حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای رسمی وان پلاس ۸ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

طبق انتظار، وان پلاس ۸ از نظر طراحی تفاوت چندانی نسبت به نسل گذشته خود نخواهد داشت. ماژول دوربین کمی بزرگ‌تر شده و دوربین سلفی هم حالا به شکل یک حفره در گوشه صفحه‌نمایش جای گرفته است. همچنین وان پلاس اخیراً لوگوی جدید خود را نیز رونمایی کرده که در پشت گوشی‌های جدیدش نقش خواهد بست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای رسمی وان پلاس ۸ را ببینید.

رندرهای رسمی وان پلاس ۸

وان پلاس ۸

وان پلاس ۸

در واقع وان پلاس معمولاً در گوشی‌های خود از رنگ‌های خنثی مثل مشکی، خاکستری و نقره‌ای یا در نهایت آبی تیره استفاده می‌کند و رنگ طلایی بادامی سال گذشته وان پلاس ۷ پرو نیز یک نسخه محدود محسوب می‌شد.

اما حالا طبق تصاویر درز کرده وان پلاس ۸ قرار است علاوه بر رنگ مشکی در دو رنگ جذاب نعنایی و چندرنگ هم عرضه شود. رنگ مشکی عقیق (Onyx Black)، سبز یخی (Glacial Green) و درخشش بین ستاره‌ای (Interstellar Glow) نام‌های رسمی این رنگ‌ها هستند.

به این ترتیب علاوه بر یک رنگ روشن حالا یک رنگ جذاب گرادیانی نیز به سبک گوشی‌های هواوی به رنگ‌های وان پلاس 8 اضافه شده است. البته همان‌طور که می‌بینید تصاویر مربوط به نسخه معمولی وان پلاس 8 شده و مشخص نیست آیا این رنگ‌ها برای نسخه پرو و لایت هم عرضه می‌شوند یا خیر.

از جمله مشخصات احتمالی وان پلاس 8 می‌توان به صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی Fluid AMOLED با وضوح 1080p و نرخ بازسازی ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵، هشت یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

این گوشی همچنین به استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP68 مجهز خواهد بود و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن را سرانجام می‌توانید به‌صورت بی‌سیم هم شارژ کنید. وان پلاس 8 با اندروید ۱۰ و رابط کاربری OxygenOS به بازار عرضه خواهد شد و انتظار داریم وان پلاس آن را همین ماه رونمایی کند.

نظر شما درباره رنگ بندی وان پلاس ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

سخت افزارش که عالیه طراحیش هم خوبه فقط امیدوارم قیمتش مناسب باشه

ARMTIN

رنگ مشکی قشنگه 👍

Mohammadreza

رنگ سبز یخی خیلی رنگ خاص و جالبی هست.

ahmad

بهترین طراحی بین پرچم دارا

Milad7

عالیه 🙂

Milad7

ببینیم بالاخره مشکل دوربین را برطرف کرده یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)