حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه مراسم معرفی خانواده هواوی P40 در ۳ دقیقه

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

مراسم معرفی خانواده هواوی P40 در صورتی انجام شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا این برند چینی مراسم خود را فقط به صورت آنلاین برگزار کرد. ما در ترنجی وبلاگ نویسی زنده مراسم معرفی خانواده هواوی پی ۴۰ را داشتیم و پس از آن با تمام محصولات معرفی شده در این مراسم به صورت مفصل و مجزا آشنا شدیم. در این مطلب می خواهیم خلاصه مراسم معرفی خانواده هواوی P40 در ۳ دقیقه را تماشا کنیم، با ترنجی همراه باشید.

خلاصه مراسم معرفی خانواده هواوی P40

خلاصه مراسم معرفی هواوی P40 در سه دقیقه

خلاصه مراسم معرفی هواوی P40 در سه دقیقه

هواوی در مراسمی که به صورت آنلاین برگزار کرده بود، سه موبایل، یک ساعت هوشمند جدید و یک نسخه خاص از ساعت هوشمند قبلی، بلندگوی جدید این شرکت که با آپدیت بعدی به بلندگوی هوشمند تبدیل می شود و یک عینک هوشمند را رسما رونمایی کرد.

خانواده موبایل های هواپی P40 در سه عضو از اقتصادی تا پریمیوم ارایه شدند و گستره قیمتی مناسبی را پوشش می دادند. ساعت هوشمند جدید یعنی Huawei Watch GT2e یک گزینه اقتصادی است و بلندگوی آن ها کیفیت خیلی خوبی دارد.

در این بین دستیار هوشمند صوتی جدید هواوی سلیا نیز رونمایی شد. اجازه بدهید ویدیو خلاصه مراسم معرفی هواوی P40 در سه دقیقه را ببینیم:

 

نظر شما درباره محصولات جدید معرفی شده توسط هواوی چیست؟ می توانید این محصولات را به صورت مفصل در مطالب زیر بیشتر بشناسید:

هواوی پی ۴۰ پرو پلاس با دوربین پنج گانه و بدنه سرامیکی رسما معرفی شد

هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر چهارلبه خمیده ۹۰ هرتز، دوربین چهارگانه و کایرین ۹۹۰ 5G بدون گوگل پلی سرویس رسما معرفی شد

هواوی پی ۴۰ با دوربین سه گانه، کایرین ۹۹۰ 5G و نمایشگر ۶۰ هرتز بدون گوگل پلی سرویس رسما معرفی شد

ساعت هوشمند هواوی Watch GT2e با قیمت ۱۹۹ یورو رسما معرفی شد

دستیار هوشمند صوتی هواوی سلیا (Huawei Celia) رسما معرفی شد

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

هوآوی سرچ چیشد؟؟؟؟

hamid reza

یادش بخیر یه زمانی اس7 اج خریدم پرچمدار سامسونگ بود تازه اومده بود حدود 2 ماه بعد اومدن به ایران خریدمش 2200 اون موقع ارزش دلاری گوشیم 750 دلار بود خداییش شرکت ها خیلی کشیدن رو گوشی ها اگرم بگیم نواوری ها زیاد شده بازم اشتباهه اون زمان هم سامسونگ برای اولین بار باتری 3600 آورد دوال پیکسل رو آورد سوکت یواس بی بدون پورت ولی ضدآب بدنه زیبا و پریمیوم رم خور بودن و… خلاصه کاش قیمت ها اینجور نجومی نمیرفت بالا تا ما به آرزو هامون میرسیدیم نه اینکه از دور فقط بهشون نگاه کنیم

Milad7

در کل نبود گوگل پلی خیلی به ضررش میشه!

Chalton

خوب بلخره p40 پرو پلاس هم معرفی شد و شایعات هم به پایان رسید،مبارک طرفداراش 👏👍گوشی خوبی هست ولی نکات منفی زیادی داره در مقایسه با اس 20 اولترا،بعضی ها شانس اوردن دوباره شرط نبستند.
اگر بخوایم p30 پرو پلاس رو یه مقایسه کلی با اس 20 اولترا کنیم کاملا متوجه میشیم که پایین تر از سامسونگ قرار میگیره
برتری اس 20 اولترا در برابر p40 پرو پلاس
صفحه نمایش
باتری
طراحی
پردازنده
سرویس های گوگل و پشتیبانی
دوربین هم قطعا سامسونگ بهتر هست اینو بعدا متوجه میشید یکی از دلایلی که اس 20 اولترا هنوز در دگزو بررسی نشده به خاطر p40 پرو پلاس هست که میخوان اول امتیاز به p40 پرو پلاس بدن بعدا امتیاز اس 20 اولترا رو اعلام کنن و امتیاز بالاتری رو به اس 20 اولترا بدن،طراحی p40 پرو پلاس هم کاملا مگی و تقلید از اس 20 اولترا هست حتی طراحی دوربین هم از اس 20 اولترا الهام گرفته جلوی گوشی هم همینطور،با تمام این تفاسیر اس 20 اولترا همچنان یکه تاز دنیای گوشی هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)