ، باتری لایف بهتر(بهینگی رابط کاربری و ظرفیت باتری) ، پشتیبانی از شارژ بیسیم و بیسیم معکوس ، رابط کاربری اکسیژن او اس( آپدیت دهی بهتر) و حداقل ۲۵۰ دلار قیمت کمتر
در اسپیکر هم احتمالاً مشابه هم باشن یا با اختلاف ناچیزی وان پلاس بهتر باشه.
باید دید پنل نمایشگرش برخلاف پنل فایند، ساخت سامسونگه یا وان پلاس یکی از این چهار OEM رو انتخاب می‌کنه یعنی (LG,BOE,TCL,Visionox) و از اونجایی که چندساله در این زمینه با سامسونگ همکاری نزدیکی داره پس اینبار هم جدی ترین گزینه ی تأمین پنل وان پلاس ۸ پرو سامسونگه مگراینکه به همون دلیل محدودیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز رو رزولوشن کیو اچ دی پلاس پنل های سامسونگ ، یکی از اون چهارگزینه ی بالا شریک تجاری جدید وان پلاس شده باشن اما کیفیت پنل ساخت TCL/BOE فایند ایکس ۲ پرو مزید بر علته وان پلاس هم راه اوپو رو که هردو از یک هلدینگ هستن در پیش بگیره .
اما در حال حاظر رو رفرش ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن FHD+ به نظرم بدون احتساب اکسپریا وان مارک ۲ چون هنوز عرضه و بررسی نشده، بهترین نمایشگر رو می ۱۰ پرو و می ۱۰ دارن و باید دید نمایشگر وان پلاس ۸ با رزولوشن و رفرش ریت مشابه میتونه عملکرد بهتری داشته باشه یا نه .

پنلش ساخت سامسونگه
چون دیسپلی میت به جز پنل سام پنلی رو بررسی نکرده
البته قدیم ips های آیفون ها رو هم بررسی میکرد

اما اگه وان پلاس با پنلی غیر از پنل سامسونگ امتیاز a+ گرفته باشه باید تحسینشون کرد هم وان پلاس هم شرکت تولید کننده پنل

arsham xia

نمایشگر های وان پلاس همیشه خوب بودن
ولی هرکی که از FHD+ ها و البته البته ips های هواوی به ستوه آمده لایک کند
مردیم از بس که میان رده هایش رو با ips عرضه کرده

Milad7

به به خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)