حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، موتورولا

موتورولا خیلی دست به دست شد و پس از مدتی در تولید دستگاه های اندرویدی تصمیم گرفت که تلاش نکند اندرویدی را متفاوت از چیزی که هست ارایه کند. رابط کاربری تقریبا خام راهکار برندهای مختلفی است، موتورولا از اولین های آن بود و آن زمان (و حتی همین حالا) خیلی بهتر از تلاش‌های نافرجام برای رابط کاربری اختصاصی است. به همین دلیل سرعت ارایه آپدیت سریع تر می شود. امشب آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان

موتورولا وان در مهرماه سال ۹۷ با اندروید ۸.۱ معرفی شد. این گوشی یک نسخه تغییرنام یافته از موتورولا پی 30 پلی است که برای بازارهای بین‌المللی توسعه یافته است. موتورولا وان دو ماه بعد از عرضه آپدیت اندروید ۹ را دریافت کرد. اگرچه موتورولا می‌توانست این گوشی هوشمند را به صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ عرضه کند زیرا این نسخه از اندروید در آن زمان منتشر شده بود.

به عنوان یک عضو از پروژه اندروید وان، موتورولا وان قرار است دو نسخه اندروید و سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت کند. بنابراین موتورولا اندروید ۱۰ را منتشر کرد. این موضوع بسیار به درازا انجامید و در حال حاضر نیز تنها در کشور برزیل آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان قابل دریافت است.

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان با شماره ساخت QPK30.54-22 منتشر شده است و پچ امنیتی ماه فوریه 2020 گوگل را نیز به همراه دارد. کاربران ساکن برزیل که از موتورولا وان استفاده می‌کنند می‌توانند به صورت رسمی فایل Fastboot را دریافت و آپدیت را انجام دهند. انتظار می‌رود طی روزهای آتی این آپدیت به‌صورت OTA در اختیار کاربران قرار بگیرد.

این دستگاه در بازار ما ارایه نشد و فروش زیادی هم نداشت اما نظر شما را درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا می پرسم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

مبارک دارندگانش
اصن کسی داره؟!⁦☹️⁩

haj.mahmoud

من😃😛

Milad7

nice 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)